
adamjttk
Zasłużeni forumowicze-
Postów
4 037 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
16
Ostatnia wygrana adamjttk w dniu 6 Maja
Użytkownicy przyznają adamjttk punkty reputacji!
Informacje osobiste
-
Moje BMW
ex E90, F20, E90, F30, F10, TM3P
TMY Perf.
BMW i4 M50
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia adamjttk
-
Proste pytanie. Czy gra to lepiej od HK z poprzedniej generacji 5-er? Czy po prostu mamy rebranding HK-->B&W, w tej samej cenie, a klient sie cieszy ze nie ma plebejskiego HK tylko "audiofilskie" B&W ktore w poprzedniej generacji kosztowalo 5x wiecej. Bo mi sie wydaje ze znam odpowiedz i ok, audio za 20k kupowal promil klientow i rozumiem decyzje wywalenia tej opcji z cennika, tylko po co wprowadzac klienta w blad?
-
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Moj boze co za STEK BZDUR Ty zyjesz w jakims wyimaginowanym swiecie gdzie istnieje klient "premium" kupujacy wylacznie BMW albo MB i klient "nie-premium" kupujacy consjwyzej Tesle czy Forda. Moj 10 letni syn ma wiecej logiki w glowie.. Nawet tu na forum jest sporo ludzi ktorzy kupowali spalinowe BMW a kupili Tesle bo Tesle na dzis sa po prostu LEPSZYMI elektrykami od ev BMW Czy Ty myslisz ze jakies 520d jest bardziej "premium" od TMS? Jakies 320d od TM3? W marce BMW premium okreslilbym moze 20% floty, pozostale 80% czyli jakies 1,5 MILIONA produkowanych aut rocznie z premium to ma consjwyzej znaczek i 20 nalepek ///M Twoje ix1 czy BMFuna ix3 to samochody takie premium jak Toyotowe bz4x cos tam czy inny Ford emach. Moje i4 jest takie premium ze jak wsiadam i widze tone plastiku i brak listw progowych czy zaslepke po schowku czy zaslepki po przyciskach na drzwiach pasazera czy brak siatek w fotelach to smieje sie do rozpuku z ludzi ktorzy utozsamiaja premium ze znaczkiem, pr'owcy firmy dobra robote robia niczym gebbels. ps. Mowienie o "niszy" w przypadku marki ktora klepie 2 miliony aut rocznie, wiecej od wiekszoaci marek "popularnych" lacznie ze Skoda czy Dacia - to trzeba miec niezly odlot ^^ -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Bmfun odlatujesz coraz bardziej w opary absurdu (ostatni post), opisalem Ci scenke kyorej bylem swiadkiem, podzielilem sie nia i tyle, dla mnie i7 moze miec skore z wielblada i krysztalki Swaroskiego i kisztowac 2 miliony a scenka byla z gatunkku bardzo nie-premium, brak mozliwosci ladowania na tym SC, silowanie sie z klapka ladowania, 200 km na autostradxie i pitstop na 30 min i 3 hotdogi. W tesli za 200k taki experience przejdzie, teslarze to grosiki, wiadomo, w 7-er jak by to auto nie wygladalo i ile nie kosztowalo, w wersji EV jest slabe (i5 dramatycznie slabe), utrata wartosci tych aut bedzie gargantuiczna -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
"Nie rozumiem zupelnie tej aktywacji niektorych uzytkownikow" Historia byla anegdotyczna i np dla mnie i7 moze byc nazywane krolem premium ale w tej akurat historii tego premium w tym aucie zabraklo/nie zaiwazylem co do ladowarek ionity - moze temu panu w salonie przy zakupie auta nie wytlumaczyli, ze niektore ladowarki nie sa dla niego (albo nie umial/nie mial apki tesli) - nie wiem, Nie wnikam, efekt koncowy jest ten sam - premium w tej scence nie widzialem bmfun - bronienie i7 autami grupy VW mi akurat pokazuje Twoja mentalnosc plujca tesli ^^ slonik - ile tych uzytkownikow piramidy zwanej BTC jest obecnie pod woda? Komentarz jakis? -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Ja dzisiaj widzialem auto premium za prawie banke. Bmw i7 Podjechal pod hub 30 SC 250kW gdzies pod jeziorem Garda, otworzyl lapami klapke DC (nadal w 7er nie jest automatyczna jak w tm3 za 200k?), wlozyl ladowarke, nic nie ladowalo (chyba sc nie otwarte dla innych marek) , wkurwiony pojechal dalej bo jedyne 2 inne ladowarki DC (nie SC) byly zajete przez jakies renault i Kone. 20 ludzi siedzacych w miedzyczasie w swoich niepremium teslach pewnie sie usmiechnelo jedynie z politowaniem aha - dzaga siedzaca ma fotelu pasazera zdecydowanie nie byla zachwycona sadzac po minie ^^ -
Kisne z takich odpowiedzi To sluchaj w swoim Maybachu ebookow czy TalkFM i daj sie ludziom cieszyc muzyka w swoich samochodach. Jezeli masz w domu audio za 10x wiecej PLN niz kosztuje topowe audio w aucie to chyba logiczne jest ze bedzie gralo kilkukrotnie lepiej? Czy moze powinnismy zakazac sluchania muzyki w autach zupelnie bo nalezy ja jedynie sluchac w domu na kanapie przy szklance brendy i z cygarem w dedykowanym pomieszczeniu? Aparatu w telefonie na spacerze tez nie uzywasz bo masz w domu lustrzanke za 10x wiecej pieniedzy?
