
konkurent
Zarejestrowani-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Sosnowiec
Osiągnięcia konkurent
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Problemy z komputerem pokładowym tempomatem i airbagiem - na
konkurent opublikował(a) temat w elektryka/elektronika ogólnie
Witam Czy miał ktoś może taki przypadem w E34 lub E32 ? Podczas jazdy sam wyskoczył z tempomatu i już reagował w ogóle na manetkę. Od tego momentu wskaźnik średniego spalania liczy tylko do góry co po 5 sekundach od resetu daje średnie spalanie 39,5L. W tym samym dniu zaczeła migać kontrolak Airbag i zapalała się na stało po 10 minutach jazdy Czy te usterki mogą mieć ze sobą coś wspólnego?? Wskaźniki chwilowego spalania działa bez zarzutu i spalanie też jest w normie. Prędkościomierza też działa płynnie. Jednak po nocnym postoju tempomat i średnie spalanie funkcionują sprawnie prze pół godziny jazdy a potem ju ż nie do końc dnia Kontrolka iar bag miga natomiast no stop. (Czy nagle mogę dostć w nos?) Proszę o jakie kolwiek wsazówki Pozdrawiam . Są może jakieś plany na zlot niebawem?? bo cisza jakaś o tym -
Witam Zastosowanie gum podwyższy ci samochów ale odczujesz na komforcie ponieważ skrócisz w ten sposób pracę sprężyny Ja swój tył podwyższyłem zakładając tuleję dystansową nad górne mocowanie amortyzatora. W ten sposób przesunołem całą kolumnę w dół o 2 cm co zaowocowało podniesieniem tyłu prawie o 4 cm gdyż zastosowało się dziwne prawo matematyki o którym by wiele pisać Dzięki temu komfort i praca zawieszenia się nie zmieniła a autko mam wyżej Pozdrawiam
-
Witam Chromy ?????????? Jak masz kombi to się chętnie wymienię za czarne Pozdrawiam
-
Witam Tak - może poszukaj tego kluczyka do haku w schowkach popielniczkach itp W ostateczności do specjalisty co by rozbroił patent Jakbyś nie miał tej klapki zasłaniającej dziurę po haku to się do mnie zgłoś Pozdrawiam
-
Witam Co prawda ja mam kombi i wszystkie akcesoria są w podłodze bagażnika ale z tego co opisujesz może to być uchwyt na hak holowniczy Ja mam oryginalny hak odłączany i chowa się go w schowku i zapina gumową klamrą Pozdrawiam
-
Witam Fakt - pominołem filtr paliwa Jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś a robi się to pierwsze (zaraz potem jak sprawdziłeś ją ile poleci - hehe bo to robi pewnie każdy) powinieneś wymienić wszystko to co wymieniamy okresowo czyli : Filtr powietrza Filtr Paliwa Olej+ filtr oleju Jeśłi masz ABS to koniecznie wymień płyn hamulcowy Polecam też jednorazowo dodanie dobrego uszlachetniacza do paliwa - takiego z górnej półki Sprawdź przy okazji stan pasków coby uniknąć niespodzianek no i grubość klocków i tarcz hamulcowch No i miłego użytkowania do pierwszej awarii Pozdrawiam
-
Witam 1. Sprawdź pompę wstępną paliwa a także regulator ciśnienia Nie znam się na dieslach ale podejrzewam że mas problem z ciśnieniem podawania paliwa do ukłądu wtryskowaego 2. Za niska temperatura może być spowodowana uszkodzeniem lub brakiem termostatu , być może także poprzedni właściciel zablokował wiscoze wtedy wentylato kręci się za szybko (tylko wymiana) 3. A jeśłi chodzi o temp. zewn. to pewnie masz strzelony czujnik temp. zewnętrznej (tego się nie ustawia) 4. Regulacje lamp wykonujesz z zewnątrz. Pomiędzy reflektorami w atrapce znajdzecz dwa małe otworki . Śrubokrętm krzyżowym wyregulujesz wysokość świecenia. Symetrie regulujemy od wewnątrz pod maską, po zdjęciu plastykowych osłon reflektorów. Pozro - i nie pal nim kapci bo ci się rozsypie dziadziuś i będziesz musiał wydać kaskę na następnego - hehe
-
Witam Hehe Też mi się przegrzewał i płyn też ginął Oczywiście diagnoza to uszczelka .... a g... prawda w moim przypadku wystarczyło wyminić wisko (150zł) Więc zanim się rozbierze trzeba poprawnie zdiagnozować - to podstawa Pozdrawiam
-
Witam hehe Trochę późno ale.. Wystarczy wypruć flaki z kolumny a do środka włożyć wkład Idealnie pasuje z Audi 100 C4/A6 Trzeba tylko przetoczyć górny trzpień z fi 17 na fi 16 Pozdrawiam
-
Czy wszystkimi BMW jeździ się tak przyjemnie?
