Skocz do zawartości

MX

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia MX

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. MX

    Po rozgrzaniu silnika, skaczą obroty

    spalanie mam w normie
  2. Witam. Jakiś rok temu (w zime) miałem podobny problem, potem znikł a teraz (zima) i znowu się pojawia. Nie jestem pewien czy ma na to wpływ zima ale czasami tak się dzieje, odpalam zimny silnik i jest wszystko OK, obroty ma koło 1100-1200. Troche pochodzi, ruszam, i nie ważne czy później jade czy nie ale jak silnik sie już rozgrzeje (czyli jakieś 10-15 min) jak obroty mają standardowo koło 600-700 wtedy zaczynają dziwnie chodzić, same spadają i się podnoszą, trwa to tak koło minuty aż spadają do zera i silnik gaśnie. Czyli na luzie tak to wygląda, natomiast jak wrzucam jakiś bieg i przyciskam gaz to przez tak falujące obroty praktycznie nei da sie jechać, szarpie autem. Dopiero jak go mocno przygazuje, ze dwa razy do czerwonej kreski, wszystko się normuje i jak by nigdy nic jade bez problemów. Zdarza mi się tak raz na jakiś czas, z tego co stwierdziłem to po jakiś dłuuugich trasach następnego dnia. Lub jak w nocy jeżdże pare godzin, odstawiam smaochód na parking, i nastepnego dnia po odpaleniu tak jak pisałem wyżej na zimnym ok, a jak sie rozgrzeje to zaczyna wariować. Później przez pare dni jest wszystko ok. Ktoś wie co może być przyczyną ? Olej bierze w normie, wycieków nie ma, wlewam 5W40 Elfa. Niedawno wymieniane sprzęgło, przewody, świece. BMW 520i, benzyna, rocznik 1989
  3. MX

    Szarpie podczas wciskania gazu

    miałem to w ubiegła zime, potem przez wiosne i lato było wszystko ok... teraz przyszły mrozy i znowu sie zaczyna.. więc może to rzeczywiście jakies kable, gumy... które po nagrzaniu sie przy niskich temperaturach jakoś sie skurczają... ? jakie jeszcze takie elementy poza gumą przepływomierza myslicie że mogą być ?
  4. MX

    Szarpie podczas wciskania gazu

    wymieniałem je jakiś rok temu.. więc chyba mało prawdopodobne że coś nietak z nimi ?
  5. MX

    Szarpie podczas wciskania gazu

    przejęzyczenie.. oczywiście chodziło o "dwumasowe" jednak to mi już sprawdzili i w moim aucie nie ma tego koła... Proszę o jeszcze jakieś pomysły... bo najgorsze że to sie dzieje w różnych momentach uzytkowania auta... Podczas gaszenia silnika wszystko jest ok.
  6. MX

    Szarpie podczas wciskania gazu

    Witam. Problem poruszałem już pare razy jednak ciągle otrzymywałem błędne podpowiedzi. Mam BMW 520i, rocznik 1989, benzyna. Pierwszy raz problem pojawił się ubiegłej zimy, pozniej było ok i teraz od paru dni znowu to sie dzieje. Chodzi o dziwne szarpanie autem podczas jazdy. Jak udało mi się zauwazyć to sie dzieje po długich trasach.. jak jade gdzies autem np 200 km, to następnego dnia zapalam auto jade pare km i jak sie tylko nagrzeje to podczas przyśpieszania bardzo mocno mi zaczyna rzucać autem, delikatnie naciskam gaz a on przyspiesza ze strasznymi kangurami, jakby tracił moc ale do tego stopnia że aż nim szarpie. w sumie na każdym biegu. Jedynie jak mocno go gazuje i dłużej przyciskam sprzęgło to da sie jakoś doczołgać do danego miejsca. Jak wrzucam na luz i zaczynam dodawać gazu to tak samo widze obrotomierz jak zamiast łagodnie zwiększać obroty on zwiększa ale z niesamowitymi kangurami. Później problem znika ale tylko na krótko. Więc o tyle to jest dziwna sytuacja. Wymieniłem już sprzęgło, podpowiadal też o jakimś dwumachowym kole zamachowym jednak jego w ogóle nie ma. Proszę o konkretną porade co to może być ? czy to silnik ? czy coś z układem paliwowym ? czy może jakieś kable które podczas niskich temperatur po rozgrzaniu się jakoś inaczej działają ? Pozdrawiam.
  7. MX

