Skocz do zawartości

robertw1983

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316 1998

Osiągnięcia robertw1983

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Z całym szacunkiem kolego ufo000000 ale Kolega pyta chyba o ten bałagan który jak kiedyś gdzieś poczytałem reguluje długość kolektora ssącego. Tak na prawde nie wiem nie wiem jak to sie nazywa ale raczej nie odma. Jeśli masz LPG i czasami Ci strzela to moglo sie to rozlecieć. Można to obejrzeć na 2 sposoby, wyciagnać to urządzonkolub zwalić kolektor górny. Powinna na końcu tego być klapka ruchoma sterowana bolcem a ten z kolei podłączony do membrany (do membrany proponuje nie zaglądać bo różnie to bywa ze złożeniem tego). Da się jeździć z uszkodzonym. Jeśli strzela to szkoda kasy na nowy. Jeśli wydaje jakiś dźwięk może świadczyć o jakiejś nieszczelności - uszczelnić Pozdro
  2. Witam. Kolego strasznie mało napisałeś. Jak stoi na biegu jałowym mam rozumieć że jest wszystko dobrze?? Jeśli tak to do sprawdzenia mocowanie silnika, mocowanie skrzyni, łącznik gumowy skrzyni z wałem. Ogólnie całe przeniesienie napedu ze spręgłem włącznie.
  3. Witam W M43 jak stoisz przodem do przodu samochodu przewody paliwowe ida po prawej stronie. Lączone są na wysokości rozrusznika (przejście z metalowych na gumowie i spowrotem na metalowe na silniku a potem masz połączenie do "kolektorka" wtryskiwaczy (rurka z oringiem dociągana nakręką). Obejrzyj kolekor wtryskiwaczy (regulator ciśnienia benzyny), same wtryskiwacze. 3 przewód idzie od odpowietrzenia baku do pudełka po prawo od zbiorniczka na płyn wspomagania. W okolicach pod filtrem powietrza. Ps żeby dobrze obejrzeć wtryskiwacze najlepiej zwalić górną część kolektora ssącego. Pozdro
  4. Błąd wyskakuje na obywdu samochodach. Te same modele, roczniki i silniki. Podłączylem interfejs do gazu by zobaczyc czy ten port wogóle dzaiła i nie było problemu z połączeniem sie z instalacją gazową. W poniedziałek będę dzwonił do viakena.
  5. Inny komp, dwie różne instalki, ediabas poprawnie. Zasilanie i zapłon reagują poprawnie ale nadal kicha. Teraz wywala IFH0010:DATATRANSMISSION TO CONTROLUNIT DISTURBED... Załamka
  6. Witam. Porty sie zgadzają. Próbowałem różnych opcji. Jeśli nie podmieniam plików inpa nie chce sie nawet prawidłowo włączyć. Po podmianie przy ustawieniach na obd ( przejściówka na ads) po podłączeniu do samochodu pokazuje mi stan zasilania i zaplon z tym że zapłon pokazuje na odwrót niż jest w rzeczywistości. Po wyborze z old E36 wybieram silnik i wywala błąd.
  7. Witam. W związku z informacjami że kolega Nerwus nie sprzedaje już interfejsów kupiłem taki od viakena za 249zł. Miał być dobry ale nie wiem czy ja coś knoce czy to urządzenie jest padnięte. Spędziłem 2 dni nad tym i nic. Przeglądałem różne posty i widziałem różne kombinacje u mnie na INPIE jest tak że przy włączonym zapłonie ignition mam na off a przy wyłączonym mam na on. Interfejs się nie łączy. Wywala mi błąd np IFH 0006. Miałem juz kilka wersji inpy, i 2 sztuki aut, na obydwu to samo. Co robie źle?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.