Skocz do zawartości

adamjttk

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    4 037
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    16

Ostatnia wygrana adamjttk w dniu 6 Maja

Użytkownicy przyznają adamjttk punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ex E90, F20, E90, F30, F10, TM3P
    TMY Perf.
    BMW i4 M50

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adamjttk

  1. Proste pytanie. Czy gra to lepiej od HK z poprzedniej generacji 5-er? Czy po prostu mamy rebranding HK-->B&W, w tej samej cenie, a klient sie cieszy ze nie ma plebejskiego HK tylko "audiofilskie" B&W ktore w poprzedniej generacji kosztowalo 5x wiecej. Bo mi sie wydaje ze znam odpowiedz i ok, audio za 20k kupowal promil klientow i rozumiem decyzje wywalenia tej opcji z cennika, tylko po co wprowadzac klienta w blad?
  2. Moj boze co za STEK BZDUR Ty zyjesz w jakims wyimaginowanym swiecie gdzie istnieje klient "premium" kupujacy wylacznie BMW albo MB i klient "nie-premium" kupujacy consjwyzej Tesle czy Forda. Moj 10 letni syn ma wiecej logiki w glowie.. Nawet tu na forum jest sporo ludzi ktorzy kupowali spalinowe BMW a kupili Tesle bo Tesle na dzis sa po prostu LEPSZYMI elektrykami od ev BMW Czy Ty myslisz ze jakies 520d jest bardziej "premium" od TMS? Jakies 320d od TM3? W marce BMW premium okreslilbym moze 20% floty, pozostale 80% czyli jakies 1,5 MILIONA produkowanych aut rocznie z premium to ma consjwyzej znaczek i 20 nalepek ///M Twoje ix1 czy BMFuna ix3 to samochody takie premium jak Toyotowe bz4x cos tam czy inny Ford emach. Moje i4 jest takie premium ze jak wsiadam i widze tone plastiku i brak listw progowych czy zaslepke po schowku czy zaslepki po przyciskach na drzwiach pasazera czy brak siatek w fotelach to smieje sie do rozpuku z ludzi ktorzy utozsamiaja premium ze znaczkiem, pr'owcy firmy dobra robote robia niczym gebbels. ps. Mowienie o "niszy" w przypadku marki ktora klepie 2 miliony aut rocznie, wiecej od wiekszoaci marek "popularnych" lacznie ze Skoda czy Dacia - to trzeba miec niezly odlot ^^
  3. Bmfun odlatujesz coraz bardziej w opary absurdu (ostatni post), opisalem Ci scenke kyorej bylem swiadkiem, podzielilem sie nia i tyle, dla mnie i7 moze miec skore z wielblada i krysztalki Swaroskiego i kisztowac 2 miliony a scenka byla z gatunkku bardzo nie-premium, brak mozliwosci ladowania na tym SC, silowanie sie z klapka ladowania, 200 km na autostradxie i pitstop na 30 min i 3 hotdogi. W tesli za 200k taki experience przejdzie, teslarze to grosiki, wiadomo, w 7-er jak by to auto nie wygladalo i ile nie kosztowalo, w wersji EV jest slabe (i5 dramatycznie slabe), utrata wartosci tych aut bedzie gargantuiczna
  4. "Nie rozumiem zupelnie tej aktywacji niektorych uzytkownikow" Historia byla anegdotyczna i np dla mnie i7 moze byc nazywane krolem premium ale w tej akurat historii tego premium w tym aucie zabraklo/nie zaiwazylem co do ladowarek ionity - moze temu panu w salonie przy zakupie auta nie wytlumaczyli, ze niektore ladowarki nie sa dla niego (albo nie umial/nie mial apki tesli) - nie wiem, Nie wnikam, efekt koncowy jest ten sam - premium w tej scence nie widzialem bmfun - bronienie i7 autami grupy VW mi akurat pokazuje Twoja mentalnosc plujca tesli ^^ slonik - ile tych uzytkownikow piramidy zwanej BTC jest obecnie pod woda? Komentarz jakis?
  5. Ja dzisiaj widzialem auto premium za prawie banke. Bmw i7 Podjechal pod hub 30 SC 250kW gdzies pod jeziorem Garda, otworzyl lapami klapke DC (nadal w 7er nie jest automatyczna jak w tm3 za 200k?), wlozyl ladowarke, nic nie ladowalo (chyba sc nie otwarte dla innych marek) , wkurwiony pojechal dalej bo jedyne 2 inne ladowarki DC (nie SC) byly zajete przez jakies renault i Kone. 20 ludzi siedzacych w miedzyczasie w swoich niepremium teslach pewnie sie usmiechnelo jedynie z politowaniem aha - dzaga siedzaca ma fotelu pasazera zdecydowanie nie byla zachwycona sadzac po minie ^^
