
adamjttk
Zasłużeni forumowicze-
Postów
4 126 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
18
Ostatnia wygrana adamjttk w dniu 1 Sierpnia
Użytkownicy przyznają adamjttk punkty reputacji!
Informacje osobiste
-
Moje BMW
ex E90, F20, E90, F30, F10, TM3P
TMY Perf.
BMW i4 M50
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia adamjttk
-
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
@Randall - prosze w takim wypadku o zamkniecie watku -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Tesla ma niezlych fanow wiec Wywindowali wartosc firmy na gieldzie do 20x wartosci BMW Albo inaczej, zeby dobitniej zabrzmialo --> wartosc BMW na dzisiaj to 5% wartosci Tesli To czy ma to cokolwiek wspolnego z "odskoczeniem o lata swietlne" pozostawie Tobie (slonika zdanie, guru gieldy, juz znam ^^) W internecie znajdziesz wszystko, ze ktos ma 3 jadra, 8 palcow, komus na glowe spadl samolot, kogos uderzyl piorun 2 razy. Jak mamy na forum jedno iX i to jedno jedyne auto sie zbrickowalo po OTA to nie wyglada to dobrze, tyle. Jako spec od IT skomentujesz opcje powrotu do stanu sprzed aktualizacji w razie niepowodzenia OTA czy tez nabierasz wody w usta jak slonik? Czy taka technologia NASA updateow jest niespotykana w IT? Fanboje marki nie rozrozniaja "problemow" (jak np. "gdzie sie podziala ikonka od Tetrisa, znowu cos pozmieniali") od zbrickowania auta i koniecznosci wzywania lawety, brawo TY A tutaj fanboje marki nie rozrozniaja watku "nie podobaja mi sie zmiany po OTA" od wzywania lawety po OTA, brawo TY Czy Ty wklejasz posty z forum z 2021r apropo GUI Tesli zeby udowodnic swoje racje i porownac przestawianie ikonek do zbrickowania auta kolegi pete? Kisne z Ciebie @BMFun, to juz ostra odklejka, starczy internetu na dzis ----------------- Ja dzisiaj do DEBILIZMOW BMW moge dodac kolejne apropo mojej i4 M50 Jak jedziesz autem i sluchasz Spotify i chcesz cos klikac w menu (nawigacja, ustawienia, COKOLWIEK) - to kazde nacisniecie czegokolwiek w GUI sprawia, ze muzyka na ulamek sekundy sie przycisza (!) Myslalem, ze nie ma bata, na pewno da sie to wylaczyc w ustawieniach - no i po przeklikaniu sie przez te debilne kafelki znalazlem gdzies opcje - sa 3 poziomy "glosnosci" tych klikow - low, normal i loud (czy jakos tak) NIE MA oczywiscie opcji zeby klik nie generowal zadnego dzwieku. Jak ktos ciekawy jak to brzmi --> jak piosenka w radiu w ktorej sa przeklenstwa i jest ciagle "beep" "beep" "beep" Nie wierze, po prostu nie wierze jakie ta firma ma zjebane GUI Nie wiem jak tego wczesniej nie zauwazylem - chyba dlatego ze nic w tym debilnym menu nigdy nie klikalem bo jest tak nieintuicyjne. Juz abstrachujac od tego ze w elektromobilnosciowo-rozwinietych krajach gdzie elektryki sie sprzedaja w sensownych ilosciach to takie ladowarki 150kW to juz bialy kruk. Czy Ty uwazasz, ze to ma cos wspolnego z debilnym rozwiazaniem samochodow Tesli? Siec ladowania DC? WTF? i4 np ma praktycznie tak samo gowniane, slizgaja sie po nich rece bo nie ma za co zlapac rowniez. Chociaz ogolnie klamki Tesli zgadzam sie, sa slabe, wolalbym "normalne" kosztem kilku km mniej zasiegu. Ale kumasz, ze auta ktore maja po 500HP to najczesciej "taczki" i specjalnie sie doplaca do komfortowych wersji zeby bylo sztywno