Skocz do zawartości

sebqual1

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebqual1

  • Urodziny 30.03.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D 2007 po lifcie
  • Lokalizacja
    Perth UK

Osiągnięcia sebqual1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. To skończyło się ze wymiana na nowe oryginalny. Jednak i te długo nie pożyły, zaliczyłem dwie imprezy na torze w Poznaniu http://www.tptd.pl/10ed2012.php i http://www.tptd.pl/9ed2012.php. Instruktor kazał mi hamować a nie zwalniać, bo miałem przykre doświadczenia ze starymi tarczami wiec zacząłem hamować. Po drugim torze było wszystko ok, tyle ze po kilku dniach i przejechaniu 500km na autostradzie zaczęło sie bicie nie wiadomo skąd. Tarcze i klocki nowe z BMW za prawie 3tys zl, także w srodze jestem omówiony w serwisie, bo maja 2 letnia gwarancje. Chyba już wszystko co robią to śmietnik. Znalazłem na forum niemiecka firmę http://www.ultimot.de/ może to będzie ok Wentylowane jednak powinny być lepiej chłodzone, jednak słyszałem ze pękają ? A możne to również problem szerokich kol 255/35/19 które zasłaniają tarcze bardziej aniżeli węższe opony i chłodzenie jest gorsze?
  2. Witam, Brakuje mi szpery i szukam mozliwosci. Myslalem nad zamontowaniem od M5 E60, tylko co ze przelozeniem, w M5 jest 3.63, w 535D napewno inne ?
  3. Jednak dalej kierownica drga przy hamowaniu.
  4. Okazalo sie ze to nie cheble, choc dziwniek tak wygladalo. To drazek kierowniczy mial luz i przy chamowaniu kolo wpadalo w wibracje i bylo czuc jak by tarcze, tyle ze nie przy kazdej predkosci. Co do klockow mimo braku doswiadczenia tez mi sie tak wydaje ze twarde klocki nie do standardowych tarcz.
  5. Witam, Miesiac temu i okolo 700km zmienilem przednie klocki na faimy Delphi, tarcze nie byly toczone i byly w dosc dobrym stanie. Teraz po przejechaniu w normalny sposob 700km drzy kierownica podczas sredniego chamowania. Klocki Delphi sa twardsze poniewaz mniej brudza felgi i na pedal chamulca trzeba mocniej dusic. Czy klocki Delphi przez to ze sa twardsze wytwazaja az tyle wiecej ciepla i krzywia tarcze ? Jade na tor za 3 tygodnie i tam nie bedzie normalnej jazdy, niechcialbym zostac z recznym. Dzieki
  6. Witam, Troche odswieze temat, bo rowniez i mnie ten temat zastanawial. Jestem na kupnie opon i ja nie biore pod uwage opon naprawianych nawet koleczkiem. Wydaje mi sie ze jesli ktos jezdzi naprawde szybko to wówczas opona nie naprawiana zniesie wiecej anizeli opona naprawiana. Jesli jedziesz na tor katowac, to opony sa wtenczas wlasnie najbardziej obciazane, kiedy kolwiek by mogly. Do jazdy normalnej jasne, ale jak cos sie stanie przy 200km/h, to co zaoszczedzilo sie 150zl ? Opony 285/30/19 Conti, Michelin 7mm masz za 400zl, naprawiana 100-150zl mniej, dla mnie nie warto i lepiej dluzej poszukac. Co powiesz sobie lub rodzinie, zewybrales sie polatac za pieniadze zaoszczedzone na oponach ? Oczywiscie jak sie kocha katowanie. Dziekuje za wyrazenie swojego pogladu Pozdrawiam Sebastian
  7. Witam, Bede robic program na klonie orginalnego sterownika poniewaz auto ma gwarancje. Program bedzie zrobiony na klonie, mam pytanie czy warto i jesli to dlaczego przed pojechac do serwisu zrobic uaktualnienie oprogramowania jesli z autem nic sie nie dzieje. Pomyslalem ze jesli zrobie uaktualnienie to takie samo oprogramowanie bede mial na klonie i poprostu program bedzie zrobiony na swiezym oprogramowaniu. Pozdro
  8. Witam, Jestem wlasnie na etapie kupna opon, chcialem sie podzielic a zarazem zapytac czy cos wiecie o nowych oponach z allegro. Jest sporo nowych opon za polowe ceny online. Ponoc te opony za 1go gatunku wiec czy cos jest z nimi nie tak, nie wiem? Opona ktora kosztuje na oponeo 1350zl na allegro za 1200zl/2 sztuki ?
  9. Witam, Bede robic program a ze auto ma wykupiona przedłożona gwarancje zapewne trafi z jakas choroba do serwisu. No a zeby nie doszli ze auto jest po programie to bede mial zrobiony program na klonie mojego sterownika i w razie potrzeby tylko przeloze sterowniki na orginalny. Czy powinienem jechac przed tym zabiegiem zrobic update sterownika, bo domyslam sie ze nie pojade z tym majac klona z programam, bo moglbym stracic program, a za razem bede mial update zrobiony na obu sterownikach? No i chyba bedzie bezpieczniej jesli program bedzie zrobiony na nowym oprogramowaniu wolnym od bledow-wad? Nie znam sie dokladnie, dlatego prosze o rade.
