Skocz do zawartości

RobertRobert

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d kombi automat 2001

Osiągnięcia RobertRobert

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak kolego wygląda sprawa twojego autka wiesz już coś sam mam podobny problem.
  2. Zaświecił się znowu tryb awaryjny,tym razem ten sam błąd tylko 2 biegu.prędkość ograniczona do 170 km prawdopodobnie przez ciśnienie wstępne paliwa (pompka +filtr)dodatkowo uszczelka kolektora. co o tym myślicie.
  3. Odświeżam temat. Wczoraj bmw podłączyłem pod komputer i są 3 błędy 145-Redukcja momentu obrotowego,129-Przekroczenie magistrali CAN błąd sterownika,54-Monitor włączonego biegu 4.Mechanicy od skrzyń powiedzieli żeby ściągnąć miskę zobaczyć na magnesy olej i filtr.Powiedzieli że błąd 129 jest związany z elektrykom a nie mechaniką .błąd 145 powtórzył się dzisiaj po wczorajszym skasowaniu.Za wymianę filtra i oleju powiedzieli 450 zł rozsądna cena? jeśli ktoś z was to ogarnia albo miał podobny przypadek to proszę o wpis i jakieś rady co robić?
  4. Jestem umówiony na jutro na 17 zobaczymy co pokarze komputer, a pózniej będe kombinował dalej oczywiście błędów nie będe kasował dzięki i pozdrawiam.
  5. objawy niepokojące hmmm to mój pierwszy automat wiec nie wiem jak to ma pracować gdy z postoju włączam d to słychać jak się zazębia i dociska tył tak samo jest ze wstecznym puszczam hamulec i rusza na trybie sportowym tak jak by powinna szybciej zmienić bieg mija z 4-5 sekund przed czerwonym polem i dopiero zmienia bieg,nie wiem panowie tak jak mówię jestem zielony z automatami na temat manuali mógł bym więcej powiedzieć, zobaczymy co pokaże komputer w poniedziałek.Jak by na forum ktoś z was miał podobne przypadki i proszę o wpis. Pozdrawiam
  6. Samochodu nie piłowałem nic z tych rzeczy po przyjechaniu do domu ok 20 km wsadziłem do garażu a na drugi dzień po pracy odpaliłem i pojechałem się przejechać po ok 5 km zaświecił się tryb awaryjny wiec mnie to zdziwiło samochód zgasiłem odpaliłem za jakieś 2-3 min i zniknęło, pojechałem na autostradę no i 175 km!tylko już jestem umówiony na poniedziałek pod kompa a do byłego właściciela już dzwoniłem lepiej dmuchać na zimne.Musiało mu tez przechodzi w tryb awaryjny bo nie możliwe że z dnia na dzień tak się stało, powiedział że pogada z żona bo ona użytkowała samochód (ściema) ale co tam powiedział jeszcze że trzeba tom sprawę rozwiązać i podpiąć bm-ke do kompa wiec myślę że jakichś większych problemów z nim nie będzie.Jak się okaże ze coś poważnego to albo naprawi albo mu oddam auto.Pozdrawiam i będę pisał co dalej się okaże.
  7. Witam ponownie auto kupiłem w czwartek o usterce dowiedziałem się w piątek dzisiaj jest sobota i dzwoniłem do gościa poinformować go o usterce powiedział,że porozmawia z żona bo to ona użytkowała samochód a ja powiedziałem że zadzwonię jutro rano i będziemy się dogadywać a może ktoś wie jak wygląda taka sprawa z punktu widzenia prawnego jak to załatwić i ewentualnie jak sie zabezpieczyć w razie czego jak by się wyparł i powiedział że usterki nie było.Pozdrawiam.
  8. Tak też zrobię a może ktoś wie gdzie w Krk z czytać błędy tanio i dobrze. Myślisz że pojawiało by się ograniczenie prędkości na 5 biegu? racjonalnie powinno się pojawić ograniczenie obrotów na wszystkich biegach ale to tylko moje przemyślenie. Może ktoś miał taki przypadek albo słyszał o takim przypadku i się wypowie. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich Mam problem i chciałbym was prosić o pomoc. problem wiąże się z automatyczna skrzynia biegów w mojej nowo zakupionej 330d,podobny temat już czytałem ale jednak nie taki sam.Problem polega na tym ze po odpaleniu auta i przejechaniu kilku kilometrów a czasami kilku set metrów włącza się tryb awaryjny taka kontrolka z kołem zębatym,ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta ta kontrolka gaśnie i wszystko jest w porządku. Jeśli chodzi o skrzynie to jest to mój 1 automat więc doświadczenia nie mam ale wydaje mi się że biegi zmieniają się normalnie gdy z postoju włączam d słychać jak zaskakuje bieg i gdy puszcze hamulec auto delikatnie rusza tak samo jest na wstecznym biegu. Czy to może być jakiś mały problem bo skoro po zgaszeniu samochodu kontrolka gaśnie i wszystko działa jak należy to wydaje mi się że to nie jest jakaś duża awaria (czy sie myle?). Kolejna sprawa wczoraj jechałem autostradom i na każdym biegu autko rozpędzało się normalnie aż do czerwonego pola a na 5biegu 3 tys obrotów 175km na h i koniec dalej nie przyspiesza ,myślicie że to zwykły kaganiec na komputerze który można ściągnąć czy ktoś miał kiedyś podobne przypadki? Proszę o pomoc i jakąś rade mechaników i posiadaczy bmw. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.