Skocz do zawartości

Pawel_jaw

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawel_jaw

  • Urodziny 30.11.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 525iA

Osiągnięcia Pawel_jaw

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, musisz kupić panel świateł z włącznikiem świateł przeciwmgielnych tylnych. Teraz masz tylko halogeny. Panel na alledrogo powinieneś kupić do 200zł. Następnie udaj się na kodowanie, jeśli jesteś z okolic Śląska - w BM Cars zrobią to od ręki. Powodzenia!
  2. Super, wysłałem Ci PW z namiarami skype. Szybciej dogadamy się pisząc via skype niż PW na forum :).
  3. @mnow - dzięki za odpowiedź! Jest to jakaś opcja, o ile można takie coś kupić do 300-500zł (zamiennik) nie robiąc rzeźby. Jeśli chodzi o wyposażenie samochodu, to jak pisałem: duża navi, wiec CD + DVD na desce. Próbowałem wypalić i odczytywać mp3, jednak coś nie szło. Nie wiem czy coś trzeba dokodować (Panowie z forum, jeśli wiecie - dajcie znać!) czy też jest to innego rodzaju problem. Kolejna sprawa nie wiem jak wypalić taką płyte, można wrzucać pliki do katalogu? CD + R czy - R (adekwatnie w przypadku DVD). W sumie jest jedna ciekawostka, której nie zauważyłem w innych Navi profesjonalnych u e60. W Entertainment mam obok CD pozycję DVD. Jest taka... Wygaszona, ktoś wie o co chodzi? Mogę zrobić zdjęcie. Pozdrawiam, P.
  4. W swojej e60 posiadam zmieniarkę płyt CD w schowku, jednak bez magazynku - mogę go dokupić i wszystko będzie funkcjonować. Tak po prostu mam wyposażone auto - gotowa instalacja zmieniarki płyt CD. Z tego co się orientowałem, magazynek można kupić w okolicy 300zł. Czytałem, że nie wszystkie magazynki na płyty są dobre, trzeba szukac konkretnego modelu - ktoś pamięta jaki to był i mógłby wspomóc numerem części? Pytanie rozwinę o kwestię mp3 - czy ze zmieniarki będzie możliwy odczyt plików mp3? Muzyki słucham z Audio, ale audiobooki mogą iść z mp3 i to byłaby świetna opcja. Posiadam navi professional z systemem audio HiFi. Kolejna alternatywa to instalacja swapa do mojego iPhonea w podłokietniku. Irytowałoby mnie podpinanie go i odpinanie za każdym razem jak wchodzę i wychodzę z samochodu :/. Tym bardziej, że mam natywny zestaw głośnomówiący, co wykorzystuję wrzucając iPhonea do torby i do bagażnika aby nie kusiło mnie czytanie SMSów / maili podczas prowadzenia samochodu. BT spokojnie daję radę : ). Czy jest możliwość ć transmisji tej muzyki / audiobooka po BT, ale nawigując iDrive? Ostatnia opcja to odczytywanie z USB. Mój samochód nie ma takiego portu, chyba że jest gdzieś on zaszyty w dziwnym miejscu i ja go nie widzę? Natomiast korzystanie z pojemnego pendrive'a brzmi świetnie, właśnie ze względu na Audiobooki. Muzykę preferuję z kompaktu. Jeśli auto natywnie nie posiada takiego modułu, czy można go dołożyć z org. pakietu akcesoriów BMW czy też innych producentów nie robiąc rzeźby w samochodzie? Pozdrawiam!
  5. Hmm, ktoś wspomniał o błędzie - żadnego błędu pompki dodatkowego obiegu nie mam..... O co może chodzić? :? Pompkę próbowałem reanimować, dostała większe napięcie i zaczęła chodzić. Raz się załącza, raz nie..
  6. W moim samochodzie padła dodatkowa pompa wody: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA53&mospid=47757&btnr=64_1335&hg=64&fg=18 (numer 5). Nigdzie nie mogę namierzyć używanej, czy jedyna droga zakupu takiej części to ASO? Dużo tego typu pomp jest na alle, ale wszystkie do silników diesla... Teoretycznie nie powinny się specjalnie różnić od siebie, jest to najzwyklejsza pompa.. Może ktoś ma jakiś pomysł? Moje 525i jest napędzane motorem M54. Pomocy :) Ps. Efektem awarii jest praktycznie brak ciepłego powietrza wdmuchiwanego do kabiny. Sprawdzałem pompkę - nie pracuje.
  7. Problem polega na tym, że europejskich dzwonów nigdzie nie można podejrzeć :). Stawiam tezę, że dominująca ilość aut rozbitych i sprzedawanych w PL pochodzi z Europy - i nie sądzę, aby ktoś się z tym nie zgodził :). Auta tłuką się wszędzie, w każdym kraju. Nie ma znaczenia, czy są to Niemcy, Szwajcaria, Austria, Włochy, USA. Ok. Pomijając Rosję : )). Na szczęście wprawionej osobie wystarczy przejechać się takim samochodem, a czasami nawet zerknąć okiem aby wiedzieć, że nie warto zawracać sobie tym głowy i prosić ASO o dogłębną analizę egzemplarzu. Problem polega na tym, że są te zdjęcia. Człowiek ma przekonanie, że wszystkie takie są. Myślicie, że u Turków w komisach co stoi, lepsze :)? Co nie oznacza, że każde auto z Niemiec było walone. Jeśli chodzi o BMW, różnice w budowie są naprawdę drobne. Jedyną rzeczą jaką zrobiłem u siebie, to kupiłem przełącznik świateł - wersja USA nie ma przycisku do załączenia przeciwmgielnych tylnych. Kupiłem, pojechałem do serwisu gdzie je aktywowano i świecą. W sumie wyszło chyba 200zł z przełącznikiem. Poprzedni właściciel jakoś przepchał samochód przez przegląd bez tych świateł ;). Mechanicznie samochody niczym się nie różnią. Są drobne różnice w oprogramowaniu, ale tak samo radzą sobie z tym serwisy zajmujące się BMW jak z europejskimi. Jednostki (mile -> kilometry, galony -> litry, Kelvin -> Celcjusz) zmieniasz samodzielnie przez iDrive w 2 minuty. Język angielski w iDrive, a nie niemiecki. Można pisać elaboraty na ten temat..
