Skocz do zawartości

przemekk23

Zarejestrowani
  • Postów

    720
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemekk23

  • Urodziny 09.01.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520dA 2012 (był)
    G30 530ix 2019 M pakiet (był)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemekk23

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Zgadza się, dlatego porównałem tylko i wyłącznie wrażenie jakości wnętrza w G60 i w Skodzie, czy tam w innym lepszym chińczyku. Wszystko inne na korzyść G60, to jest oczywiste.
  2. Akurat awarie wszędzie się mogą przydarzyć. Mi z kolei ostatnio w nowej E-klasie nie chciała się zamknąć maska silnika (otworzyłem żeby dolać płyn do spryskiwaczy). Domknąłem cudem, ale nie do końca i co chwilę jak jechałem autostradą włączał się czujnik otwarcia maski. Wymienili linkę i póki co działa. Wracając do wykonania wnętrza samochodu. Przez 90 % czasu albo i więcej ogląda się auto od środka i w różnych miejscach się je w środku dotyka. Jak dla mnie to właśnie wykonanie wnętrza ma największe przełożenie na odbiór samochodu i poczucie jakości "premium". Tego w G60 nie ma.
  3. To prawda że wszędzie w markach "premium" jest olbrzymi zjazd jakościowy i chyba najbardziej widać to w nowych modelach Audi, które wyglądają bardziej tandetnie niż chińskie marki, które z kolei pod tym względem trochę się poprawiają. Ale to nie jest powód żeby twierdzić, że G60 na tym tle się jakoś wyróżnia. Powiedziałbym, że jest raczej w awangardzie dążenia do plastiku i tandety. Ogólny wizualny odbiór wnętrza jest słaby i taniość aż bije po oczach.
  4. Sorry,ale jakość wnętrza G60 to jest prawie poziom Skody. Rozumiem że każdy chce się utwierdzić w swoim wyborze,ale to jest dramat i dramatyczny regres w stosunku do G30. Co do wygody foteli i sposobu prowadzenia auta jak najbardziej BMW nadal jest na poziomie premium.
  5. Mercedes W214? Jesteś pierwszą znaną mi osobą która twierdzi, że G60 jest bardziej ciche. W najnowszej E-klasie, przy wszystkich jej wadach, jest ekstremalnie cicho, zwłaszcza z pakietem akustycznym. To jest chyba największa zaleta tego samochodu, jeśli ktoś szuka głównie komfortu.
  6. U mnie w Mercedesie dużo lepsza jakość dźwięku jest w przypadku korzystania z aplikacji dostępnej z poziomu systemu w aucie. Przy czym jakość w Tidal jest zdecydowanie lepsza niż Spotify.
  7. Niektórzy już widzę wygłuszają drzwi. W sumie można by jeszcze wyłożyć czymś miękkim kieszenie w drzwiach, wypruć audio i założyć lepsze, dodać kieszenie w oparciach siedzeń i jeszcze dołożyć parę modyfikacji poprawiających fabrykę...
  8. G60 w środku wygląda tandetnie w porównaniu do poprzednich generacji, chociaż wielu próbuje zaklinać rzeczywistość. Minimalizm w stylu Tesli,mi to jakoś nie pasuje. Niestety to przypadłość wielu nowych modeli aut, które kiedyś uważano za premium z uwagi na dobre materiały i możliwość dowolnej konfiguracji- np. nowych modeli Audi, które chyba wyglądają jeszcze gorzej niż G60.
  9. Plus dla Audi za 6 cylindrów w benzynie, prawdziwe wydechy i ładną linię auta (przynajmniej w przypadku kombi). Natomiast jeśli chodzi o środek, to włos się jeży na głowie- to jest prawdziwy dramat... Aż nie chce się wierzyć, że w autach za takie pieniądze trzeba aż tak oszczędzać na wszystkim. Nie wiem czy 2 razy tańsza Skoda Superb na wypasie nie będzie wyglądała w środku lepiej.
  10. Niestety poziom obsługi w Mercedesie bardzo nieciekawy. Rabaty na E klasę też raczej w granicach max. 10 %, cena auta pewnie jakieś 10-15 % wyższa niż odpowiednik w G60. Za to rzeczywiście są prawie wszystkie opcje z których wykastrowano 5er obecnej generacji no i ogólnie lepsze wrażenie jeśli chodzi o jakość wnętrza. Oczywiście są też słabsze plastiki w środku i widoczne oszczędności, ale to chyba już znak czasów. Samochody coraz bardziej stają się przedmiotami użytkowymi służącymi do przemieszczania się, tak jak czajnik do gotowania wody. Może z wyjątkiem najdroższych modeli marek premium (7er, S klasa) i prawdziwych aut luksusowych typu Bentley czy Rolls- Royce.
  11. Trochę chyba przesadziłeś z tym czasem 100-200. Z dostępnych pomiarów widziałem wyniki 16,1 s od 0 do 200, co nie zmienia faktu, że to dobry czas jak na taką krowę.
  12. @Brak_nazwy Oczywiście że tak, chodzi o zachowanie przepisów dotyczących emisji CO2. Zrobiłem tylko aluzję do tych co twierdzą że R6 i tak nikt nie kupował, więc nie ma co narzekać i po czym płakać.
  13. 540i nie ma w Polsce i niestety nie będzie. Podobno nikt tego nie kupuje,bo wszyscy chcą 2,5- tonowe hybrydy albo silniki R4 o mocy 200KM. Ja akurat chciałem kupić...
  14. Dokładnie tak. W G60 jest wszędzie tanio i nawet nie ma takiej możliwości żeby udawać, że nie jest. Mercedes jest o poziom wyżej, ale ma 2-3 słabsze miejsca pod względem wykonania.
  15. Sporo było porównań G60 do konkurencji, m.in. do E klasy Mercedesa. Zostawiając wszystko, to jak ostatnio zaparkowałem E klasą obok G60 i popatrzyłem przez dłuższą chwilę z zewnątrz na te auta, to Mercedes przy G60 wyglądał jak mniejszy brat. Mniej więcej jak 5er w porównaniu do 7er.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.