Po170tys. padła??Nie możliwe :shock: Co się stało? Skrzynia najpierw zaczeła wydłużać czas zmiany z 3 na 4 bieg, również przy zmianie "ręcznej", następnie przy delikatnej jeździe około 60km zmieniała z 4 na 3 i odwrotnie, trochę szarpała tylko przy statecznej jeździe (70km), przy rozpędzaniu 1 2 3 wszystko pracowało ciągle bez zarzutu, czasami bardzo rzadko dochodziło prawdopodobnie do ślizgania się tarczek (z 3 na 4 i 5) co objawjało się krótkotrwałymi wibracjami karoserii z metalicznym odgłosem. Skrzynia przeszła do programu awaryjnego przy tempomacie ustawionym na 170km, na A4, wyglądało tak jakby ktoś wcisnął sprzęgło i nie odjął gazu (obrotomierz się zamknął). Od tego momentu zastanawiam się gdzie ją naprawiać. Wracając do wymiany skrzyni na inną "używkę" to z doświadczenia wiem że, ta skrzynia jest ogólnie poszukiwana i trudno dostępna co świadczy o jej powszechnej awaryjności. Mimo wszystko nie zamieniłbym na manuala.!!!