i twardo? Ze ludzie czesto wymieniaja sprezyny na krotsze w swoich autach, montuja wieksze kola etc etc a to wszystko po to zeby bylo bardziej "sportowo" To nie jest wada, to jest ficzer chlopie, cos Ci sie grubo pomieszalo. Co do spadkow sprzedazy - ja polowe winy zrzucalbym na zapedy naziolskie Muska a druga polowe na skoncentrowaniu sie na Cybertracku zamiast mniejszym modelu, na to ze elektryki na na dzis na cenzurowanym no i na pewno na Chinczykow, graja coraz lepiej w ta gre. Pisalem ci to sto razy chlopie - ZAWIJAJ sie z tego watku, nikt ci nie kaze go czytac Jest tu na forum sto innych watkow. Zaloz swoj watek jakie te Twoje BMW "full opcja" iX1 jest zajebiste i sie tam produkuj, obiecuje ze nie napisze tam ani slowa. Ponadto --> dodaj mnie do ignore'a, zaden problem Przyczepiles sie do tego watku jak rzep psiego ogona albo gowno do statku, splodziles ze 3-4 tysiace postow a na koniec jeszcze narzekasz na OPa. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
sloniku, rzuce Ci klasykiem. Nie musze gwalcic osobiscie dzieci, zeby miec wyrobione zdanie n/t pedofilii Jezeli nowe "sportowe" M5 wazy 2,5 tony, o pol tony wiecej od poprzedniej generacji, czy pol tony wiecej od takiego sportowego auta jak Ford F150, dziennikarze motoryzacyjni dostaja bany od BMW na auta prasowe za nasmiewanie sie z wagi, a samo BMW oficjalnie mowi, ze nie bedzie wiecej przed premiera podawac masy swoich aut bo sie ludzie z nich smieja, a w miedzy czasie admin tego forum pisze, ze to auto swietnie sie prowadzi, jest zwinne w zakretach etc (nie przytaczam dokladnych cytatow, nie chce mi sie szukac ale cos w tym stylu tu pisal) to co ja mam powiedziec? Mam isc i to auto osobiscie przetestowac zeby powiedziec ze wielblad jest wielbladem? Ze 2,5 tony to 2,5 tony a nie 1,5 tony? Zeby mi tu jakis internetowy noname slonik nie zarzucal klamstw? Ewentualnie moge podyskutowac z kolega @BMFun ktory wyjasni mi, ze ta waga to glownie "zasluga" swietnego wyciszenia a drugi kolega mi wyjasni, ze lekkie i dopracowane technologicznie samochody maja "akustyke wiadra z gwozdziami" etc Smutnych czasow musze powiedziec dozylismy nawiazujac do marki, od "sheer driving pleasure" do ///M SUV, do 2,5 tonowych M5, do 2,5 tonowych i4 "M50", do 30 znaczkow ///M, do swiecacych grilli, do "M" 7-er, do FWD 1-2 serie etc etc Piekna tragedia chcialoby sie powiedziec. A psychofani marki lykaja z ust producenta wszystko jak leci. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
W Twoich ustach brzmi to jak pochlebstwo, mam bardzo niskie o Tobie zdanie wiec nie przeszkadza mi to (no offence) Chlopie, gdzie Ty widzisz ta Neue Klasse? Testowales juz ja? Znasz dane techniczne? Na razie to BMW wypuscilo kilka renderow i tyle, poczekaj z chwaleniem zeby sie nie okazalo ze jest nadal kupa. Ja tej Neue Klasse jeszcze na oczy nie widzialem a juz Ci potrafie wskazac pierwszy debilizm --> masz automatyczna klapke a w srodku manualna zaslepke na port DC --> przeciez kto jezdzi BMW ten sie w cyrku nie smieje Piszesz o sobie? Przeciez Ty jestes psychofanem siedzacym ciagle na elektrowozie czy forum Tesli na wszelkich fejsbukach? Wklejasz ciagle stamtad jakies clickbaity, w temacie Tesli podejrzewam ze jestes lepiej poinformowany