Skocz do zawartości

raas

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    rybnik

Osiągnięcia raas

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. raas

    ta kontrolka mnie zabija!!!

    no to by tłumaczyło moje i innych kłopociki!!! ale w takim układzie ten czujnik jest jednorazowy -jak zadziała to do śmieci...
  2. raas

    ta kontrolka mnie zabija!!!

    w czujniku są 2 kabelki i jak je zewrzesz to kontrolka się powinna zapalić...bo normalnie to zwiera je tarcza jak dotknie czujnika...
  3. raas

    ta kontrolka mnie zabija!!!

    hej już pisałem w innym temacie... po wymianie klocków i tarcz z przodu nie gaśnie kontrolka klocków!!! nie da się skasować przez odłączenie klem , kabelki nie uszkodzone czujnik w zbiorniczku płynu ok, z tyłu mam bębny bez czujników...a ta cholera dalej świeci!!!!
  4. nie nie wymieniałem czujnika na nowy.... ale to czujnik idiotoodporny jak dotknie powierzchni tarczy to kontrolka świeci. A u mnie świeci nawet jak wo wypnę z klocka :(
  5. Co to może być? a może szczęki bębnów z tyłu też są oczujnikowane? Bo przód mam ok tylko czujnik troszkę ukruszyłem przy demontażu -czy to może być przyczyna?
  6. raas

    gdzie jest VSS ?

    więc zainteresowanym podaję : starszy typ kostki radia (jedna duża) to pin 10 w nowszym typie (dwie podłużne) to pin 5 pozdrowienia!!!
  7. raas

    "pykanie" zza zegarów

    Dzięki za podpowiedzi , rzeczywiscie jest to elektrozawór nagrzewnicy i pyka tylko w położeniu na minimum.Ale wystarczy podkręcic 2 mm gałkę ogrzewania w prawo i przestaje pykać!
  8. W moim autku zapaliła się kontrolka wymiany klocków ....kupiłem klocki i od razu tarcze bo autko ma już 13 lat ,ale nie miałem czasu od razu wymienić. Czekam do poniedziałku i jeżdżę tak już 3 dni, a tymczasem wczoraj zapaliła się mi też kontrolka abs!!! czy to ma coś wspólnego? czy zbieg okoliczności.?
  9. raas

    "pykanie" zza zegarów

    Panowie co to za dziwo ..gdy przekręcę kluczuk w poz 2 to zza zegarów słychać takie delikatne -pyk, pyk ,pyk co jakieś 4,5 sekund. Nie wiem co to jest -ktoś na forum kiedyś pisał ze to są jakieś elektrozawory z klimy...ale ja nie mam klimy!
  10. raas

    gdzie jest VSS ?

    Witam panowie! Chciałem założyć do mojej Betti (e36 1,6 i) komputerek zużycia paliwa ....ale nie oryginalny tylko samodzielnie zrobiony.W moim autku niestety nie było takiego.W związku z tym mam pytanie -gdzie szukac vss (vehicle speed sensor) czasami nazywany impulserem ??? pomóżcie bardzo proszę... bo gruntownym przeszukaniu forum dowiedziałem się że do złącza radiia jest doprowadzony sygnał z czujnika prędkości vss ale który to kabelek?
  11. Pełne zwycięstwo po zresetowaniu komputera wszystko chodzi jak powinno!!!
  12. właśnie wykręciłem sondę i co zauważyłem: kable w okolicy sondy są przysmażone i jeden biały jest przetarty. połączyłem ten kabelek i resztę zaizolowałem.Po jeżdzie próbnej zauważyłem poprawę. Suuper było ale przez 5 min...Gdy zostawiłem auto na wolnych obr to zaczęło znowu parskać i kichać i już znowu nie można było płynnie dodawać gazu!!! Teraz wziąłem się za reset kompa-czy to może pomóc???
  13. raas

    jak naciągnąć pasek ???

    Panowie jak naciągnąć pasek wieloklinowy w M43 1.6i bo kwiczy niemiłosiernie:)
  14. Panowie mój problem jest taki: Wjechałem w kałużę (dość dużą) i autko zaczeło mi się krztusić...ale jechałem do procy i pomyślałem że jesli coś mu zamokło to zaraz będzie miał 8 godz postoju. Niestety nie wyschło. Od tego czasu mam problemy.Mianowicie autko odpala normalnie i chodzi idealnie ale tylko jak jest zimne.Gdy wskazówka temp wody zejdzie z niebieskiego pola to zaczyna się cyrk. Auto szarpie na wolnych obrotach, nie przyspiesza z wolnych tzn nie da się ruszyć normalnie trzeba się wkręcić na przynajmniej 3000 obr. Czasami chce zgasnąć na wolnych... Wymieniłem- świece (dałem NGK-vline) Sprawdziłem kable -OK. Dolot szczelny. Czy może to być sonda lambda? Jak ją sprawdzić bez komputera i interfejsu? HELP!!! :modlitwa:
  15. właśnie chciałbym uniknąć wlutowywania się w głowicę....a potencjometr głośności znajduje się między przedwzmacniaczem a końcówkami mocy...tak mi się wydaje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.