  10. Tu Bridgestone wypadl slabo, a dunlop nieco lepej od Pilot Sport3 http://blog.agromax.pl/2010/03/16/test-opon-letnich-24545r17/ Tu podobnie, tylko inny Bridgestone http://blog.agromax.pl/2011/02/22/test-opon-letnich-2011-22545r17-wy/ Tu z kolej Cont 3 nr.1 , a Pilot 3 nr.2, Bridgestone na koncu prawie, dunlop w polowie http://blog.agromax.pl/2010/09/10/contisportcontact-3-zwycieza-test-opon-letnich/ http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-letnich-adac-2010-w-rozmiarze-225-45-r17 Pozatym czytalem ze ludzie bardzo narzekaja na Dunlopy, ze to smiec i nigdy wiecej. Tylko uzywanie na granicy mozliwosci pokazuje cala prawde, a tak jezdzi niewielu.
  11. Jakie dobre opony ? Postprzez sebqual1 » 06 Cze 2012 14:16 Witam, Chcialem prosic o podzielenie sie doswiadczeniami i wiedza na temat opon. Szperam w necie juz 4te popoludnie i roznie to wyglada dlatego zakladam temat. Auto bedzie mialo program, zapewne wyjdzie okolo 340Ps i 650-700Nm. Wybieram sie takze na Nurburgring i tor Poznan, tam bede chcial sie wyszalec dlatego szukam opony ktora na dosc dlugo starczy i zarazem bedzie w dobra opona. Jak narazie moimi faworytami sa: Michelin Super Sport Michelin Pilot Sport 3 CONTINENTAL ContiSportContact 5 Continental ContiSportContact 3 Mam bardzo dobre dposwiadczenia z Michelinami, mialem Michelin Pilot Sport 2 w A4 B7 235/40/18 i zimowki Michelin Alpin PA3 205/50/17, oraz Pirelli PzeroNero. Micheliny stanowczo wolniej sie konczyly anizeli Pirelli i wydaje mi sie ze na suchym lepiej trzymaly, reszta bardzo podobnie. Obecnie na przodzie mam Continental ContiSportContact 2 i moge porownac jedynie do A4 na Michelinach Pilot Sport 2. Wynosi continentale stanowczo bardziej anizeli Micheliny, ale to juz zupelnie inne auta. Audi na Michelinach byla bardzo przewidywalna a na mokrym przesuwalo auto i dalej lapalo przyczepnocs, nie jak z wiekszoscia opon ze jak straci przyczepnosc na mokrym to leci i wydaje sie ze predzej skonczy sie droga zanim opona odzyska przyczepnosc. Bylem Bardzo zadowolony z Michelinow :cool2: Tu mam troche inny dylemat bo Super Sport to cos miedzy semi slick a Pilot Sport 3, jak rozumiem. Dzwonilem do Michelina ale nie umial Pan odpowiedziec mi na pytanie czym sie te opony różnią poza tym ze Pilot Sport 3 jest nowsza opona i universalniejsza. Jednak na ktorej z nich dluzej pojezdze, ktora zniesie wieksze teperatury a co sie z tym wiaze to ktora przy upalaniu na dluzej starczy, no i co na mokrym ? Co do innych marek to juz sam nie wiem, jest sporo testow a w nich rozne wyniki tych samych opon ? http://www.rezulteo-opony.pl/sport/opon ... cigow-2345 Tu Michelin tak sobie wypada, tyle ze nie ma testu na scieralnosc. Decydujac sie na Super Sport nie chcialbym zeby okazalo sie ze na mokrym znacznie gorzej trzyma anizeli Pilot Sport 3. No jesli na tyl Super Sport to czy na przod tez, czy Pilot Sport 3 ? Dzieki
  12. Dzieki kiler.b Patrzylem tak wczoraj rano na kola przez okno i stwierdzilem ze bedzie to przesada :mad2: Nie ma raczej miejsca na wstawianie wiekszych kol, a co do wygladu to dzieki za podzielenie sie Twoim doswiadczeniem :cool2:
  13. Dzieki za porady, Nie zamierzam niczego zmieniac ani przemalowywac w tym aucie, wystarczy mi co fabryka zrobila. Choc nie mam spoilera na masce bagaznika ale 900 zl plus malowanie nie warto dla mnie, wole wydac te kase na jezdzenie. No ta szerokosc 295mm to raczej odpuszcze sobie, ale skoro mam obecnie 275/30/19 i jak zaloze 285/35/19 i jednoczesnie przod zmienie z 245/35/19 na 255/30/19 to nie bedzie zadnego oklmania miedzy przednia a tylna osia na kompie poza predkoscia a ktora powinna byc juz bardzo podobna do tej z GPSu. Wiem ze musze zwrocic uwage na przod bo zwiekszy sie szerokosc i profil o 5mm, choc nie wydaje mi sie aby byl to problem. Producent nie robi niczego na styk. http://www.alufelgi.pl/?pid=49
  14. Hej, Felga to 9.5J x 1 Rozumiem ze jesli bede chcial zwiekszyc wysokosc opony z 275/30/19 na 275/35/19 to juz raczej zaden problem nie bedzie ? Bo profil 30mm to bardzo niski dla mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.