ode mnie Hehe, glupio przyznac ze mam racje apropo argumentow jak sie siedzi w IT, nie musisz nic dodawac Ja w tym watku pisalem dziesiatki razy dobrze o BMW. Wez lepiej powiedz psychofanie BMW kiedy Ty napisales cos dobrego o Tesli? Moge napisac to samo o Twoich teoriach ale to taplanie sie blocie. Dawaj lepszy przyklad jako admin. Jezeli producent jest takim nieogarem, ze glupie OTA potrafi zbrickowac auto (bo nie potrafi zaimplementowac powrotu do punktu sprzed aktualizacji) to wg Twojej nielogiki aktualizacje poza domem powinny byc w ogole niedostepne, wszak geolokalizacja to nic skomplikowanego. Albo minimum przyzwoitosci nakazywaloby umiescic info przed OTA "nie rob tego daleko od ASO na wszelki wypadek" Jezeli aktualizacje sa dostepne zawsze i wszedzie to pisanie "potwierdzanie aktualizacji na wakacjach czy w trasie to debilizm" jest niezbyt madre (delikatnie to ujmujac). -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Czyli akcja serwisowa byla rowniez czysto software'owa? To powiedz czy nie uwazasz tego za DEBILNE, ze masz aktualizacje OTA w aucie, a producent nie potrafi przeprowadzic akcji serwisowej ZDALNIE? I podwojnie debilne, ze 2 aktualizacje softwarowe sa ze soba niekompatybilne i brickuja auto? Przeciez to sie nadaje do "Smiechu warte" Pytales o to 5 razy minimum i za kazdym raziem Ci odpowiadalem, masz zaniki pamieci? Napisze wiec 6ty raz --> jestem "funem" marki, mam tu konto od 13 lat, mialem wiele BMW, jedne lepsze, drugie gorsze. To, ze marka sie stacza od dekady to oczywista oczywistosc dla wiekszosci rozumnych ludzi i nie mam problemu zeby o tym pisac, wiem ze przeszkadza to wielu ludziom na forum ale czytanie danego watku nigdy nie bylo obowiazkowe. To, ze BMW nie umie w elektromobilnosc a inne firmy jej odskakuja o lata swietlne (Tesla) widzi to tez wiekszosc rozumnych ludzi. Na dzisiaj smutna prawda jest taka, ze elektryki BMW kupuja praktycznie tylko ludzie zwiazani wczesniej z marka, miazdzaca wiekszosc ludzi szukajacych elektryka, ktora nie byla wczesniej zwiazana z marka, na elektryki BMW nawet nie spojrzy bo sa po prostu GOWNIANE (obiektywnie piszac). -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Chlopaki, mam z was beke troche, wybaczcie. Telefonu tez nie aktualizujecie na wakacjach na wszelki wypadek jakby zdechl? Komputera sluzbowego bo za tydzien wazny projekt do oddania? Usprawiedliwianie takich zenujacych wpadek producenta jest wg mnie mega slabe, to jest syndrom sztokholmski i godzenie sie na bylejakosc. Zasranym obowiazkiem producenta jest wypuszczanie latek takich, zeby nie brickowaly sprzetu. Jezeli kolega pete nie mial jakies akcji serwisowej ktora byla niekompatybilna z dana latka, to ZASRANYM obowiazkiem producenta jest failsafe w latce ze ma sie nie odpalac w przypadku takich a takich brakow w sofcie auta. Tyle. Ale czego sie spodziewac po IT w BMW, znajac zycie 90% latek pisza im w Indiach, do niedawna latki nie wgrywaly sie jak aku bylo tyci niedoladowane, jak auto bylo nieidealnie prosto zaparkowane etc etc Nie ma znaczenia czy tyczy sie Tesli, BMW czy Fiata, jak mi sie takie cos wydarzy w Tesli to bede pierwszy "plul" na producenta. @BMFun - daruj sobie wklejanie jakichs anegdotycznych przypadkow z netu, na