Skocz do zawartości

BoZycieMaSens

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d 2001

Osiągnięcia BoZycieMaSens

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. No to tak mi wyszlo ze od czola jest do vac. W sumie raca z ta gruszka, wezmę i zaslepie ten przewod :) Jeszcze raz dzieki :cool2:
  2. Dzieki, tak myslalem ale nie bylem pewny heh Klapki usuniete ale ta gruszka co sie przesowa zostawiona. Te male elektrozaworki nie maja oznaczenia na trzpieniu ktory idzie do vac a ktory out. Na chlopski rozum zasysajac jeden mam przeplyw powietrza, a na drugim go nie ma, czyli pod magistrale podlaczam tam gdzie nie mam przeplywu a tam gdzie leci mi powietrze ide do gruszki od sterowania klapkami.
  3. Witam. Odswiezam kotleta bo zdecydowalem poczyscic wszystko i teraz nie pamietam jak to poskladac :mad2: 1. Sa dwa male elektrozaworki, ktory jest do poduszek a ktory jest do klapek kolektora...? 1 na boku silnika i 2 na kolektorze. 2. Kolejnosc podlaczenia pod magistrale podcisnienia...? Patrzac od przodu auta to 1 krociec leci na druga strone do gruchy, ale co i jak dalej ...?
  4. Dzięki wielkie. Wężyki założyłem tak jak mówisz i jest ok :lol: ale bym był zły gdybym złożył według schematu :evil: auto po jeździe próbnej ewidentnie lepiej się zbiera i słychać że równiej pracuje silnik. opłacało się czyścic wszystko, nowe wężyki dać i złożyć tak jak powinno to być złożone :8) Pozdrawiam
  5. Witam Zakładam nowy temat bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi jak poprawnie podłączyć elektrozawory sterujące podciśnieniem. Wymieniam przewód magistrali podciśnienia, gdyż przy wymianie przewodów pękł mi jeden z 4 łączników :shock: zdjąłem kolektor dolotowy, wiec i poczyściłem wszystkie elektrozawory + kolektor i EGR :8) niestety wszystko powyciągałem i odłączyłem :mad2: Teraz pytanko czy "realoem" się myli?? Schematy podłączenia podciśnienia do zaworków(które sa identyczne) wskazują jednoznacznie na 2 rożne podłączenia. wiem wiem zagmatwane ale czy na pewno tak ma być? 1 schemat sterowanie TURBO podciśnienie od magistrali idzie do gruchy(zbiornik podciśnienia) potem do electozaworku (i tu zaczyna się magia) w zewnętrzny króciec następnie środkowym odchodzi w stronę turbo. jest niby ok 2 schemat sterowanie EGR(AGR) podciśnienie od magistrali idzie bezpośrednio do elektrozaworu(wspomniana Magia) w środkowy króciec a następnie wychodzi zewnętrznym do AGR. jest niby ok Zaworki są identyczne nie różnią się niczym dlaczego inaczej są podłączone?? błąd w schemacie na realoem. To samo jest z małymi zaworkami od klap kolektora i poduszek silnika, tez odwrotnie. raz tak, raz tak :mad2: Proszę o pomoc Pozdrawiam
  6. BoZycieMaSens

