Witam! Posiadam BMW 328 E46 z 99r. i mam ten sam problem co w temacie, problem nie znika po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu samochodu, przepustnica była czyszczona 2 tyg. temu, posiadam kable do podłączenia pod komputer i program inpa, na której pokazuje 5 błędów,które się nie chcą usunąć, 1-MDK output stage control after diagnostic failure, 2-signal PWG-poti potentiometr 1, 3-tak samo jak w drugim tylko potentiometr 2, 4-signal throttle flap poti potentiometr 1, 5-tak samo jak w czwartym tylko potentiometr 2, znalazłem, że MDK oznacza system złącz wtykowych, a PWG - czujnik położenia pedału tylko nie wiem o co chodzi z potencjometr 1 i 2, 4 i 5 błąd to sygnał przepustnicy klapa. Jak myślicie padła cała przepustnica wraz z czujnikiem położenia pedału czy jeszcze coś? Na innym poście ktoś pisał, że miał podobne objawy i do wymiany był sterownik silnika, czy u mnie też mógł paść sterownik czy tylko czujniki? Dodam też, że borykam się z problemem spięć w ładowaniu, a mianowicie mrugają mi ksenony, po odłączeniu czerwonego przewodu od alternatora przestają mrugać, podłączyłem swój akumulator pod akumulator drugiego zapalonego samochodu z takim samym alternatorem jaki jest u mnie, mój samochód był zgaszony, a alternator odłączony a problem dalej występuje, czyli mój alternator powinien też być dobry, a problem musi być w instalacji tylko gdzie go szukać? Przewody masowe z silnika do karoserii i z karoserii do akumulatora wyczyściłem ale nie pomogło, więc gdzie szukać problemu? Błagam pomóżcie!