Skocz do zawartości

Prezydent

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Prezydent

  • Urodziny 15.09.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 2,5i 24V

Osiągnięcia Prezydent

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czujnik raczej sprawny bo po odłączeniu go od wiązki światła palą się dalej
  2. doraźne działanie. A jakieś rozwiązanie
  3. Cały czas się palą nawet po zamknięciu auta. Rozładowywują mi akumulator.
  4. Ja wrzucałem poliuretan i też poszło elegancko. Ale za to łamie się jak szalona.
  5. W 525 niestety to typowa usterka. I nie ma jednoznacznego rozwiązania bo uszkodzony przepływomierz, lambda, przeciekająca pokrywa zaworów, popękane fajki, krokowiec (bardziej tylko na jałowym) czy też rura od przepustnicy dają podobne objawy. Życzę powodzenia ja wymieniłem wszystko co wypisałem i problemu się pozbyłem.
  6. Prezydent

    [E34] Luzy na biegach

    Sam lewarek nie jest bezpośrednio nad skrzynią. U mnie W M50B25 wystarczy poluzowac wał i dojście jak talala
  7. reset kompa. Wielu ludzi popełnia ten błąd ,ze odłącza aku na pare chwil i wydaje im się,ze to prawidłowo wykonany reset DME . Niestety , jest to nieco bardziej złożona procedura - 1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus 2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie 3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2 4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU 5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku :" + "potem " - " 6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut 7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut 8) teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu ( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie 9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut
  8. w długim po stronie kierowcy jest zwykła chińszczyzna po lewej i reszcie już osram nb różnica widoczna na zdjęciu z dalszej perspektywy a co do rezultatu jest bardzo duży. Dodam że wszystko na nowych szkłach. http://imageshack.us/a/img203/6379/i8sa.jpg http://imageshack.us/a/img837/6346/yfsp.jpg http://imageshack.us/a/img707/9659/wygh.jpg
  9. 4000K czyli bialutkie jutro wrzucę foto. Ps. Maja homologacje
  10. ja jeżdżę na night breakerach i jestem bardzo zadoowolony
  11. Prezydent

    Bmw E34 Dyfer

    podnieś tył i zobacz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.