Skocz do zawartości

allexOL

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia allexOL

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki za pomoc, dzięki Tobie zajęło mi to godzinę. Wcześniej spędziłem pół dnia na rozkręcaniu / zastanawianiu i dalej byłem w czarnej........
  2. Witam wszystkich, prośba o poradę. Zabrałem się za wymianę podsufitki z jasnej na Mpakiet. I wszystko szło sprawnie aż do osłony przeciwsłonecznej szyberdachu. Nie wiem jak ją wymienić. Wyszło mi że muszę odkręcić cały szyberdach, ale nie jestem pewny że to prawidłowy kierunek, ponieważ okazało się że aby go opuścić blokują go uchwyty rączek w dachu które są nitowane. Może ktoś to robił i podpowie jak to ogarnąć. wielkie dzięki.
  3. allexOL

    przekaźnik pompy paliwa.

    Witam kolegów, mam dziwny problem i nie mam pomysłu. Moje autko przestało odpalac na benzynie. Pierwsza diagnoza - nie dochodzi paliwo - padła pompa paliwa. po sprawdzeniu dokładnym okazało się że pompa ok, ale padł przekaźnik pompy paliwa. podmieniłem dla sprawdzenia sąsiedni i autko odpaliło. pochodziło kilka minut i znów zgasło. Nie odpala :( wymieniłem kolejny przejechałem 5 km i znów nie odpala. Co może być powodem niszczenia przekaźnika pompy paliwa? Może mieliście taki przypadek. BMW 523 97 + LPG
  4. allexOL

    Wentylator KLIMY

    Koledzy, a czy jeżeli jest spoalony opornik od pierwszego biegu to kolejne biegi się nie włączają?. Rozumiem, że pierwszy bieg powinien się załączyc praktycznie zaraz po załączeniu klimatyzacji, a po jakim czasie załącza się drugi? ew. przy jakiej temperaturze i czy jest możliwośc sprawdzenia tej temperatury? I jeszcze jedna prośba do Was, czy ten wentylator jest również wspomagający jeżeli chodzi o układ chłodzenia?.
  5. allexOL

    Wentylator KLIMY

    Koledzy, czy możecie mi podpowiedziec jak sprawdzic ten wentylator?. Szukam na forum i wciąż spotykam rozbiezne informacje, pewnie wynika to z tego, iż połączone są posty dotyczące wentylatora 3 i 4 pinowego. Z tego co rozumiem to 3-pinowego nie można sprawdzic w prosty sposób, ale 4 pinowy?. Ja posiadam cztero pinowy i on mi się nie uruchamia, szukam przyczyny lub sposobu naprawy. Wentylator wyjąłem i spróbowałem go podłączyc do akumulatora i wentylator ruszył, ale mam wrażenie że to był drugi i trzeci bieg. Czy możecie mi podpiwiedziec jak go sprawdzic?
  6. allexOL