  6. Kisne z takich odpowiedzi To sluchaj w swoim Maybachu ebookow czy TalkFM i daj sie ludziom cieszyc muzyka w swoich samochodach. Jezeli masz w domu audio za 10x wiecej PLN niz kosztuje topowe audio w aucie to chyba logiczne jest ze bedzie gralo kilkukrotnie lepiej? Czy moze powinnismy zakazac sluchania muzyki w autach zupelnie bo nalezy ja jedynie sluchac w domu na kanapie przy szklance brendy i z cygarem w dedykowanym pomieszczeniu? Aparatu w telefonie na spacerze tez nie uzywasz bo masz w domu lustrzanke za 10x wiecej pieniedzy?
  7. W Audi napisane zasieg w "cyklu mieszanym" a Ty mi wklejasz 10 testow letnich z miasta. n/c tm3 rwd czy i3 w takich warunkach to 10-11 kwh/100 km zuzyja max, pisanie o 600km w trybie mieszanym w tym audi to zwykle oszukiwanie klienta. powinni sie wziac za te zasiegi deklarowane, ze 30% testu to powinna byc jazda 140km/h zima to szybko by sie wyniki urealnily
  8. Jak dla mnie rewelacyjna sprawa, 2 lata jazdy nowym elektrykiem premium segmentu E za ~25k PLN rocznie, super! Natomiast nie wiem jak te asy licza zasieg - 75,8kWh/6,26= 12,1kWh/100km w trybie mieszanym (latem i zima) Powodzenia, tyle to nie "pali" nawet TM3 RWD czy BMW i3, Niemiaszki oszukiwanie maja we krwi jak widac, nic sie nie zmienili
  9. Wklejam jeszcze raz z tego artykulu Przeczysz sam sobie, piszesz ze obcinaja pod Lidlami/Biedronkami a pozniej piszesz ze problem wynika ze w krzakach stawiaja ladowarki DC. Nie rozumiem. To gdzie je maja stawiac - pod budynkiem policji? Chocby je stawiali w szczerym polu - takiemu skur^&**** powinni reke przy samej dupie uje**** za cos takiego, to jest zachowanie ktore mi przypomina lata 90-te, jakas istna patologia, niszczyc sprzet za setki tysiecy PLN zeby na zlomie dostac kilkaset PLN za miedz. Takich ludzi bym deportowal na Marsa, nie nadaja sie do zycia w spoleczenstwie jak widac.
  10. "Już z powyższych pomiarów wynika, że jadąc symbolicznie poniżej 90 km/h uzyskamy zasięg sięgający 700 km w BMW iX xDrive60. Trzeba było to oczywiście sprawdzić. W tym celu wykonałem dwa kolejne testy. Pierwszy był próbą potwierdzenia zasięgu WLTP. Wybrałem się z Warszawy do Parku Narodowego „Bory Tucholskie”. To mniej więcej 350 km w jedną stronę. Finalnie, przejechałem 715 km i wciąż komputer pokłady wskazywał 11 km pozostałego zasięgu. Z pełną odpowiedzialnością można więc powiedzieć: reklama nie kłamie, BMW iX xDrive60 rzeczywiście jest stanie przejechać „do 701 km”, a nawet nieco ponad " Niesamowity postep nastepuje z roku na rok w elektromobilnosci Podmiejskie drogi i 700km zasiegu latem robi olbrzymie wrazenie biorac pod uwage, ze to +500HP auto bmw_ix_xdrive60_06-1536x864.jpg (1536×864) (wysokienapiecie.pl) A za cos takiego nie powinno byc wiezienia tylko powinni obcinac reke na miejscu, niektorzy ludzie sie nie nadaja do zycia w spoleczenstwie ladowarka_greenway_zakopane-1536x864.jpg (1536×864) (wysokienapiecie.pl) ------------------- tak patrze na te nowe niemieckie auta, kiedys synonimy piekna i luksusu, i nie wiem ktore jest obecnie brzydsze (!), to jest jakis celowy sabotaz? Audi wyglada na ostatnim zdjeciu jak Mondeo sprzed 15 lat za 80k PLN
  11. Nie mialem nic zlego na mysli, chodzilo mi o nawiazanie do zupelnie roznych B&W pomiedzy X5 a i5/5-er (akurat Ty przytoczyles te 2 przypadki wiec wybralem Twoj cytat z watku) Ale moglo to rzeczywiscie zostac zle odebrane, przepraszam i juz edytuje!
