Skocz do zawartości

age007

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 28i F25 2012

Osiągnięcia age007

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chodzi o tą oponę http://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-contiwintercontact-ts790-v-245-50-r18-104-v-xl-fr- Dla wyjaśnienia: * - wyposażenie oryginalne w samochodach BMW, symbol gwiazdki na oponie oznacza że to "wyposażenie oryginalne w samochodach BMW" ale nie wiadomo do czy do wszystkich modeli, czy nie, tak napisane jest w specyfikacji Continentala: Tu masz te symbole http://www.nakole.pl/oznaczenia-na-oponach.php
  2. age007

    Spalanie F25 28i 2.0 tt

    Ja przejechałem moją 28i 6000km, spalanie jest na poziomie 13,5, tyle komp pokazuje
  3. Ja kilka dni temu kupiłem zwykłe zimówki Continentala do mojego, po zmianie z ROF na normalne dopiero czuć przyjemność jazdy tym samochodem, miękko, płynie się. Nie czuć wybojów, a w koleinach nie ściąga kierownicą na boki jak to miało miejsce na ROF - nigdy więcej ROF bo to najgorszy badziew i drogi do tego. Letnie na wiosnę też kupię zwykłe, do tego zestaw naprawczy na wszelki wypadek.
  4. age007

    BMW Apps

    A jaki koszt w X3 F25 2012? Chodzi mi konkretrnie o doposażenie o 6NR+614+615+6AL
  5. Normalnie, bez szaleństw, na ECO nie bo to porażka, 80% na comfort a 20 na sport, czasem depnę ale sporadycznie. Pociesza post kolegi który był w Chorwacji, może po przejechaniu 4000-5000 tyś spalanie będzie takie jak u niego.
  6. Hej, po przejechaniu 2000 km spalanie na poziomie 13,4 po mieście, tyle komp pokazuje.
  7. Na razie przejechałem ok 120 km i jeździłem w miarę spokojnie na trybie comfort i czasem na sport, kilka razy depnąłem mu mocniej, głównie po mieście i w korkach, zużycie paliwa na poziomie 18L. Jak się wszystko dotrze to może będzie trochę mniej, w salonie mówili żeby ten pierwszy 1000 jeździć spokojnie. pozdr.
  8. Tak jak obiecałem, tak tez czynię. Dziś odebrałem X3 28i z salonu i powiem tak; wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Auto fantastycznie przyśpiesza i chodzi bardzo cicho, wierzcie mi, nie ma porównania z dieslem 20d, jeździłem obydwoma i wiem co piszę. Dynamika jazdy też wspaniała, mimo ze nie katowałem go, to przy 120/h i trybie comfort, po wdepnięciu gazu po prostu czuje się przyśpieszenie (czego w dieslu 20d nie doświadczyłem, a zanim rozbujał sie do 180 mineły wieki). Po przełączeniu na sport lub sport+ efekt jeszcze lepszy! Oczywiście pewnie spali sporo zwłaszcza na początku, ale powiem tak; gdybym miał do wyboru diesla który pali 7 litrów i ten 28i który by palił 3 x tyle to i tak bym kupił benzynę. Ogólnie konkluzja jest taka że 20d jest po prostu za słaby jak dla mnie i terkocze na wolnych obrotach. Przy polskich warunkach akcyzowych 28i jest chyba optymalnym rozwiązaniem. Jak jeszcze coś ciekawego zaobserwuję to napiszę. pozdro.
  9. tak, swoje musi spalic, chociaz i tak o wiele mniej niz poprzednik 28i 3.0... bo to podobo starsza konstrukcja i bardzo "chlonna" na paliwo byla. Generalnie na co dzien jezdzilem audi tt 2.0 turbo, wiec to 28i jest jakims tam kompromisem pomiedzy przyjemnoscia z dynamicznej jazdy a wiekszym autem. jak odbiore to napisze. pozdro.
  10. Witam. Ja będę odbierał maj/czerwiec to dam znać jak to wygląda. Generalnie miałem dylemat 20d i 28i i zdecydowałem się na 28i bo miałem okazję przejechać sie 528i 4 cylindrowym czyli dokładnie ten sam silnik i nie ma porównania do diesla, zwłaszcza przy przyspieszaniu przy prędkości pow 80-100 - km/h....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.