-
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
W Audi napisane zasieg w "cyklu mieszanym" a Ty mi wklejasz 10 testow letnich z miasta. n/c tm3 rwd czy i3 w takich warunkach to 10-11 kwh/100 km zuzyja max, pisanie o 600km w trybie mieszanym w tym audi to zwykle oszukiwanie klienta. powinni sie wziac za te zasiegi deklarowane, ze 30% testu to powinna byc jazda 140km/h zima to szybko by sie wyniki urealnily -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Jak dla mnie rewelacyjna sprawa, 2 lata jazdy nowym elektrykiem premium segmentu E za ~25k PLN rocznie, super! Natomiast nie wiem jak te asy licza zasieg - 75,8kWh/6,26= 12,1kWh/100km w trybie mieszanym (latem i zima) Powodzenia, tyle to nie "pali" nawet TM3 RWD czy BMW i3, Niemiaszki oszukiwanie maja we krwi jak widac, nic sie nie zmienili -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
Wklejam jeszcze raz z tego artykulu Przeczysz sam sobie, piszesz ze obcinaja pod Lidlami/Biedronkami a pozniej piszesz ze problem wynika ze w krzakach stawiaja ladowarki DC. Nie rozumiem. To gdzie je maja stawiac - pod budynkiem policji? Chocby je stawiali w szczerym polu - takiemu skur^&**** powinni reke przy samej dupie uje**** za cos takiego, to jest zachowanie ktore mi przypomina lata 90-te, jakas istna patologia, niszczyc sprzet za setki tysiecy PLN zeby na zlomie dostac kilkaset PLN za miedz. Takich ludzi bym deportowal na Marsa, nie nadaja sie do zycia w spoleczenstwie jak widac. -
Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc
adamjttk odpowiedział(a) na adamjttk temat w Inne zagadnienia wokół BMW
"Już z powyższych pomiarów wynika, że jadąc symbolicznie poniżej 90 km/h uzyskamy zasięg sięgający 700 km w BMW iX xDrive60. Trzeba było to oczywiście sprawdzić. W tym celu wykonałem dwa kolejne testy. Pierwszy był próbą potwierdzenia zasięgu WLTP. Wybrałem się z Warszawy do Parku Narodowego „Bory Tucholskie”. To mniej więcej 350 km w jedną stronę. Finalnie, przejechałem 715 km i wciąż komputer pokłady wskazywał 11 km pozostałego zasięgu. Z pełną odpowiedzialnością można więc powiedzieć: reklama nie kłamie, BMW iX xDrive60 rzeczywiście jest stanie przejechać „do 701 km”, a nawet nieco ponad " Niesamowity postep nastepuje z roku na rok w elektromobilnosci Podmiejskie drogi i 700km zasiegu latem robi olbrzymie wrazenie biorac pod uwage, ze to +500HP auto bmw_ix_xdrive60_06-1536x864.jpg (1536×864) (wysokienapiecie.pl) A za cos takiego nie powinno byc wiezienia tylko powinni obcinac reke na miejscu, niektorzy ludzie sie nie nadaja do zycia w spoleczenstwie ladowarka_greenway_zakopane-1536x864.jpg (1536×864) (wysokienapiecie.pl) ------------------- tak patrze na te nowe niemieckie auta, kiedys synonimy piekna i luksusu, i nie wiem ktore jest obecnie brzydsze (!), to jest jakis celowy sabotaz? Audi wyglada na ostatnim zdjeciu jak Mondeo sprzed 15 lat za 80k PLN -
Nie mialem nic zlego na mysli, chodzilo mi o nawiazanie do zupelnie roznych B&W pomiedzy X5 a i5/5-er (akurat Ty przytoczyles te 2 przypadki wiec wybralem Twoj cytat z watku) Ale moglo to rzeczywiscie zostac zle odebrane, przepraszam i juz edytuje!
