Skocz do zawartości

cav87

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 323ci

Osiągnięcia cav87

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ze wzgledu ze na forum z ktorego korzystam nie udalo mi sie uzyskac nawet jednej odpowiedzi opisze swoj problem tutaj i oczywiscie prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu. 25 styczen: "Jade sobie spokojnie, auto gasnie na srodku drogi. Temat znany- mysle pompka progowa albo w baku bo 15l i zonk. Dolewka, odpalilem i na kanal. Sciagnalem kanape,odkrecilem wieka i wyciagnalem "srodki", pompki obie dzialaja, 1 plywak go gory pokazuje ok 30l, 2-full,na OBC 34 i 31l mysle dziala ale... W baku mam ok 15 l lub 30l(bo nie wiem czy sie skonczylo calkiem czy 15bylo) i tak tez pokazuje zegar ale OBC 12,5 i 30l i zmiany sa tylko w lewej komorze-skacze od 5 do 17l a prawa strona stoi. Czy zakladajac ze np zle zalozylem plywaki albo ze same sie zawieszaja automatycznie wylaczy sie pompka w prawej komorze? Nie chce znow stanac na drodze w te mrozy..." 18 luty: "Temat powraca. Auto zatankowane do pełna, przejechałem juz ponad 500km wiec prawdopodobnie poszło ponad 50l ON. Wyraźnie widać ze pompka pompuje z jednej komory do drugiej, wiem również ze ze względu na te przelewania wskaźnik płata figle ale u mnie sytuacja jest już tak poważna ze ostatnio kilka razy zabrakło mi paliwa na środku drogi... Tak wyglądaja oba wskaźniki na prostej drodze, jak widać jeden wyklucza drugi... Po wyciągnięciu pływakow pokazują dobrze ale później zaczynają żyć swoim życiem. Przy takim stanie na zegarze i obc dolalem 18l ON- obc pokazuje w prawej komorze 1,5l wiecej niz na zdjeciu a w lewej skacze od 5 do 18l. Wychodzi na to ze gdybym do stacji mial troche dalej znow bym stanal na srodku drogi...
  2. Odebralem auto od elektromechanika, sprawdzil wszystkie kable i polaczenie z ecu. Prad jest, masa jest, impulsy ok. Po wlaczeniu silnika dalej wyskakuje blad i nie da sie go skasowac. Wspomnial cos o "wysepkach na kole zamachowym", ze moglo sie tam cos zabrudzic... :wstyd: :( Co dalej?
  3. ale czy to mozliwe ze uzywka nie dziala, febi nie dziala, ori aso nie dziala?
  4. Zamiescilem temat w "e46" ale z racji ze problem dotyczy raczej diagnozy komputerowej pozwole sobie otworzyc temat w tym dziale. Mam problem z czujnikiem polozenia walka, walcze z tym od dluzszego czasu,ponizej zamieszczam screene z INPY http://i.imgur.com/34Owb.jpg http://i.imgur.com/EAPJq.jpg http://i.imgur.com/THtyS.jpg http://i.imgur.com/BV7Ii.jpg http://i.imgur.com/QJuLD.jpg http://i.imgur.com/8T0hb.jpg http://i.imgur.com/pLKfa.jpg http://i.imgur.com/Ek7q1.jpg http://i.imgur.com/3AFsB.jpg "dzis otrzymalem czujnik z aso i niestety nie dziala. Kilka sekund po wykasowaniu bledu znow sie pojawia... W opakowaniu byla informacja ze czujnik wymaga adaptacji, to ostatnie wyjscie jakie mi zostalo... (jak to zrobic?)Wykonalem reset(spiecie klem) znow komp read>error :( Odpinalem odme,przeplywke, wszystkie czujniki itp od razu bledy wyskakiwaly, a po ponownym podpieciu wszystko ladnie sie kasuje oprocz bledu nr 18 :rozpacz: Probowalem jezdzic bez podlaczonego czujnika i jezdzi jak zawsze czyli to z pewnoscia ten czujnik... Nie wiem do czego juz wsadzic rece..." "Wczoraj odlaczylem przeplywke i rozladowalem kondensatory, pozniej przeprowadzilem