kazdy taki przypadek Tesli znajde Ci 10 podobnych z BMW. Kolega Pete jest z naszego forum, jako jedyny ma tu iX, jako jedyny zbrickowalo mu samochod po OTA wiec nie uwazam za pisanie o tym jako o "pluciu" Pluciem by bylo gdybym Ci napisal, ze 100% iX ktore znam z forum bylo zbrickowanych po OTA @Pe.te - nie odpowiedziales dalej, ile czasu zajelo BMW odbrickowanie auta, pochwal sie Podejrzewam, ze skoro miales auto zastepcze to trwalo to x dni, zgadza sie? PS. Tak mi sie jeszcze przypomnialo apropo latek. Zaden ze mnie IT "specjalista" ale mysle, ze w przypadku aktualizacji softu w samochodzie, nie jest czyms nieslychanym wymagac od producenta/ latki, zeby w przypadku jakiejs niezgodnosci sotwarowej czy problemow auto przywracalo stan sprzed aktualizacji (poprzednia rewizje softu, przed danym OTA) Nie jest to fizyka kwantowa rptfl Jezeli glupia aktualizacja ota brickuje auto to swiadczy BARDZO zle o producencie. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
"Klasa" -------- Kolego, jezeli dla Ciebie updaty OTA, ktore sie koncza zabraniem samochodu na lawecie do serwisu, dzialaja "calkiem dobrze" to gratuluje poczucia humoru. Jestem we Wloszech na wakacjach 3k km od domu, jest piatek popoludnie i auto sie wlasnie zaktualizowalo i "zbrickowalo", serwisy do poniedzialku nieczynne, jutro mam nocleg zarezerwowany miasto dalej, pojutrze mam nocleg zarezerwowany kolejne miasto dalej i co mam wtedy zrobic? Dla mnie to podchodzi pod syndrom sztokholmski juz. Powiedz jeszcze z ciekawosci ile czasu trwala ta naprawa u dealera zebysmy mieli juz pelna jasnosc jak dobrze dzialaja updaty OTA by BMW. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
No nadal nie rozumiesz, ok, cierpliwie tlumacze dalej: 1. 800V na dzis nic w praktyce nie zmienia. Raz do roku jadac np do Wloch i ladujac sie czesto na DC moglbym ladowac sie ~10min krocej niz w Tesli kazdorazowo. Tyle ze pozniej bym stracil te 10 min i tak jadac miedzy ladowaniami bo zuzycie energii w takim etronie jest poki co nadal wieksze o ~10%. Sumujac --> korzysci zero nawet te kilka razy do roku 2. Wielka niemiecka trojka to ZADEN top jesli chodzi o EV, czy Ty sobie ze mnie zartujesz? Mamy 2025r a BMW nie ma nawet kur** jednej domyslnej platformy czysto elektrycznej w ofercie (nie zaczynaj o iX nawet), elektryki sa robione na kolanie w spalinowych budach na przestarzalych technologicznie komponentach. Bez frunkow, z tunelami, z dluga maska etc etc Wstyd dla marki i tyle, minelo 5 lat od zalozenia watku a firma jest w szczerym polu mamiac ciagle ludzi "juz za chwile" Audi? Pokazalo 800V bez wplywu na laczny czas trasy. TM3 RWD z 60kWh bateria jedzie 1000km +/- 10 min ten sam czas co fura za pol miliona z 100kWh bateria. To jest wg Ciebie postep technologiczny? MB? O ich elektrykach nawet nic nie pisze bo ich na ulicach w NO przynajmniej nie ma, nikogo te auta nie interesuja poza fanatykami MB. Sprzedaz EQA i EQB (2 najpopularniejsze modele w NO) to ~10% sprzedazy Tesli. 