Skocz do zawartości

W0BUNIA

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325i

Osiągnięcia W0BUNIA

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W0BUNIA

    E30 325is AC SCHNITZER

    Witam Robię nowy projekt, mam całą wiązkę silnika z komputerem od M50 bez vanosa i chcę tym wysterować silnik M20 A więc, na frezarce CNC robię dekielek z miejscem na czujnik położenia wałka rozrządu zamiast kopółki :) położenie GMP + 1 stopień Na każdą świecę nakładam osobną cewkę zapłonową, trzeba wymyślić jakiś uchwyt do nich "P itp itd Pomysł ściągnięty z mojego AC SCHNITZERA 325is 87r. Chcę to skopiować :P i szukam osoby również ambitnej jak ja do pomocy :)
  2. Ja to przerabiałem, silnik śmiga do dziś, z tym że tak: - tłoki od M50B20 vanos (frezowanie na CNC aby zawory nie dotykały tłoków) koszt 120 zł za 6 szt. - Korbowody M50B25 2Xvanos 135mm pancerne - Głowica M20B25 ta nowsza - wał korbowy od M21 (duży skok tłoka) odciążony toczenie i takie tam... - pompa oleju od 325 IX (założyłem bo mówią, że ma większe ciśnienie podobno w cudzysłowu) - wiązka silnika od M50B20 lub M50B25, M50B28 Bez Vanosa !!!! + sterownik - frezarka CNC i zamiast kopułki jest dekielek z czujnikiem położenia wałka rozrządu w GMP - na każdą świecę cewka zapłonowa od M50 - największą zmorą było zamocowanie dwóch czujników spalania stukowego ale ma już patent :P - sterownik silnika przeprogramowany aby podnieść obroty silnika do 8000 obrotów bez dodatkowej ilości paliwa, tzn bez oszukiwania czujnika temperatury Koszt około 2000 zł z nowymi częściami czyli, pierścienie uszczelki itp kupowane w BMW Efekt? 216 KM przy 7500 rpm Moment 230 nm przy 4100 V-Max 274 KM/h Most ze szperą od 324 td E34 Duża głowa
  3. W0BUNIA

    E30 guma przepływomierza

    Witam. Od dłuższego czasu miałem gumę przepływomierza poklejoną taśmą (pękła) i wiecie co Koledzy? szukałem wszędzie od allegro po intercars, cena kosmos. Pojechałem do serwisu BMW zapytać o cenę i doznałem szoku 80 zł !!!!!! nowy oryginał !!! w intercars podróba 160zł allegro używka około 100zł !! Jeżeli ktoś nie wierzy, to prześlę skan faktury na priv Aktualnie wyjąłem skrzynie biegów, bo mam takie luzy na drążku zmiany biegów, że to szok. Koszt części około 25 zł w BMW :) Nie bójcie się ASO BMW bo firma dopłaca za utrzymanie klasyków :) z stąd takie ceny :) się dowiedziałem w serwisie. Byłem w serwisie ASO BMW Auto Fus na Ostrobramskiej w Warszawie
  4. Co to za prezent, skoro były cholernie drogie :P A co do zdjęć, to podaj mi email na priv to Ci prześlę
  5. Witam, wracam z powrotem na forum, fotki mam na kompie, mogę Ci je przesłać
  6. W dodatku po wizycie w BMW okazało się, że ta moja stara bunia to AC-SCHNITZER z numerem 072 (było ich podobno 150) i mechanicy z serwisu BMW byli w szoku!!! a ja chciałem tylko kupić przewody zapłonowe i poprosiłem o ich wymianę (1860 zł) Najciekawsze jest to że wymienili mi je za darmo!!! jestem w szoku!!!
  7. Odgrzebuję stary temat po powrocie z ciężkiej choroby, przepraszam wszystkich za brak zdjęć w poście, ale były na serwerze, którego nie opłaciłem. Mam zdjęcia na komputerze i postaram się je umieścić z powrotem, w razie problemów poproszę Admina forum o pomoc.
  8. W0BUNIA

    swap z 2.3 na 2.5

    Mówiąc w prost, to jak przy obecnym silniku masz aparat zapłonowy, to wkładając silnik M20B25 będziesz musiał tak że zmienić wiązkę silnika i komputer. Przerabiałem to u siebie, i jak byś chciał pomocy, to pomogę. Mam nawet do oddania za grosze jeden sterownik (na priv) dobrą kompletną wiązkę można kupić na allegro w cenie do 100 zł. Popracuj również nad układem wydechowym. Skrzynia może zostać, pasuje bez problemów, możliwe, że w SB od M20B25 są zmienione poszczególne przełożenia, ale mogę się mylić.
  9. Nie planuję doładowania, jakoś turbo w klasycznym aucie mnie nie kręci, no chyba, że z turbo wyszedł z fabryki :)
  10. Zapraszam na jazdy testowe :D Zainteresowanych proszę o kontakt na skrzynkę email bmw-klub.pl
  11. Witam ponownie :D Otóż nie mogłem się doczekać i... Samochód na hamowni wyciągną 142 km przy 7800 rpm oraz ~220 Nm przy 5200 rpm (brak tzw dołu:( ) (średnio z trzech pomiarów) V-Max 230 Km/H Jak na 2.0 z przed epoki, to całkiem nieźle :D Przejechałem około 6 tyś km a poziom oleju się nie zmienił :D Ps. Kolejny projekt, o którym wspomniałem poprzednio, prawie gotowy :norty:
  12. Popieram, bo najważniejszą rzeczą jest zdrowe i proste nadwozie, resztę można zrobić samemu :D
  13. W0BUNIA

    Jaki przelot do 325 i ?

    Ja do swojej bawarki włożyłem od E34 535i (M30) troszkę przeróbek ale jest cicho, no i tłumik ma większą przepustowość. Oczywiście bez kata.
  14. Pasi na 100% od omegi B (2.5 TDS) bo sam montowałem :) Baa nawet pompa ABS jest taka sama. Można na Allegro kupić serwo nawet poniżej 50 zł Nie proponuję za bardzo rozpowiadać o takiej opcji, bo zaraz ktoś wpadnie na pomysł i zacznie nimi handlować na swapa :8)
  15. W 100% popieram e30.318 Ja zalałem 5w40 tak w roli eksperymentu, i... Po miesiącu leciało z silnika jak z zarzynanego prosiaka :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.