  12. Tu nie moge sie zgodzic, to by bylo nielogiczne. Jezeli auto jest "otwierane" z kluczyka to ten profil jest aktywny - siedzenia sie dopasowuja automatycznie, ustawienia GUI etc Polozenie telefonu na tacce nie ma nic wspolnego z profilami - tam jest tylko potwierdzenie, ze mozna auto odpalic w przypadku korzystania z opcji bezkluczykowej. Wyobraz sobie sytuacje odwrotna - ze jedziesz na swoim profilu a zona Ci kladzie swoj tel. na tacke zeby go sobie podladowac tylko a tu sie profile przelaczaja Co do opcji wyboru profilu w menu - tu 100% zgody, w Tesli mam to na ekranie glownym i zmiana profilu zajmuje doslownie pol sekundy, 2 kliki, no ale to juz inna historia. W Twoim przypadku bym po prostu otwieral pierwszy auto ze swojego kluczyka jezeli kierujesz, zmiana profili jest upierdliwa po prostu w menu. Mi czasem przy wyborze profilu kaze skanowac telefonem jakies kody QR ktore sie wyswietlaja na ekranie, to juz wogole paranoja i odpuszczam wtedy temat zupelnie, za stary jestem, dla mnie auto musi byc po prostu mega funkcjonalne i przyjazne bo sa ostatnie lata bardzo skomplikowane, coraz wiecej apek, softu etc ^^
  13. Nowa 5-er zostala makabrycznie wykastrowana z jakosci (prawdziwej jakosci) w porownaniu do poprzednich 5-er. W imie ciecia kosztow wiele opcji dodatkowych zostalo zupelnie usuniete a wiele innych zdegradowane. W przypadku audio, system Bowers & Wilkins nie ma juz nic wspolnego z tym systemem z poprzedniej generacji, pozostala nazwa. Proponuje sie udac na strone B&W i sprawdzic dane techniczne dla obecnej 5-er i 7-er, wszystko sie wtedy wyjasni. BMW | Bowers & Wilkins (bowerswilkins.com) Doplata za to audio kosztuje 4200 PLN, czego sie spodziewacie w tej cenie? W poprzedniej serii wiecej sie doplacalo za H&K, a system B&W kosztowal prawie 20k PLN, 5x wiecej. B&W z obecnej 5-er nie ma nic wspolnego z B&W poprzedniej generacji 5-er, z seria 7-er czy x5 czy B&W z aut Volvo, to sa zupelnie rozne komponenty, pozostala wspolna nazwa. Za 4200 PLN to sie dzis nie kupi dobrego wzmacniacza a my mowimy o 2 wzmacniaczach, 20 glosnikach, okablowaniu i na to wszystko wysokiej marzy producenta, licencji dla B&W etc Reasumujac - obecna generacja 5-er nie ma juz w opcjach dodatkowych porzadnego audio, jest badziew za 1k euro, jak ktos szuka dobrego audio to pozostaje custom audio badz segment wyzej (7-er, x5 --> gdzie B&W kosztuje 25k PLN a nie 4k PLN)
  14. No wlasnie nie jest sprecyzowane i moze znaczyc cokolwiek. Do tego jak to ma wygladac w praktyce - mam wysiasc z auta, isc kilkadziesiat m dalej, zostawiajac auto otwarte, i dopiero potem zamknac? Nie rozumiem tego zupelnie i u mnie po prostu nie dzialalo. Zrezygnowany wrocilem do kluczyka po prostu. 100% zgody, to by zalatwialo moj problem zupelnie, po prostu mialbym nieaktywny alarm i tyle. Mi ten alarm i tak jest niepotrzebny, nie za bardzo wierze ze kogokolwiek odstraszy od ukradzenia auta. Tak, z zewnatrz widac jak miga czerowna dioda na lusterku wstecznym, tak co ~2s wg instrukcji Tak, to jest wg mnie jedyne sensowne zastosowanie DK, ze czasem, awaryjnie mozna zostawic kluczyki w domu jak sie idzie pobiegac tylko z np telefonem czy smartwachem i kluczyk by przeszkadzal (nie ma kieszeni etc)
  15. W instrukcji jest napisane, ze alarm jest dezaktywowany przy zamknieciu auta z apki z "wiekszej odleglosci". U mnie to w praktyce nijak nie dzialalo - tzn jak zamykalem auto z apki stojac kilka m od auta to po kilkunastu minutach uruchamial sie alarm na promie. Jak sie uruchomi alarm i auto otworzysz z apki (to koniec alarmu) i ponownie zamkniesz, to po chwili alarm znowu wyl Jak uzywasz kluczyka to po zamknieciu auta klikasz na kluczyku ikonke BMW i sie dezaktywuje (ale tylko czujnik ruchu i przechylu, o czym nie wiedzialem!, myslalem ze caly alarm sie wylacza a nie tylko te konkretne opcje) Co natomiast dla mnie jest glupota - ze nie ma opcji wylaczenia alarmu po prostu w menu samochodu, w GUI, ten alarm wg mnie i tak nic nie daje i jest bezuzyteczny. No chyba ze jestem slepy i nie umiem tej opcji znalezc w GUI, moze ktos poratuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.