konkurent odpowiedział(a) na pawel_e30 temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Witam Też wyrażę swoją opinie gdyż niestety ale ja się rozczarowałem Zakupiłem Beti ze względu na bogate wyposażenie Prowadzi się super, silnik i skrzynia wyśmienite I w zasadzie mógłbym powiedzieć że TO JEST TO!!!! Ale..... Wcześniej jeżdziłem Audi100 no i niestety boleśnie odczułem właściwości zawieszenia w BMCe Przyzwyczaiłem się do bezgłośnej i płynnej podróży A w BMce niestety czuję każdą nierówność o dziurach nie wspominając Wymieniłem całe zawieszenie przednie i tylne (amorki wachacze górne mocowania ) ale niestety BMKa już taka jest i koniec Mimo tego wciąż mam nadzieję że się przyzwyczaję do tej twardości bo już się w "Beatce" zakochałem Pozdrawiam -
Pod który wąż wodny podłączyć parownik
konkurent odpowiedział(a) na konkurent temat w Spalanie & Paliwa alternatywne
Witam Ok już kapuję - dzięki Mam pytanie jeszcze co do pracy komputera . Czy po przełączeniu na gaz będzie wskazywał średnie spalanie i czy wskazówka od chwilowego będzie pracowała Wiem że będzie to niewłaściwy pomiar ale czy będzie to nadal działało czy pracuje to tylko na benzynie? Pozdrawiam -
Pod który wąż wodny podłączyć parownik
konkurent odpowiedział(a) na konkurent temat w Spalanie & Paliwa alternatywne
Witam Dzięki. A jak myślisz nie będzie to miało wpływu na pracę elektrozaworów od ogrzewania? I czy jak wyłącze ogrzewania to reduktor będzie dogrzany? Sprawdzałem te węże i są chłodne gdy wyłącze ogrzewanie Pozdrawiam -
Pod który wąż wodny podłączyć parownik
konkurent opublikował(a) temat w Spalanie & Paliwa alternatywne
Witam Czy ktoś może mi pomódz w temacie Chcę założyć GAZ do 525 i 24v M50 ale nie mogę znależć żadnego węża wodnego aby się w niego wpiąć Na gorąym silniku wszystkie wąskie węże mają niską temperaturę Może ktoś podpowie kto ma załążoną LPG u siebie Pozdrawiam -
No oczywiście nie wyrzuce oryginałów Ale Nowe już zakupiłem i je założę na jakiś czas A nad oryginałam zrobię doktorat zimową porą na spokojnie co by mnie Beti nie poganiała Bez obawy o półosie oglądałem je i nie nie jest tak źle jakby się mogło wydawać Ale powstaje jedno pytanie jak wygląda sprawa odpowietrzenia całego tego układu . Przecież zaczyna się on w zbiorniczku a kończy w ślepej uliczce zwanej amortyzatorem. A czy ktoś może zauważył działanie tego układu tz czy można to w góle stwierdzić czy dział czy nie np na postoju Pozdrawiam
-
Witam Dzięki Emblemat za info , właśnie zauważyłem że współpracuje to z układem wspomagania . Fotki dołącze jak podniose także tył bo narazie Beti wygląda jakbym doładował jej ze pół tony mięcha do bagażnika. Hehe W takim razie zmienię amorki na zwykłe a te oryginały doprowadzę do pożądku w chwili wolnego czasu (tz na emeryturze chyba) i wtedy je wrzucę spowrotem i uruchomię cały ugład A po za tematem Emblemat czy ty czasem nie chciałeś sprzedać swojego ixa czy też jesteś jego nowym właścicielem ? Bo zdawało mi się że widziałem jakiś czas temu taką samą Betkę na ogłoszeniu w necie Pozdrawiam