Skocz do zawartości

grzemi19

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 98r

Osiągnięcia grzemi19

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam Auto już sprawne długo to trwało ale to z powodu mojej nie obecności w Polsce. Bardzo dobrze się stało gdyż mój problem to nie była pompa jak zarzekał się mechanik. Problem był śmieszny i naprawa to koszt 37 zł. Napisze bo może komuś to pomoże u mnie problemem był po prostu zanieczyszczony filtr paliwa :duh: objawy dziwne ale najważniejsze że problemu nie ma :D :D :D :D
  2. OK dzięki za szybką odpowiedź i zobaczymy co wyjdzie po wymianie ;)
  3. nie właśnie nie sprawdzałem ale teraz podejrzewam że tamten stary też był sprawny ;/ Wiesz może kolego co teraz da się z tym zrobić ?? wymiana całej pompy czy da się taniej??
  4. No i nic z tego nie pomogło ;/ wtrysk wymieniony a co dziwne błąd o wadliwym wtrysku pozostał. I dzisiaj doszedł jeszcze jeden błąd : 73 Speed (rpm) sensor Injection pump (IWZ-system) hmm chyba coś z pompą ;/ a wymieniana był 8 miesięcy temu ;/
  5. Ok Dzięki za szybką odpowiedź jutro od razu biorę się do sprawdzenia. Jak skończę dam znać czy pomogło.
  6. witam ponownie Dzisiaj podłączyłem pod INPE i mam takie błędy : 5 needle-motion sensor 8 glow device Przy okazji pościągałem obudowy i okazało się że o okolicach pierwszego wtrysku widać wyciek. Czy to oznacza że to właśnie ten wtrysk do wymiany czy może tylko podkładka ?? i czy to przez to jest takie szarpanie?
  7. Będę musiał podjechać do innego mechanika bo ten mi się wydaje jak by faktycznie nie wiedział co mówi. Tyle że jest najbliżej no i został mi polecony. Błędów nie widziałem jak odczytywał bo nie chciał właśnie tego zrobić przy mnie dziwne;/ Dzięki za odpowiedź podjadę do innego mechanika to zobaczymy co on powie. Sam nie mam kompa więc nie mogę sprawdzić co tam za błędy pokazuję . Dodam że pompa po regeneracji 2 miesiące temu więc jeszcze na gwarancji.
  8. Mam błąd pierwszego wtrysku i wzniosu iglicy. Tak przynajmniej mówił mechanik, a potem stwierdził że silnik nie przez to gaśnie i musi być jakaś inna przyczyna. Ja w tym temacie jestem zielony więc nie wiem o co chodzi. Powiedział że najpierw by musiał wymienić wtryski, potem pompę a jak by się nie poprawiło to dalej by szukał ;/ Ale jakie to koszta i nie wiem czy tan mechanik nie nabija mnie poprostu.
  9. Nikt nie ma pomysłu co to może być???? Bo to mnie bardzo męczy a co warsztat to inna śpiewka.
  10. Witam, Odświeżę troszkę temat ponieważ mam podobne problem i może ktoś z was wie co dolega mojemu autku. BMW e46 320d 136km. Po jeździe jak już się nagrzeję zaczyna strasznie szarpać, obroty nagle spadają i po niecałej sekundzie wracają do normy. Po dłuższej chwili autko całkiem gaśnie, raz uda się zapalić na nowo ale potem już całkiem umiera i zostaje tak aż nie ostygnie. Wie ktoś co to może być????
  11. cześć ;) Jestem tu nowy więc za wszystkie błędy z góry przepro;). Mam bmw e46 320d z piecykiem thermo top c/z-d mam radio jak tutaj http://allegro.pl/radio-odtwarzacz-bmw-e46-318-316-320-kaseta-2000r-i2077104217.html chciał bym uaktywnić ten piecyk na ogrzewanie postojowe Mam więc pytanie co potrzebuję aby to zadziałało ? Jakiś sterownik? moduł czy coś w ty stylu? wiązki kabli? dzięki z góry za odpowiedź ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.