10 %, czujesz? WIelka trojca niemiecka jak Ty to okreslasz, sprzedaje swoje elektryki na dzisiaj po DUMPINGOWEJ cenie (ratujac finanse firmy poki co ICE) bo w cenach katalogowych nikt tego badziewia nie kupuje, place zalegaja a dziadki w zwiazkach zawodowych w DE wyciagaja lapy, bronia swoich przywilejow i "po nas chocby i potop". Impas. Wielka niemiecka trojca skomle conajwyzej, ze albo EU cofnie zakaz 2035 dla ICE albo pojda z torbami a za nimi cala niemiecka gospodarka bo z Tesla i chinczykami konkurowac nie potrafia pomimo swojej swietnej technologii (nawet cla nie pomagaja o zgrozo) Pisalem Ci 100 razy - Ty fundamentalnie nie rozumiesz co to znaczy technologia. Dla Ciebie technologia to jak ktos oferuje naturalna skore, lasery, ambienty czy 800V. A ja Ci do znudzenia powtarzam, ze jak firma na tym nie zarabia to nie jest to technologia tylko upadajacy biznes. Technologia jest wtedy, jak biznes sie spina i ludzie wybieraja Twoj produkt zamiast produktu konkurencji a Ty na tym zarabiasz. Nienawidze Toyoty ale nie wstydze sie przyznac, ze ich miekkie hybrydy to TECHNOLOGIA przez duze T. To co oferuje wielka trojca na dzis w sferze elektromobilnosci to jest miotanie sie na lewo i prawo poki co i rotacje CEO czy masowe zwolnienia tylko to potwierdzaja. No i tak sie te auta sprzedaja. Ludzie pomacaja, widza znaczek BMW i kupuja. A pozniej przychodzi otrzezwienie jak sie poobcuje z tym autem kilka tygodni na codzien bo to gowno w pazlotku. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
I dojezdzasz do nich na te ~0-10% zeby robic czasy jak Bjorn? (ja nie mam zadnego problemu tak jezdzic uzywajac sieci SC po Europie) Wiesz, ja juz tylko sie przekomarzam z Toba w tej chwili (wybacz mi) bo wypisujesz takie glupoty oderwane od rzeczywistosci ze mi sie juz tylko smiac chce. Dziecku mozesz opowiadac te bajki, ja jezdze elektrykami od 5 czy 6 lat, wokol komina, w trasach po Polsce i w trasach po Europie wiec mowie z praktycznego punktu widzenia jak wyglada ladowanie na codzien, ladowanie w trasie, dostepnosc ladowarek DC, ich ilosc, slowem --> praktyka. Na dzis, reasumujac wszystkie czynniki, korzysc z 800V jest iluzoryczna, w trasie ~1000km jadac przez caly bozy dzien nie zaoszczedzisz nawet 20 min w porownaniu do tego co oferuje Tesla. I tup nogami, shilluj dalej e-trona i nic to nie zmieni. I zeby mnie zle nie zrozumiec --> ja sie podpisuje rekoma i nogami pod tymi 800V, Tesla powinna to jak najszybciej zaimplementowac bo to nowsza technologia, tu nie ma watpliwosci. Tyle ze jej wplyw praktyczny na dzisiaj na laczny czas podrozy jest statystycznie pomijalny. Dopoki to sie nie zmieni to z mojego punktu widzenia jest to ciekawostka conajwyzej. Zgadzam sie z Toba co do jednego --> na dzisiaj fizycznie boli jak sie podjedzie pod ladowarki SC 150kW ktore sa dzielone moca. Tyle ze tych ladowarek w praktyce juz jest bardzo malo, robiac ostatnio 7k km do Wloch nie mialem "przyjemnosc"i sie ani razu na takiej ladowac, nie wiem ile ich jeszcze w PL zostalo. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