    Szarpie przy ruszaniu

    jakie to są mniejwięcej koszty ?
  8. MX

    Szarpie przy ruszaniu

    Witam. Od dłuższego już czasu mam dziwny problem. Mam BMW 520i rocznik 1989 (benzyna). Po dłuższej jeździe w korkach (nawet po 30 minutach) dziwnie mi szarpie podczas ruszania. Delikatnie ruszam, a całym mi rzuca. Później na wyższych biegach jest wszystko ok. Jak samochód odstoi ze 2 godziny to jest ok. O co tu chodzi ? to coś z silnikiem ? czy może sprzęgło ? a może coś jeszcze innego ?
  9. MX

    Wycieraczki

    Witam. Chciałem wymienić wycieraczki w swoim BMW 520i (1989), same tylko te gumowe pióra. One są nałożone na taką metalową część którą wsuwa się w wycieraczki. Chodzi mi o wymiar ? jak dobrać odpowiednie ? na stacjach często widze coś w tym stylu ale o róznych rozmiarach, ktoś wie jaki rozmiar będzie pasować do mojego auta ?
  10. MX

    duszenie sie podczas jazdy

    Witam. Wczoraj podczas jechania do pracy coś dziwnego zaczęło się dziać z moim autem. Ruszyłem spod domu na zimnym silniku i wszystko było ok.. po przejechaniu jakiegoś kilometra nagle zaczął sie strasznie dusić... spokojnie jade a objawy jakby zacinał sie dopływ paliwa.. strasznie szarpało samochodem... mało tego stoje na światłach, zapala sie zielone ja daje gaz a tu "zero" reakcji.. dopiero po jakiś 5-6 sekundach przy wciśniętym gazie obroty wskoczyły i ruszył (ale też szarpiąc). Ogólnie miałem niedaleko do pracy i jakoś dojechałem... mocno go gazując... Po skończonej pracy wsiadam do auta z myślą że może objawy miną... ale było dalej to samo. Stanąłem więc i tak konkretnie go przygazowałem... Problem na razie zniknął.... Od razu nadmieniam że nie tankowałem innej benzyny, a miałem jeszcze pół baku na którym wcześniej zrobiłem ponad 300 km. Ktoś wie co to mogło być ?
  11. Witam. Gdy daje kierunkowskaz w prawo to jest ok, ale gdy daje w lewo to ten lewy miga dwa razy szybciej... do tego zauważyłem że nie działa przedni kierunkowskaz... działa tylko tylni, właśnei dwa razy szybciej niż po drugiej stronie To sie musiało stać w tym samym momencie... Czy to jest w jakiś sposób połączone ze sobą ?
  12. słuchajcie, okazało sie że jednak coś pomieszałem z kolejnością... kolejność poprawiona, silnik zapala... ale ta czujka wisi sobie swobodnie.. od czego ona w ogóle jest ? bo wydaje mi sie że auto jest całe sprawne bez niej...
  13. Wczoraj kupiłem nowe przewody zapłonowe i świece... Ale podczas wymiany napotkałem sie na bardzo dziwny problem... Mianowicie przy fabrycznym kablu który idzie do 6 świecy, był zamontowany fabrycznie jakiś inny kabel który szedł gdzieś dalej pod silnik. Złączone one były takim "pierścieniem" w którym zapewne jest jakiś czujnik. Najdziwniejsze w tym wszystkim to to że ten element nie był rozbieralny... Po założeniu nowych świec i kabli samochód nie zapala, "kręci kręci" i nie zapala. (BMW 520i, r.1989, benzyna, wtrysk). Tego pierścienia już nie zakładałem bo nie ma takiej możliwości. Wcześniejszy kabel oczywiście przeciąłem żeby zdjąć z tego pierścienia. Ktoś wie co to za pierścień ? to nie jest spotykane chyba w żadnym modelu auta ? a było ewidentnie fabrycznie zamontowane.
  14. MX

    za co odpowiada cewka ?

    jakie są objawy w aucie gdy ma zużytą cewke ? auto zapala za pierweszym razem, ale później jakie mogą być objawy podczas pracy silnika...
  15. MX

    za co odpowiada cewka ?

    a czy podczas jazdy jest jeszcze używana ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.