Skocz do zawartości

warszawa_24

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O warszawa_24

  • Urodziny 26.07.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 M50 Blos
  • Lokalizacja
    Słubice FSL
  • Zawód
    Mechatronik

Osiągnięcia warszawa_24

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem swoje E34 póltora roku temu, rok temu poszła głowica i miesiąc temu kolejna. Zakończyło się to swapem na M50 z którego jestem bardziej zadowolony, jedne czego mi brakuje to dźwięku M20 :) PS. Miałem B20 które miało być niby bardziej odporne na pękanie z racji trochę grubszych ścianek, głowica miała nr 766 z tego co pamiętam czyli ta "poliftowa".
  2. O takim w E34 nie słyszałem. Sam mam full OBC i się bawiłem funkcją limit i właśnie takie coś się dzieje.
  3. Tak, pełne obc gdzie w LIMIT ktoś wpisał jakąś prędkość która włącza alarm.
  4. Tu masz wszystko, http://www.bmwstore.pl/pl/
  5. Ja bym podjechał na szarpaki i potem sprawdził na uniesionym aucie elementy zawieszenia. Oraz test amorków. Zobacz czy szpilki w jakimś kole się nie grzeją.
  6. Silniczki są takie same, ale ogólnie mechanizmu są dwie wersje - 1 wtyczka od silniczka i 2 wtyczki: od silniczka i od silniczka docisku pióra kierowcy do szyby.
  7. Ściągasz tunel środkowy i przednią tą konsole. Na samym dole obudowy nagrzewnicy masz wyjście na tunel nawiewu dla pasażerów z tyłu. Są w nim 4 kratki, wyłamujesz je np. śrubokrętem, przykładasz tunel i od góry wkrętem przyłapujesz. Ciągniesz go wzdłuż tunelu do kratek. Musisz albo podciąć tą piankę przy drążku biegów bądź przełożyć z dawcy. Tyle w temacie. OBC ma 3 podświetlenia, w sklepie motoryzacyjnym kupisz za grosze. W necie jest mase schematów co do OBC, w skrócie: + stały, + po kluczyku, masa, czuj.temp. (2 piny) i gong (2 piny).
  8. Jest to zużycie klocków hamulcowych.
  9. Dziwne rzeczy piszecie. Do pelni szczęścia kabel?? Do pełni szczęścia potrzeba przetestować most diodowy i bierznie nową nanieść a nie przewód wymieniać :wink: Skąd wiecie, że to szczotki? Zwłaszcza, że kolega pisze, że są dobre? Nikt nie wpadł na pomysł, że bierznia może być wytarta bądź któraś dioda poszła lub nie wiem, układ w regulatorze wysiadł? Powiedzcie mi z waszej szklanej kuli o ile reduktor podkręcić bo mi coś na blosie za dużo pali :mrgreen:
  10. Chłopaki wybaczcie za refresh tak starego tematu ale temat trafia idealnie w mój problem, z tym, że mam M20. Jak ściągam ten wężyk strerujący i zwiększe obroty to tryska sobie paliwo. Zimny pali od strzała, ciepły na PB kręci i kręci aż załapie. Czy ktoś podmieniał, wymieniał regulator mając podobne objawy i silnik zaczał palić jak powinien?
  11. Były E34 bez ABSu, np ja mam M20B20 z 89r, nawet na realoem są wahacze tylne bądź piasty na wersję z lub bez. A gdzie Ci VIN mówi, że to 4biegi? Hm, spisać oznaczenia i sprawdzić w necie :) Ale możesz podlewarować auto i jak pokręcisz kołem tylnym (gdy drugie jest zablokowane np. przez podłoże) to znaczy, że zwykły most, jak nie dda rady nim obrócić, to masz szperę.
  12. Ja do puchy siemensa wsadzilem zamiennik Behra z E39 (na wymiary to jak Twoje valeo) i tez mi nie zawsze grzeje (nagrzewnica aż parzy a w aucie letnio), na jakiejś dziurze zaskakuje i się przesunie troche i grzeje ale nie zawsze mam grzanie na wszystkie dysze. Gdybym wiedział to bym odżałował 500zł na siemensa.
  13. Kolego chciałbym Cię ostrzec przed podwójną robotą. Kupiłem auto zimą na cieknącym Siemensie. Swego czasu na Allegro nie było nowej więc założyłem używkę Behr (co mnie zdziwiło, że weszła ale rurki były potrzebne). Na jesień zaczęła puszczać (swoją drogą grzała połowie słabiej na niektórych kanałach) i rozkodowałem jej nr i wyszło, że jest z E39 :shock: Zakupiłem więc jej zamiennik i się zaczęło, jest u mnie -15* i nagrzewnica mi lata jak żyd w tesco tej puszcze i jak los da to aż ja mam na nogi ciepło i na moją strone syzby mam letnie. Reszta auta ma klimatyzację zafundowaną. Stąd byłbym zainteresowany wszelkimi radami co do zmiany systemu na Valeo (mam na linkę bez klimy) a fajnie by było założyć Valeo na linki ale z regulacją tem kanału środkowego.
  14. Zawór ciśnienia na listwie paliwa.
  15. Tak, ja. Sciągnij jeszcze raz kierownicę i przesmaruj smarem ten miedziany krąg oraz bolec od wyłączania kierunkowskazów. Jak zdejmiesz kierę będziesz wiedział o co chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.