  8. Kolego.. Nie opowiadaj bajek o BMW s USA, wielu userów z tego forum posiada takie samochody u siebie w garażu (np. ja) i jak na razie, to najlepszy samochód jaki był u mnie w rodzinie. Mówię o utrzymaniu wizualnym samochodu, kondycji, awaryjność itd. Sam kupiłem samochód od osoby z podwójnym obywatelstwem, długa historia - nie chcę offtopicu robić - jak coś to poślę PM'a. Natomiast szczerze powiem, jeśli auto Ci się podoba, jedź do ASO - sprawdzą je tak samo dobrze jak każde europejskie, nawet lepiej ze względu na Carfax. Z Carfaxem jest różnie, nie zawsze pusta baza oznacza, że można brać. Natomiast w przeciwieństwie do europejskich samochodów, Carfax może wykazać, że samochód był uderzony, spalony itd. - mamy jasną sprawę. To jest in plus. Brak info w Carfaxie jednak nie powinno usypiać czujności. Nie wszystkie samochody zza oceanu są palone, topione, kradzione, kasowane itd. Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli blisko Katowic - zapraszam do obejrzenia, myślę, że szybko zmieniłbyś swoje zdanie. Wiem co mówię, ponieważ szukałem kilka miesięcy trzy litrowej benzyny i to czym ludzie jeżdżą - żal poślady ściska. Pojechałem z ciekawości zobaczyć 2.5, z ciekawości - i szkoda było nie podjechać do serwisu z tym egzemplarzem, był najlepszy ze wszystkich e60 jakimi do dzisiaj jechałem. W serwisie podzielili moje zdanie na temat samochodu, kupiłem. Minął ponad rok, właścicielowi powinienem postawić Johnnie Walkera, taki jestem zadowolony z tego samochodu :). Trochę nawet żałuję, że targowałem cenę. Wspomnę jeszcze, że samochód wypatrzył mój Ojciec. Nie powiedział mi, że auto jest ze Stanów - w życiu bym nie pojechał go oglądać. Okazał się tak dobrym egzemplarzem, że machnąłem ręką na te parę koni mechanicznych i kupiłem. Powody były trzy: niemal wzorowy stan techniczny, utrzymanie wnętrza, wyposażenie. Co do samochodu na 6km, odpuść diesla, szkoda jednostki i ewentualnych wydatków na dwumas czy trubię. Poszukaj 3 litrowej benzyny, z pewnością nie braknie Ci momentu obrotowego. Dobrze kolega radził. Nie przejmuj się USA, zawsze warto zobaczyć samochód. Tym bardziej, że szukasz bogatego wyposażenia.
  9. Trzymam kciuki, abyś kupił e60 z Dynamic Drive i Active Steering :). Bez tego może szybko się znudzić, Logica 7 bez problemu dołożysz gdybyś potrzebował - nie przejmuj się tym. Trudniej z w/w. Powodzenia, trzymam kciuki :). Ps. Niedocenienie doinwestowanej e60 może się szybko zemścić na właścicielu, który kupi samochód gorzej serwisowany, a z lepszym wyposażeniem. e60 spokojnie, bez napinania, potrafi wygenerować w krótkim czasie naprawy na kwotę kilkunastu tys. zł Takie hit-combo zaraz po wydaniu ponad 50k na samochód jest mało przyjemne :).
  10. No ale kolega chce komuś odkręcić z fury za kufel piwa.. No kaman, znalazła się nawet chętny :D. ------ Chyba, że pytasz się o numer częśći / nazwę wg katalogu części. Poszukaj na: http://www.realoem.com/bmw/select.do najlepiej wpisujac numer VIN (ost. 6 znaków) P.
  11. Gdyby nie pytania mmw, dyskusja zatrzymałaby się w miejscu bez echa.
  12. Lol. Teraz to z pewnoscia dostaniesz. Pozniej zobaczymy e34 z przodem e60. :duh:
  13. Poprosze o rozkodowanie B859445 Pieknie dziekuje!
  14. Przezylem swoje przygody z oponami, nie chce tracic waszego czasu na ta historie :). Kupilem ContiSportContact 3, najlepsze opony na jakich jezdzilem ever. Continental w BMW to chyba najlepsze co mozna zalozyc. Bezkierunkowe opony, na kierunkowych przy mokrej nawierzchni auto uciekalo mi podczas ostrej jazdy. Na tych oponach totalnie nie przejmuje sie, czy jest mokro/sucho itd. Jedynie na co patrze, to temperatura. Ponizej +7 stopni noga z gazu, wlasciwosci gumy sa ograniczone temperatura. Przy ContiSportContact 3 na drodze wylacznie ogranicza Cie wyobraznia, powaznie TRUDNO sprowokowac samochod do nienaturalnego zachowania. Poza tym guma cicha, w ogole jej nie slysze (index predkosci Y).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.