-
Brak Digital Key Plus w nowym aucie
adamjttk odpowiedział(a) na Sheppard25 temat w G20, G21, G80, G81
Tu nie moge sie zgodzic, to by bylo nielogiczne. Jezeli auto jest "otwierane" z kluczyka to ten profil jest aktywny - siedzenia sie dopasowuja automatycznie, ustawienia GUI etc Polozenie telefonu na tacce nie ma nic wspolnego z profilami - tam jest tylko potwierdzenie, ze mozna auto odpalic w przypadku korzystania z opcji bezkluczykowej. Wyobraz sobie sytuacje odwrotna - ze jedziesz na swoim profilu a zona Ci kladzie swoj tel. na tacke zeby go sobie podladowac tylko a tu sie profile przelaczaja Co do opcji wyboru profilu w menu - tu 100% zgody, w Tesli mam to na ekranie glownym i zmiana profilu zajmuje doslownie pol sekundy, 2 kliki, no ale to juz inna historia. W Twoim przypadku bym po prostu otwieral pierwszy auto ze swojego kluczyka jezeli kierujesz, zmiana profili jest upierdliwa po prostu w menu. Mi czasem przy wyborze profilu kaze skanowac telefonem jakies kody QR ktore sie wyswietlaja na ekranie, to juz wogole paranoja i odpuszczam wtedy temat zupelnie, za stary jestem, dla mnie auto musi byc po prostu mega funkcjonalne i przyjazne bo sa ostatnie lata bardzo skomplikowane, coraz wiecej apek, softu etc ^^ -
Nowa 5-er zostala makabrycznie wykastrowana z jakosci (prawdziwej jakosci) w porownaniu do poprzednich 5-er. W imie ciecia kosztow wiele opcji dodatkowych zostalo zupelnie usuniete a wiele innych zdegradowane. W przypadku audio, system Bowers & Wilkins nie ma juz nic wspolnego z tym systemem z poprzedniej generacji, pozostala nazwa. Proponuje sie udac na strone B&W i sprawdzic dane techniczne dla obecnej 5-er i 7-er, wszystko sie wtedy wyjasni. BMW | Bowers & Wilkins (bowerswilkins.com) Doplata za to audio kosztuje 4200 PLN, czego sie spodziewacie w tej cenie? W poprzedniej serii wiecej sie doplacalo za H&K, a system B&W kosztowal prawie 20k PLN, 5x wiecej. B&W z obecnej 5-er nie ma nic wspolnego z B&W poprzedniej generacji 5-er, z seria 7-er czy x5 czy B&W z aut Volvo, to sa zupelnie rozne komponenty, pozostala wspolna nazwa. Za 4200 PLN to sie dzis nie kupi dobrego wzmacniacza a my mowimy o 2 wzmacniaczach, 20 glosnikach, okablowaniu i na to wszystko wysokiej marzy producenta, licencji dla B&W etc Reasumujac - obecna generacja 5-er nie ma juz w opcjach dodatkowych porzadnego audio, jest badziew za 1k euro, jak ktos szuka dobrego audio to pozostaje custom audio badz segment wyzej (7-er, x5 --> gdzie B&W kosztuje 25k PLN a nie 4k PLN)
-
Brak Digital Key Plus w nowym aucie
adamjttk odpowiedział(a) na Sheppard25 temat w G20, G21, G80, G81
No wlasnie nie jest sprecyzowane i moze znaczyc cokolwiek. Do tego jak to ma wygladac w praktyce - mam wysiasc z auta, isc kilkadziesiat m dalej, zostawiajac auto otwarte, i dopiero potem zamknac? Nie rozumiem tego zupelnie i u mnie po prostu nie dzialalo. Zrezygnowany wrocilem do kluczyka po prostu. 100% zgody, to by zalatwialo moj problem zupelnie, po prostu mialbym nieaktywny alarm i tyle. Mi ten alarm i tak jest niepotrzebny, nie za bardzo wierze ze kogokolwiek odstraszy od ukradzenia auta. Tak, z zewnatrz widac jak miga czerowna dioda na lusterku wstecznym, tak co ~2s wg instrukcji Tak, to jest wg mnie jedyne sensowne zastosowanie DK, ze czasem, awaryjnie mozna zostawic kluczyki w domu jak sie idzie pobiegac tylko z np telefonem czy smartwachem i kluczyk by przeszkadzal (nie ma kieszeni etc) -
Brak Digital Key Plus w nowym aucie
adamjttk odpowiedział(a) na Sheppard25 temat w G20, G21, G80, G81
W instrukcji jest napisane, ze alarm jest dezaktywowany przy zamknieciu auta z apki z "wiekszej odleglosci". U mnie to w praktyce nijak nie dzialalo - tzn jak zamykalem auto z apki stojac kilka m od auta to po kilkunastu minutach uruchamial sie alarm na promie. Jak sie uruchomi alarm i auto otworzysz z apki (to koniec alarmu) i ponownie zamkniesz, to po chwili alarm znowu wyl Jak uzywasz kluczyka to po zamknieciu auta klikasz na kluczyku ikonke BMW i sie dezaktywuje (ale tylko czujnik ruchu i przechylu, o czym nie wiedzialem!, myslalem ze caly alarm sie wylacza a nie tylko te konkretne opcje) Co natomiast dla mnie jest glupota - ze nie ma opcji wylaczenia alarmu po prostu w menu samochodu, w GUI, ten alarm wg mnie i tak nic nie daje i jest bezuzyteczny. No chyba ze jestem slepy i nie umiem tej opcji znalezc w GUI, moze ktos poratuje?