    e39 katalizator

    Osobiście odradzam strumienicę, sam przez przypadek zepsułem kata i postanowiłem że wsadzę strumienicę, teraz najchętniej wróciłbym to kata, dzwięk ze strumienicy metaliczny, moim zdaniem brzmi tandetnie, a to nie pasuje do piątki. Zanim zamontujesz posłuchaj u kogoś. pozdrawiam
  7. dzięki za pomoc, w poniedziałek będę sprawdzał wszystko od nowa :( , a powiedzcie co może byc przyczyną nieszczelności na wężu odchodzącym od osłony termostatu do chłodnicy. Wąż nowy, osłona termostatu nowa, obejma nowa, a na wężu nieszczelnośc?
  8. Koledzy, wielka prośba o pomoc, bo tracę już kompletnie cierpliwośc, właśnie wróciłem pokonany z garażu po kolejnej próbie odpowietrzania :( Z tych wszystkich postów pojawiło mi się kilka pytań: 1) czy zakładając nową osłonę termostatu, uszczelniacie ją dodatkowo czymś? oczywiście nie mam na myśli oryginalnych uszczelek tylko jakis silikon, 2) Czy korek chłodnicy powinien trzymac ciśnienie, dziś kupiłem nowy korek z ASO i on nie trzyma ciśnienia, jak uciskam węże to on przepuszcze powitrze, moj stary korek zachowuje się inaczej .. coś tu jest nie tak? 3) Czy ktoś z Was miał sytuacje aby pompa wody, chłodziła głośno? mam wrażenie że moja jakoś dziwnie sie zachowuje, tak jakby grzechocze, jakby chodziła na sucho, i fakt jest taki że jak pouciskam przewdy to zaczyna chodzic cicho, ale nie jestem na 100 % pewien że to ona. 4) jeżeli odpowietrzacie opisaną wcześniej metodą tzn: na zimnym silniku i przy pomocy pompki elektrcznej, to ile czasu to mniej więcej trwa ? Ja próbowałem to zrobic w ten sposób i nic z tego, ale może czekałem zbyt krótko, a moze to nie dotyczy wszystkich rodzaji wyposazenia. będę zobowiązany za informacje.
  9. Koledzy mam do Was pytanie, a właściewie do osób które posiadają 520, 523, 528 przed liftem z manualną klimatyzacją, czy w chłodnicy z lewej strony w górnej części posiadacie czujnik temperatury? Z góry dziękuję za informację.
  10. Witam, a ja jeszcze sprawdziłbym tą chłodniczkę, sam miałem taki przypadek u siebie, chłodniczka była pęknieta, nie na złączkach tylko rurka i płynu ubywało. Chłodniczka jest pomiędzy chłodnicami i wyciek nie bardzo był widoczny a płyn uciekał. Na Twoim miejscu sprawdziłbym to dokładnie zanim dałbym mechanikowi do rozbierania auto. (chyba że to mechanik "zaufany") inni z całym szacunkiem to naciagacze.
  11. W tej chłodnicy którą kupiłem nie ma gwintu :( , jest wytłoczenie w którym jest ten czujnik ale trzeba nawiercic pod ten czujnik i takich operacji się obawiam. Próbuję coś ustalic i mam wrażenie, że ma znaczenie czy klimatyzacja jest w klimatronicu czy manualu. Faktycznie w zamiennikach które są na allegro jest gwint, a w mojej nie ma :( masakra.
  12. Koledzy, na wstępie przepraszam jeżeli poruszam temat, który był już na forum ale od trzech godzin nie mogę znaleźc nic na ten temat. Ale od poczatku: Chcę wymienic chłodnicę wody, kupiłem nową podobno oryginalną, i pojawił mi się problem. W starej chłodnicy po lewej stronie w górnej części mam wkręcony czujnik, wygląda jak czujnik temperatury, w nowej chłodnicy jest zaślepka w miejscy gdzie jest ten czujnik. I teraz pytanie, czy może kupiłem złą chłodnicę? Czy w każdą nową chłodnicę wkręca się ten czujnik, a jeżeli tak to w jaki sposób to zrobic? W starej chłodnicy jest jakby wkęcony miedziany gwint w który wkręcony jest czujnik. Czy ktoś z Was miał taką sytuację?
  13. allexOL

    e-39 Tylna lampa LED ??

    Witam ponownie, hmmm czy nikt z Was nie miał takiego przypadku?
  14. allexOL

    e-39 Tylna lampa LED ??

    Witam kolegów, nie mogę nic znaleźć w tym temacie, więc prośba o pomoc :) chodzi oczywiście o oryginalną lampę hella, nie świeci się pozycja, (lampa tylnya po liftingu), czy ktoś z Was wie jak to działa? wiem że w przednich ringach jest żaróweczka, a jak jest w tylnych? po zdjęciu lamy nic tam nie widać idą tylko przewody. Instalacja w aucie ok, sprawdziłem, coś jest nie tak z lampą. z góry dzięki za pomoc
  15. według mnie siada Ci wisco, a wentylator od klimy możesz mieć trochę też przytarty, włącza się, ale póżno, u mnie tak jest, wczoraj wróciłem z ASO, niestety jeżeli chodzi o koszty to nie są małe: wisco 640 zł, a wentylator od klimy 1040 zł. same części :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.