Skocz do zawartości

pinkifranz

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d 2004
  • Lokalizacja
    Borówno

Osiągnięcia pinkifranz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. pinkifranz

    e30 325 jaki to model

    Witam od niedawna jestem posiadaczem bmw 325 i mam pytanie czy idzie rozróżnic czy to jest 325i czy eta czy numery odlane na głowicy czy bloku wskazują na model i rok produkcji danego silnika. I czy numery jakie pokazywane są do danych części na stronie http://www.realoem.com/bmw są adekwatne do numerów na głowicy czy bloku. Z góry dziekuje za odpowiedź.
  2. Co do USA to obecnie trwa tam dość duża kampania marketingowa która pokazuje jazde na rzepaku jako coś co jest trendy, wykorzystują do tego znanych ludzi. Ostatnio widziałem filmik z Morganem Freemanem, który zachwalał OR.
  3. Co do silników BMW to nie wiem ale kumpel jeżdził na OR VW golfem IV 1.9 TDI więc to aż taki stary silnik nie był i problemów też nie miał.
  4. Co do jazdy na oleju roślinnym mogę powiedzieć na swoim przykładzie, jazda latem jak najbardziej nawet bez podgrzewaczy jesienią i zimą bez podgrzewacza i mieszania nawet z benzyna się nie obejdzie. Jeżdziłem na oleju Mercedesem 250 TD ale również mój brat jeździł 300d z beczki. Co do tego że podgrzewacz jest zbędny to niestety o ile pompka jest w stanie tłoczyć to w przypadku nie odpalenia odrazu na początku rozruchu, na końcówkach wtrysków tworzył się bardzo mocny nagar przez co odpalenie było juz nie mozliwe. Zmienić trzeba również przewody paliwoe na kauczukowe gdyż olej roslinny bardzo szybko rozpuści zwykłe gumowe przewody. Więcej informacji można znaleźć na forum MB/8 gdzie taki temat juz od dłuzszego czasu się utrzymuje. http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=8663
  5. A czy jesteś pewien że linka ci się urwała przy masce, bo jak zerwała się przy rączce to kombinerki w ręke i nie ma najmniejszego problemu z otwarciem.
  6. Moim zdaniem dwulitrowy silnik jest dosyć dziwny (wypowiadam się na bazie obserwacji dwóch beemek kumpli) jak na 6ścio cylindrowy silnik zaczyna ciągnąć dopiero od 3,5 a nawet 4 tyś obrotów co w porównaniu do mojego co prawda 16 zaworowego 1,8 zaczyna się dość późno. Jednak nie zgodzę się ztym że dwulitrówka jest słaba bo do palneia gumy sie bezproblemowo nadaje czego przykładem była grafitowa e30 320 którą na ostanim zlocie w drugim dniu wyrzucono z placu w trakcie utylizacji drugiego kompletu opon.
  7. ja na twoim miejscu zacząłbym od kabli WN, sprawdź najpierw to gdyż na gazie silnik jest bardziej na to wrażliwyż i lubi sobie strzelić.
  8. Witam, od tygodnia jestem posiadaczem BMW E30 316 z 1990r. z wstawionym silnikiem 1.8 is. Narazie nie chodzi to tak jak powinno ale trochę włożonej pracy i mam nadzieje że będzie chodzić jak powinno. Na forum będę się starał pomagać kolegom w stopniu jakim będe mógł choć na początku będe sam liczył na waszą pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.