Skocz do zawartości

dominlesne

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Compact '99, M43TU

Osiągnięcia dominlesne

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Poproszę o rozkodowanie brzydala: WBACS11060FR98077
  2. Poproszę o rozkodowanie. Dzięki z góry za pomoc. WBACG31080AW89690
  3. Tylko twój ma jasne, a te po lifcie są praktycznie czarne, więc odpada.
  4. Wiem, że temat stary, ale mam pytanie, czy przy otwartym ogrzewaniu w trakcie spuszczania płynu nie grozi zatarcie pompy wody? Druga rzecz, czy może ktoś namierzył w realoem tą uszczelkę pod korek spustowy w kadłubie silnika? Musi być oryginał, czy nada się cokolwiek w tym rozmiarze? Chodzi dokładnie o tą na zdjęciu w lewym dolnym rogu http://img186.imageshack.us/img186/9493/2kf8.jpg
  5. Wie ktoś, bo nie znalazłem, jaki lakier w wersjach po lifcie z ciemnym dołem (nie pod kolor) jest na progach. Wiem, że to jakiś baranek, ale chodzi mi dokładnie czy jest bitumiczny, czy jakiś inny np. kauczukowy. Może ktoś zna jakiś ogólnodostępny produkt, który nie będzie odróżniał się specjalnie od oryginalnej powłoki lakierniczej.
  6. Podepnę się, żeby nie mnożyć tematów o tym samym. W moim m43tu 105KM jest trochę inaczej tj. falowanie na zimnym silniku zaraz po uruchomieniu i gaśnięcie silnika po dodaniu gazu. Jak już zaskoczy i trzyma obroty to jest w porządku, problem tylko przy pierwszym uruchomieniu. Czy to też będzie w moim przypadku krokowiec?
  7. Podepnę się. Czy ktoś może miał do czynienia z jednym z tych Pionków? Chciałem właśnie radio z całym pomarańczowym podświetleniem do e36, a te mają taką opcje. Pytanie, czy będzie to grać porównywalnie dobrze jak radio, które posiadam w tej chwili tj. Kenwood KDC-W413?
  8. To w ogóle niezle, że ten meraś jeszcze nie wyparował zanim się za niego wziąłeś. Chciałbym widzieć okulara 40-letniego, ciekawe czy cokolwiek zostałoby z karoserii.
  9. To coś nowego. Dużo gorsza nie może być, bo przed liftem była beznadziejna. Powiedz jeszcze, że twój E36 to bezwypadek, garażowany :cool2:
  10. W sumie przydałby się osobny temat, ale to chyba tajemnica producenta jak poprawił zabezpieczenie antykorozyjne po 97.
  11. Ile lat temu go robiłeś, jeśli można spytać? No i kładłeś na rdzę, czy na czystą blachę?
  12. Nie wiem jak wcześniejsze roczniki E36, ale w tych po lifcie to fabryczna konserwacja podwozia, choć fachowcem nie jestem, to wygląda fachowo. Ogólnie wydaje mi się, że wersje od 97 mają lepiej zabezpieczone budy - nie widziałem żadnego dziurawego egzemplarza. W sumie nic nie znalazłem w tym temacie, ale coś musieli poprawić.
  13. Z tego co czytałem to najlepszy z tych odrdzewiaczy jest fertan (drogi, ale podobno skuteczny). Nie wiem tylko, czy na to można dawać lakier-bazę, czy potrzebny jest jeszcze podkład. Brunox to 2 w jednym, a nie mam zaufania do takich wynalazków - jak coś jest do wszystkiego...
  14. Może da radę to wypiaskować, tylko czy jest to możliwe do zrobienia bez wyciągania całego silnika?
  15. Witam Zakupiłem właśnie e36 compact, kolor czarny. Niestety mój egzemplarz miał "zdolnego" właściciela - efekt taki, że elektrolit poniszczył lakier poniżej aku, gdzie weszła korozja. Jak najlepiej fachowo naprawić to uszkodzenie, najlepiej żeby przywrócić fabryczny wygląd? (poza tą wadą auto jest niemal w idealnym stanie). Przy okazji zapytać chciałem jaki typ lakieru znajduje się na progach w e36 w wersjach po lifcie bez tych plastikowych listew (mam kilka ubytków do poprawki)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.