Skocz do zawartości

maxit01

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia maxit01

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. PROSZĘ O ROZKODOWANIE WBANJ71030B519958 Z GÓRY DZIĘKI I POZDRAWIAM
  2. nic, co Ty, forum to nie plac do zarobku :D jak jesteś z wawy to zapraszam, spotkamy się i wszystko załatwimy:) tyle że tylko w weekendy.
  3. Witam mam jak w temacie, jeżeli jest ktoś w Warszawie i chciałby mieć w swojej buni jak należy soft po polsku to zapraszam
  4. proszę o rozkodowanie przed zakupem :) WBANC51010B128404
  5. witam serdecznie czy jest możliwość rozkodowania mojego?? z góry dziękuję WBAAL91090FS68036
  6. 2001 daj jakieś namiary na siebie na pw to się złapiemy
  7. cześć Valdi85, jesteś jeszcze w stanie podpiąć się do kompa do 330d ??
  8. maxit01

    Brak prądu

    podobną sytuację, jak nie identyczną :) miałem w swojej starej e36. Okazało się, że poluzowany był przewód masy przy silniku. Magik dokręcił i było już oki.
  9. a ja siedzę w Kołobrzegu haha. To super, czekam na info od ciebie jak już będziesz w wawie, pozdrawiam
  10. cześć, mario, jeżeli masz jeszcze chęci :) i jesteś w stanie pomóc z wgraniem pl menu to chętnie bym się z tobą złapał gdzieś na wawie.
  11. no, już jakiś czas temu doszedłem do sedna problemu zapalania się tej kontrolki trybu awaryjnego ale jakoś nie miałem czasu napisać. mianowicie skończyły się hehe tarczki na 5 biegu. Zostały wymienione i problem się skończył. Dlatego jeździł normalnie na SD do na tym trybie 5 bieg załącza się dopiero przy dużej prędkości na na D dość szybko. Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi:)
  12. no, ja jestem po problemie. Miałem wytarte tarczki na 5 biegu:( wymienione na nowe i autko już nie szwankuje :) pozdrawiam.
  13. nie doszukuj się innego problemu niż ta pompa pod siedzeniem kierowcy :) przerobiłem ten problem. miałem dosłownie to samo co ty. trzy dni auto stało u niby "fachowców" aż doszli, że to pompa się zawiesza hehe. taka rada dopóki nie wymienisz tej pompy, jak nie będziesz mógł zapalić, podczas przekręcenia kluczyka na zapłon (w tym samym czasie) uderz kilka razy mocno w próg przy otwartych drzwiach. u mnie działało :), pompa odwieszała się i zapalał :) pozdrawiam
  14. Nie tylko - owa maź powstaje także kiedy masz niedogrzany silnik i robisz krótkie trasy zimą. to nie jest chyba tak do końca. Mam te same objawy (nie zawsze dogrzany silnik) i u mnie nie występuje taka maź. Jeżdżę właśnie krótkie odcinki w mieście.
  15. wiecie pewnie, że pod obydwoma siedzeniami idą wiązki przewodów , min. elektryczne fotele, podgrzewanie i są tam również kable od napinaczy pasów. Mi kiedyś również zapaliła się kontrolka od pasów. Kolega polutował mi te od napinaczy na stałe i więcej już się to nie powtórzyło. Podobno ten model (mówię o e46) ma taką bolączkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.