Skocz do zawartości

likebmw

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320 D 2002

Osiągnięcia likebmw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam zauważyłem że poci się z każdej strony. Po wymianie nie ma żadnego problemu wszystko cyka jak należy :D
  2. problem rozwiązany. po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów lambdaintegrator na 0. :D
  3. Witam panowie borykam się z problemem braku mocy w mojej BUNI. Objawy to: Aut ma niskie obroty ( okolice 600) Po wciśnięciu gazu i puszczeniu go obroty schodzą tak nisko że auto prawie przygasa Brak mocy ( jest dość mułowate). wartości inpa poniżej : http://fhuadoz.nazwa.pl/bmw/s4-1.jpg http://fhuadoz.nazwa.pl/bmw/s5-1.jpg http://fhuadoz.nazwa.pl/bmw/s6-1.jpg http://fhuadoz.nazwa.pl/bmw/s7-1.jpg
  4. Może i masz rację kolego tylko że kompresja między 11,5 a 12 bar na każdym z cylindrów... Mimo wszystko nie wykluczam nadal uszczelki ale czy wpływ na taką pracę silnika może mieć uszkodzona DISA?
  5. Witam panowie mam problem z moją BETA tzn dziś rano po odpaleniu auto strasznie się trzęsie a przy wciśnięciu gazu auto się dusi! wyskakują mi błędy buring fail cilinder 1 i buring fail cilinder 3 uszkodzenie cewek i świec wykluczyłem .... Macie może jakieś pomysły? Proszę o pomoc :)
  6. przypomniało mi się że ta szyna od wakum dziwnie wyglądała sprawdzę ją przy następnym rozebraniu kolektora. tzn szyną od podciśnień mogłem kręcić w różne strony a ona chyba musi być trwale w jednym miejscu zamontowana byc może to właśnie tam powstaje ta nieszczelność. Pozdrawiam
  7. zaworki podmienione i nic to niestety nie dało. Czujnik ciśnienia też był czyszczony. Generalnie turbina gwiżdże jak karetka pogotowia muszę poszukać czy nie ma jakiejś nieszczelności w dolocie.
  8. to czy to niedoładowanie nie powoduje tego że bmw słabiej ciągnie bo jak dla mnie się słabo zbiera. Według mnie powietrza w kolektorze powinno być ciut więcej niż potrzebuje ecu ? Tak przynajmniej wychodzi z logicznego myślenia:) ?
  9. Witam serdecznie podłaczyłem dzisiaj inpe i na rozgrzanym silniku na 3 biegu przyspieszylem do 3500 obrotów i zrobiłem mały test wydaje mi się że jest za małe ciśnienie w kolektorze ssącym czym ono może być spowodowane? Może sztanga na turbinie jest źle ustawiona bo wiem że kiedyś ktoś tam grzebał ? A może zaworek podciśnienia? ( dodam jeszcze że wszystkie przewody podciśnienia są nowe a kolektor jest bez klapek,) Proszę o jakieś podpowiedzi:) oto screnny: http://www.justchemie.pl/bmw/35001.JPG SCRENN numer 2 http://www.justchemie.pl/bmw/35002.JPG big jałowy postój bez gazu http://www.justchemie.pl/bmw/pos2j.JPG i tutaj jeszcze jeden http://www.justchemie.pl/bmw/post.JPG
  10. Skoro generalnie kompresja dobra to w sumie dobra tez wiadomość dla ciebie. :D Jakie wartości miałeś na każdym z tłoku? ( czysta ciekawość) Żeby zdemontować pompe musisz rozebrać rozrząd ( ponieważ pompa jest na łańcuszku rozrządu). A w sumie niebardzo znam się na modelu przed liftowym wiec nie będę nic pisał bo wprowadzę jeszcze ciebie w błąd :) Powodzenia:)
  11. Sprawdź jeszcze kompresje sobie.
  12. powiedz mi kolego a sprawdzałeś turbinkę? swojego czasu miałem identyczny problem winą była krzywa sztanga turbiny( dotyczy oczywiście problemu z moca auta a nie z odpalaniem)
  13. dopisałem VIN do LCM i smiga ale kontrolka trakcji i ręczny nadal sie nom stop świeci nie dziala tez bc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.