adaptacje i autko przydlawia sie troszke przy ruszeniu ale na pozostalych biegach jest wyraznie mocniejsze i ladnie bulgocze jak v8 . Niestety spalanie po 15km od razu wyskoczylo ponad 13l wiec czy przeplywka jest sprawna to temat do dyskusji. Odkrecilem ponowne cewki , popryskalem "kontaktem", przeszlifowalem obie masy jednak telepanie budy na zimnym silniku dalej pozostalo... " "Screeny z obciazenia cylindrow na biegu jalowym zaraz po uruchomieniu, podczas najwiekszego telepania (a wlasciwie walenia mlotkiem po podlodze) po 12godzinnym postoju. http://i.imgur.com/wkSQP.jpg http://i.imgur.com/1HiPE.jpg http://i.imgur.com/Mh899.jpg"
  5. Screeny z obciazenia cylindrow na biegu jalowym zaraz po uruchomieniu, podczas najwiekszego telepania (a wlasciwie walenia mlotkiem po podlodze) po 12godzinnym postoju. http://i.imgur.com/wkSQP.jpg http://i.imgur.com/1HiPE.jpg http://i.imgur.com/Mh899.jpg
  6. Czy ktos z lubelskiego moze mi pomoc ogarnac temat?
  7. jakie powinno byc napiecie na wtyczce do czujnika?
  8. Mowisz o mechanicznym uszkodzeniu czujnika czy gdzies "dalej" ? Jesli o czujniku to w dzisiejsczych czasach wszystko mozliwe, ale zeby ori uzywka, febi i 2x aso byly uszkodzone?
  9. Dzieki za podpowiedz, wiazke sprawdze przy najbilzszej okazji. Idac Twoim tropem wczoraj odlaczylem przeplywke i rozladowalem kondensatory, pozniej przeprowadzilem adaptacje i autko przydlawia sie troszke przy ruszeniu ale na pozostalych biegach jest wyraznie mocniejsze i ladnie bulgocze jak v8 . Niestety spalanie po 15km od razu wyskoczylo ponad 13l wiec czy przeplywka jest sprawna to temat do dyskusji. Odkrecilem ponowne cewki , popryskalem "kontaktem", przeszlifowalem obie masy jednak telepanie budy na zimnym silniku dalej pozostalo... Dzis podlacze autko do kompa i zobacze jakie bledy widnieja aktualnie, aczkolwiek czekam jeszcze na Wasze sugestie gdyz bede mial teraz kilka dni na grzebanie w aucie.
  10. mozesz dac linka i nr na realoem ?
  11. Jakies sugestie czy zamknac temat?
  12. Witam, udzielam sie na sasiednim forum bmw-sport ale nie potrafie sobie poradzic z pewnym problemem wiec zapytam i tutaj. Mam problem z czujnikiem polozenia walka, walcze z tym od dluzszego czasu,ponizej zamieszczam screene z INPY http://i.imgur.com/34Owb.jpg http://i.imgur.com/EAPJq.jpg http://i.imgur.com/THtyS.jpg http://i.imgur.com/BV7Ii.jpg http://i.imgur.com/QJuLD.jpg http://i.imgur.com/8T0hb.jpg http://i.imgur.com/pLKfa.jpg http://i.imgur.com/Ek7q1.jpg http://i.imgur.com/3AFsB.jpg Historie o zamiennikach i ori uzywkach sobie daruje, wkleje jeszcze to co napisalem na "sporcie": "Panowie, dzis otrzymalem czujnik z aso i niestety nie dziala. Kilka sekund po wykasowaniu bledu znow sie pojawia... W opakowaniu byla informacja ze czujnik wymaga adaptacji, to ostatnie wyjscie jakie mi zostalo... (jak to zrobic?)Wykonalem reset(spiecie klem) znow komp read>error :( Odpinalem odme,przeplywke, wszystkie czujniki itp od razu bledy wyskakiwaly, a po ponownym podpieciu wszystko ladnie sie kasuje oprocz bledu nr 18 :rozpacz: Probowalem jezdzic bez podlaczonego czujnika i jezdzi jak zawsze czyli to z pewnoscia ten czujnik... Nie wiem do czego juz wsadzic rece..." p.s. moje BeeM http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=113249
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.