Skocz do zawartości

dr crasch

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 99r.

Osiągnięcia dr crasch

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. a konkrtetnie co sie miało stac? sprecyzuj pytanie bo w sumie to nie wiadomo o co pytasz.
  2. a kalibracja czujnika skretu ?
  3. przepływki niekoniecznie wyjda na kompie w przypadku m5 moga a nie musza. najprosciej to je odpiac wymuszajac tryb awaryjny dme - jezeli blokowały to auto odrazu wkreci sie do konca - moc w 100% wroci dopiero po ich wymianie i adpatacji sterownika. co do bc to wymien manetke na druga lub ja rozbierz i zobacz czy jeden z kabelkow od przycisku przypadkiem sie nie przetarł.
  4. maja problemy z silnikami tak samo jak 320d e46 - no i co to ma wspolnego z tematem? chodzi o ten konkretny model z 2007r a nie wiekszosc z poczatku produkcji . Fajne auto , wyglada dobrze - kolor, srodek itd , jezeli chcesz kupic m5 to powinienes szukac opini lub pomocy w zakupie na www.mforum.pl .
  5. Jezdzi po polsce srebrne m3 (e46 coupe po swapie na m3) ktore ma lpg - własciciel jest zadowolony bo jest tanio i jezdzi dobrze. Moim zdaniem gaz w m3 nie pasuje. pozdrawiam
  6. zmien slizgi pod lampy - załoz od m3.
  7. regeneracja = reklamacja 3 x wyjmowałem turbine na gwarancji po regeneracji - panowie od regeneracji twierdzili ze to pierwszy taki przypadek :). zazwyczaj wyglada to tak : stara obudowa + nowy chinczyk w srodku. kupic druga uzywana (nie robiona) lub nowa i po problemie - kilka osob na tym forum miało takie samo doswiadczenie jak ja - ktos nawet musiał wymienic silnik po regeneracji sprezarki poniewaz sie rozleciała i motor umarł :(.
  8. troche biedna wyposazeniem jak na 530i , nazwa "prefekcyjne auta " sama w sobie budzi watpliwosci :)
  9. tak wady były w 2001r i chyba do kietnia 2002r , potem juz poprawiono niedociagniecia.
  10. witam , czerwona kontrolka oleju to znak ze nie ma cisnienia oleju , silnik puka bo chodzi na sucho w najlepszym przypadku hałasuje tylko hydraulika zaworów - w takim przypadku moze pracowac nie rowno . narobiło sie samo czy po wymianie oleju ? pytam , poniewaz u brata w 320d n47 po wymianie oleju tak jak u ciebie pokazała sie czerwona kontrolka - przyczyna był wadliwy filtr oleju ( firmy mann ). manometr i mierzenie cisnienia oleju w tym przypadku to priorytet. pozdrawiam
  11. witam , podmien czujnik wałka rozrzadu.
  12. witam 1) sprawdz połaczenie sterownik dme- zegary 2) co nie działa? konretniej napisz 3)zamontuj na wezu od chłodnicy do termostatu dodatkowy czujnik temperatury np od e36 m50 i podaj go bezposrednio na zegary. czujnik temperatury na głowicy zostaw dla sterownika dme. to najprostsze rozwiazanie
  13. a wtryski i sterownik sa z jednego pojazdu? pytam poniewaz wtryski kiedy nie beda przypisane do sterownika moga "zle dawkowac" stad np kopcenie , wzrost spalania. co do zaworow to wydechy sa napewno identyczne , ssace niestety nie wiem.
  14. witam , ja moge podac namiar (pw) na osobe ktora taki swap zrobiła i pewnie moze takowy wykonac.
  15. byłby sens tylko wtedy kiedy masz dostep do czesci i sam wykonasz cała operacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.