I powiedz sloniku kto tu jest fanbojem? Gadasz o 800V, wklejasz snipy hajpujac tego etrona a jak pozniej dostajesz czarno na bialym wyniki to zaklinasz rzeczywistosc jak dziecko. Czas przejazdu wolniejszy, zuzycie energii wieksze. To wszystko w porownaniu do prehistorycznego (wg znawcow tutaj) modelu S Wez pokaz te ladowarki "300+" w real life i to "zabijanie" Tesli S ^^ W praktyce niemiecka elektromobilnosc i jej technologie masz tu z forum: A tutaj masz poziom obslugi premium w BMW: Tak wyglada w praktyce OTA by BMW -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Chińczycy przejmują niemieckie firmy. Mają udziały m.in. w Mercedes-Benz - Forsal.pl Wow, nie wiedzialem, ze 20% Mercedes-Benz nalezy juz do Chinczykow. To by tlumaczylo czesciowo ten cyganski blichtr w srodku (ekran na ekranie, swiecidelka etc) -------------- "Latami po prostu przepłacaliśmy". Oto dlatego Chińczycy szturmem zdobywają polski rynek (money.pl) -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
A pozniej idzie slonik do salonu po najtanszego golasa iX1 (zona wybrala?) pod dotacje. Kurtyna Piotr Szczerek approves! -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Tak, widze u Bjorna na 1000km challenge jak te najnowsze ultra nowoczesne niemieckie PREMIUM "zabijaja" w trasie > 10 letni design modelu S z 400V instalacja i badziewnymi w porownaniu do Ionity SC. W tabelce widac wrecz, ze Tesla model S zima jedzie szybciej (od Audi) badz tak szybko ( jak MB) na trasie jak niemieckie premium latem. Rece sie skladaja do oklaskow To jest wlasnie cos sloniku co Ci tu tluke od dlugiego czasu, ze 800V na codzien jest absolutnym balastem jak sie ladujesz w domu AC, a w trasie nawet 1000km zysk z tej technologii jest w praktyce ZADEN. Jak na 10h jazdy do urwania bedzie chociaz z pol godziny przy 800V to wtedy uznam, ze warto o to kruszyc kopie, do tego czasu to jest ciekawostka conajwyzej i absolutnie zaden deal-breaker. Fajnie miec? Pewnie. Nie ma? Whatever.. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Slonik, u mnie w malzenstwie to ja nosze spodnie, nie zona, i to ja kupuje i wybieram samochody. Zona sie do tego nie wtraca tak jak ja sie nie wtracam do jej kompetencji. To, ze sobie pozwalasz na takie komentarze/zachowanie ze strony zony to juz nie moj problem, jak Ci pasuje taki uklad to na zdrowie -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
To zeby bylo jablka z jablkami, kup model Y, pojezdzij jednym i drugim autem kilka miesiecy i wtedy bedziesz mial rzetelne porownanie. To ze wypozyczyles jakis dobity model Y na kilka dni w US nie daje Ci rzetelnej opini imho. Mialem podobnie - na jezdzie testowej i4 nie wychwycilem wielu fakapow tego auta apropo ladowania sie AC, GUI, pakownosci, przeoczylem mnostwo rzeczy i dokonalem po prostu zlego zakupu i sie nie wstydze tego przyznac. PS. Nie wiem jak mozesz nazywac moja opinie "radykalizmem" jezeli ja kupilem za swoje wlasne, ciezko zarobione pieniadze te BMW (!) Jeszcze gdybym mial sluzbowke to moglbym zrozumiec. Ciezko dac producentowi wiekszy kredyt zaufania niz wydajac swoje pieniadze na jego produkt. Mam oba produkty i dobitnie wyrazam swoja opinie (argumentujac ja) PS. Zreszta co tu duzo gadac. i4 M50 mialo premiere 3 lata temu juz? Zerknij do galerii na naszym forum. Podpowiem Ci --> przez te 3 lata powstala 1 (slownie - JEDNA) galeria - moja. Psy tam dupami szczekaja. Tyle w temacie tego "swietnego" elektryka Galeria iX? --> ZERO aut Galeria iX3? --> ZERO aut Elektryki BMW ogolnie sa gowniane, kupuja je glownie wieloletni fani marki (jak ja np) a pozniej sie najczesciej slono rozczarowuja. Oby Neue Klasse troche zmienilo ten obraz, premiera iX3 za 2 tygodnie