Skocz do zawartości

Witekw

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-46 2.0d 2004

Osiągnięcia Witekw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Chciałbym zakupić kabel do BMW e46 320d 2004r. Proszę polecić kogoś zaufanego kto handluje hardwarem, forumowisz NERWUS się nie odzywa a słyszałem że może pomóc w tej kwestii.
  2. Zauważyłem że ten przewód z tego zaworu łączy się z puszka przy chłodnicy, wygląda jak sterowanie żaluzji chłodnicy. To bylo odpiete, czyli żaluzje były cały czas otwarte. ElektroZawory zostały poczyszczone, egr czysty, kolektor również. Przepustnica wizualnie w bdb stanie, turbina noe ma luzow na wirniku. Olej świeży. Dam znać po jakimś czasie czy kopcenie ustalo. Pozdrawiam.
  3. Do czego służy elektrozawór znajdujący się pod kolektorem ssącym? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3327&hg=11&fg=40 nr 11 na schemacie. Miałem od niego odpięty wężyk podciśnienia. Jest to trzeci elektozawór, jeden jest koło filta oleju do sterowania EGR, i jeden przy turbinie.
  4. VIN: WBAAP71040PP10210. Puszka znajduje idealnie pod filtrem powietrza, katalizator jest pod nadwoziem na środku. Może opiszę w czym mam problem. Otóż samochód jest użytkowany głównie w mieście. Od jakiegoś czasu mocno kopci, jak się rozgrzeje to na ciemny szary kolor. Kopci na postoju jak i w trasie. Jakiś czas nie miał mocy, turbo jakby nie działało, maksymalnie osiągał 120km/h oraz 3000obr/min. Pojechałem na autostradę go przepalić, po 100km odetkał się, moc ma, spalanie również w normie. Ale jak kopcił tak kopci (gryzący zapach). Podejrzenie padło na DPF, ale tak czytam na forum to może najpierw lepiej byłoby sprawdzić cały system podciśnienia turbiny? Niepokoi mnie jeszcze temperatura cieczy, kiedyś wskazówka "stała pionowo", teraz zatrzymuje się na kresce (ćwierć licznika), no może trochę ponad. Termostat? EGR był czyszczony pół roku temu. edit: przypomniało mi się jeszcze iż nie można ruszyć samochodem bez szarpania, kiedyś nie trzeba było dodawać gazu aby ruszył z miejsca, teraz trzeba go wkręcić na 1500obr żeby nie skakał jak żaba.
  5. Witam, Przekopałem forum i nie mogę znaleźć informacji na temat demontażu filtra DPF. Jest to BMW e46, silnik 150km. Od góry nie widzę możliwości dostania się do niego. Wymagałoby to demontażu górnej części silnika (plastikowej) gdzie są wtryski. Filtr powietrza wykręciłem z myślą, że może jednak można się do niego dostać. Od spodu jest masa klap, osłon itp. Wolę zapytać niż rozkręcać pół przodu. Filtr będę czyścił chemią. Dziękuję za odpowiedź.
  6. Witam Jestem nowy na forum ale swoją bunie mam juz od 2 lat. Wcześniej też miałem 3 szt. ale ta którą mam teraz do tej pory mnie nie zawodziła. Moja bunia to E-46 z 2004 r z silnikiem 2.0 d. Ostatnio zaczął mi szwankować silnik ale to już na głównym. Pozdrawiam Wszystkich posiadaczy BMW. P.S Jestem lakiernikiem samochodowym wiec gdyby były jakieś pytania to służę pomocą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.