    530D webasto

    Czesc wszystkim. WEBASTO zalacza sie na jakies 40sek i koniec juz dalej nic nie probuje. Slychac prace jakby sie komora spalania studzila i nic wiecej. prawdopodobnie padla swieca zarowa ale nie jestem pewny gdyz blad w inpie mowi o jakims zwarciu do masy... :shock: 0 Gluehstift Flammwaechter ...Kurzschluss gegen Masse Fehler momentan vorhanden po wykasowaniu blad powraca. czy swieca robi zwarcie? chce sie upewnic zanim zaczne rozbierac bo zimno na dworzu az strach :( ps. rozumiem ze jak otworze piec to jakies uszczelki nowe potrzebuje lub oringi?? pozdrawiam
  7. pfff.... zrobione :D regulatory wymienione w obu lampach po 6 godzinach. opalarka mniej wiecej po 10 min na lampe i klej ladnie rozgrzany i szkielko odeszlo bez wiekszych problemow. teraz zostalo podjechac do diagnosty i wyregulowac na przyrzadach :8) w lampach syfu strasznego nie bylo.
  8. Zadna hurtownia motoryzacyjna nie posiada na stanie regulatorow :(:( lampy chcieli mi wcisnac nowe, ze niby nigdzie nie dostane regulatorow :lol: coz zostaje allegro:) z tego co wyczytalem to lepiej lampy rozkleic bo przynajmniej sie je ladnie wyczysci a syfu pewnie w nich od groma.
  9. Czesc Niestety mam polamane regulatory w obu lampach. po dotknieciu za tyl lampy steruje swiatlem jak latarka nie uzywajac praktycznie sily:(:( mam lampy po lf ale rok 2001 to podobno mozna rozkleic klosze i przy okazji wyczyscic lampe:) moje pytanie brzmi czym skleic spowrotem ten klosz by nie parowaly lampy?? silikon szklarski bedzie dobry? pozdrawiam
  10. jezeli to spadek mocy to sprawdz przewody podcisnienia do turbo i zaworu egr, moze jak ci wymieniali parownik to gdzies zachaczyli i sie wypial
  11. po rozkreceniu klamki linka byla w mocowaniu? jak nie to tak jak kolega wyrzej napisal. poszukaj przez otwor od klamki linki od zamka, ktora powinna swobodnie opadac pare centow nizej. zlap szczypcami badz czym na ten styl i odrygluj drzwi. a jak linki nie znajdziesz i wezmiesz sie za rozkrecenie boczku to przy zamku masz taki dzyndzel i jak go pociagniesz to drzwi sie otworza :8)
  12. BoZycieMaSens

    e39 525d Szarpie

    sprawdz wszystkie przewody podcisnienia. u mnie wypiety byl przewod przy prawej poduszce silnika, po naprawieniu kawe na silniku jak na stole sobie postawic moge :8) co do braku mocy to w moim przypadku pekniety przewod podcisnienia przy gruszce od turbo. podcisnienie reguluje geometrie zmiena lopatek w turbo jezeli gdziej podcisnienie ucieka to mozesz miec powolne i dlugie wchodzenie na obroty silnika, a powyzej 2500 asfalt wyrywa. ale inpa bledu mi nie pokazala :evil:
  13. waz od ic bez zastrzerzen :8) za to bylo pekniecie przewodu przy zbiorniczku podcisnienia sterujacego zmienna geometria lopatek turbiny :mrgreen: i wypiety przewod podcisnienia pod prawa poducha silnika. auto pracuje bardzo ladnie i rowno, wyrywa asfalt od najnizszych obrotow. nie mialem czasu porobic PrtSc z livedata ale jak urwe troche czasu to powrzucam. zostaje caly czas problem wtrysku ale jutro zaleje bak z tym srodkiem: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5139.html?Opendocument&land=GB zobaczymy co sie bedzie dzialo. piotrek
  14. problem braku mocy rozwiazany :mrgreen: przewod laczacy zaworek i zbiorniczek podcisnienia pekniety przy samym zbiorniczu. byl zapas takze przyciety i wpiety w zbiorniczek. efekt...normalna przyjemna praca auta. bardzo ladnie pozycjonuje sie sztanga od sterowania geometria lopatek turbiny i auto wyrywa asfalt od najmnizszych obrotow tak jak dawniej :mrgreen: co do wtrysku to jutro proba ze srodkiem: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=GB. jade nad morze to akurat bedzie okazja wszystko sprawdzic i po powrocie jak i przed wyjazdem zrobie diagnostyke zeby miec porownanie co do efektywnosci tego srodka :mrgreen: dzieki wszystkim za podpowiedzi, kazda byla przydatna:) piotrek
  15. zalozylem temat w "diagnostyka" i tak mysle ze jeden z nich mozna zamknac:) wypadlo na ten :wink: admina prosze o zamkniece tematu bedzie kontynuowany w innym dziale :mrgreen: dzieki wszystkim :cool2: piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.