Skocz do zawartości

bart_hamer

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bart_hamer

  • Urodziny 30.03.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e21 1.6 e30 1.8 2.5 e46 1.8 2.0D e39 2.0 e36 2.5cab e53 3.0 e61 3.0d e87 2.0 e46 3.0Ci e70 4.8i
  • Lokalizacja
    Płock

Osiągnięcia bart_hamer

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie nikt nic nie zarzuci? nikt nie ma pomysłu co moze sie dziać??
  2. Zamówiłem z motostacji teraz, co najlepsze ze 3 tyg temu jak kupowałem wycieraczki to zamówiłem na początku boscha aerotwin, ale kolega mi doradził valeo i odmówiłem boscha i zamówiłem valeo :P :mad2:
  3. ja zamówiłem 2 tyg temu valeo XTRM i to jest pomyłka... w górach jak byłem przy temp -2 st nie dało się ich uzywac, myslę e twarda guma robiła hałas w środku nie do wytrzymania.. później zaobserwowałem jadąc długo w deszczu że też piszczą jak są uzywane ciągle przez około 20-30 minut... nie wiem, wszyscy chwalą, dlatego je kupiłem, ale oddaję je bo nie da się ich używac, może jakies stare dostałem, albo wadliwy produkt, w każdym bądź razie u mnie lipa.. oto link, nagrałem bo sam nie wierzyłem - https://youtu.be/ujnRbmge3ZU
  4. Witam, mam pytanie , chciałbym się dowiedziec co proponujecie do felg 18sto calowych z et20 i 8,5 cala szerokości , chodzi mi o letnie opony, pacjent to e61, 3.0d w automacie. zależy mi na w miare komforcie, wiec runflaty odpadają, ale bardziej jaki rozmiar proponujecie? pozdrawiam :)
  5. o ha .. ha .. ha... :duh: ale z Ciebie śmiszek... szkoda że nic sensownego wczesniej nie miałeś do powiedzenia.. no to jak już Wszyscy się pośmiali to można zamknąć...
  6. po trudnościach zeby dostać się do aku spraWA rozwiązana, odpięta klema , i podłączona jeszcze raz.. to wszystko.. zawiesił się cas jak widac.. z paroma osobami porozmawiałem, okazało się że to częsty przypadek.. mycie nie miało raczej tu znaczenia, po prostu zbieg okoliczności. aku było naładowane normalnie.
  7. Peoblem jest w tym że nie ma prądu jakby na kabine auta.. po podpieciu kompa nie mozna zapłonu uruchomic.. niby awaryjne światła są, postojowe tez.. ale w reszcie brak prądu co za tym idzie nie można zczytać błędów..
  8. Witam, jest problem z F11 PO myciu na myjni odstawiona na noc normalnie działająca , rano już nie reaguje. Wyświetla się komunikat naęd -pjedź wolno, auto nie pali, start nie działa, z ręcznego nie można zdjąć, światła awaryjne działają i postojówki.. ale silnik na start nie reaguje tak też nie wyświetla się nic na wyświetlaczach i navi.. ktoś ma jakiś pomysł?
  9. nie wiem hehe,, pytam co to może być i w którym kierunku szukać.. strasznie to denerwujące bo przy przyspieszaniu aż mną buja w środku na boki..
  10. Witam koledzy, dziś po długim czasie wybrałem sie w trasę i zauważyłem że przy prędkości mniej wiecej 70-100 i delikatnym przyspieszaniu autem buja na boki.. Wczesniej za bardzo tego nie odczuwałem w miejskim trybie.. powyżej setki raczej się stabilizuje , ale jak chce mocno przyspieszyć i wciskam pedał gazu do oporu to też mocno buja na boki, tak regularnie szybko.. jakby autko wibrowało.. nie wiem jak to lepiej opisać.. co to może byc? Koła są proste, opony nowe w miare (2015rok) luzów w zawiasie raczej nie ma.. a od ostatniej wymiany podpory wału minęło jakieś 25 tys km.. co prawda nie była jakaś firmówka zakładana.. jakieś sugestie gdzie szukać.?? pozdrawiam
  11. Aku jest okej.. 14,3 v na włączonym silniku ze światłami na postoju.. to już 2 aku więc myślę że to nie wina tego.. a czy coś kradnie własnie nie wiem.. nie mam pomysłu, pierwszy raz sie spotykam z taką akcją że auto lata normalnie np 2-3 tyg i nagle po wył silnika za 3 minuty już nie pali.. w aucie nawet nie zapalą się lampki, bo nie ma nic prądu, aku jest rozładowane kompletnie .. jakby nagłe zwarcie w sekunde wyjebało cały prąd..
  12. Z tego co widze jak ta klema wygląda, to u mnie nie ma klemy IBS.. jest zwykły minus.. więc to nie może byc to wina rozładowywania nagłego.. :?: :?: :?:
  13. A wiec zajrzałem tam dokładnie do bagola po prawej stronie,.. i ma się to tak, że do głównego kabla grubego z klemą - plusa, dokręcony jest cieńszy tez czerwony plus.. po jego odłączeniu - GASNIE OŚWIETLENIE W ŚRODKU AUTA.... wiec spowrotem go przykręciłem.. ale przy tym głównym plusie po zdjęciu klemy z akumulatora, są dwa małe czarne kabelki z żółtą wtyczką.. odpiąłem je i załozyłem klemę bez nich, tamte zaizolowałem.. auto odpaliłem i zgasiłem z 20 razy pod rząd, przejechałem się , znów gasiłem, zapalałem i działa... jednak zapaliła się kontrolka czerwona od poduszki powierznej... i nie wiem teraz czy te dwa kabelki nie są związane z poduszką.. :duh: czy może po odłączeniu aku coś poduszka świruje.. ale nigdy nie zapalała się np po wymianie akumulatora.. na pewno nic nie było patentowane, wszysto jest oryginał, nawet wygląda to jak nowe.. z przy minusie nic nie ma, żadnych kabelków..
  14. Przy plusie jest jeszcze jeden dodatkowy kabel , to jest to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.