Skocz do zawartości

tommylee

Zarejestrowani
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2005
    X1 sDrive18i - żony
    wcześniej Honda Accord 2,2 ictdi
    Audi A4 3,0 V6
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia tommylee

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dobra robota kolego i dzięki za foto :cool2: pytanie, czym nasmarowałeś przed złożeniem? pochodziło pochodziło i się zesrało:)
  2. górne i dolne są takie same http://naforum.zapodaj.net/thumbs/454dc86939f7.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ed7b33507222.jpg
  3. ja dziś również rozebrałem ten wentylator, zdjąłem łożyska, wyczyściłem i przesmarowałem. Zobaczymy jaki efekt i na jak długo wystarczy. Dolna pokrywa łożyska ślizgowego była nieźle skorodowana, podejrzewam, że to było źródłem pisków :) Założony i jest cicho, natomiast świerszcz jest jeszcze gdzieś pod szybą, nie wiem czy to coś pod filtrem kabinowym piszczy czy gdzie, macie może jakiś pomysł?
  4. zakończyłem temat z tymi linkami:) robocizna u mechanika za obie linki plus rozruszanie zamka bo też się zblokował - 150zł, może to i dużo ale sama myśl o tym ile pałowania z tą linką od kierowcy - dałem spokój :)
  5. a czy wymiana tej linki do zamka jest znacznie prostsza niż wymiana tej części kabinowej?
  6. no właśnie, a jeżeli chodzi o wymianę to kupować zamiennik za te 250zł, używkę (temat ryzyko) czy ori za 700zł (cena kosmos)?
  7. Jak ktoś sam nie ogarnie naprawy nawiewu to niech lepiej się nie bierze za poważniejsze sprawy :lol: Bruce, to w skrócie napisz co po kolei bo mnie kurwica strzeli z tym piszczeniem
  8. co to za blacha na tym zdjęciu? Jakiś przyrząd?
  9. jaka jest opcja sprawdzenia bez kompa, która świeca padła, ewentualnie czy jest to wina sterownika?
  10. heja czy lampy z filmu poniżej to przed czy polift? http://www.xenon-serwis.pl/pl/artykul/swiatla-dzienne-quot-ringi-quot-bmw-e87-seria-1/84/352.html
  11. tak mnie zastanawia, skąd po operacji czyszczenia i zaślepienia EGR bierze się jakaś tam śladowa ale jednak ilość oleju z rury z IC?? Czy zasyfiony może być właśnie IC? Czy turbina coś tam puszcza oleju?
  12. no ba, uważaj na kark co by się nie złamał:) a tak poważnie, to moja zaślepka daje radę w 100% procentach, jedynie musisz wyłączyć EGR w sofcie
  13. po co tyle kombinować, ja wsadziłem okrągłą blaszkę miedzy rurkę a wejście EGR i jest git, spaliny nie docierają w ogóle do kolektora. Ok błąd EGR jest ale go wywalę w ECU. Jeżeli nie chcesz błędu to wstaw sobie taką blaszkę z dziurką aby część smrodu leciała do EGR i będzie git:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.