Skocz do zawartości

ramborior

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Motycz

Osiągnięcia ramborior

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. u mnie wystarczyło ustawić zbierzność bo też były problemy z powrotem kierownicy po skręcie do wlasciwego poziomu (na wprost) ale skoro byłes na stacji diagnostycznej to powinni chyba tego typu problem wykryc... sam nie wiem ale moze warto zaczac od tego zanim wywalisz kupe kasy na pompe czy jakas inna kosztowna część...
  2. ramborior

    bije kierownicą

    tez miałem to samo (trzęsło kierownicą przy hamowaniu) ale u mnie sparawa zostala zalatwiona po wymianie łącznika stabilizatora, teraz jeździ jak nówka sztuka :) i hamuje tak samo :)
  3. wiem, ze wał jest wyważany zarówno w pojedynczych czesciach (statycznie) jak i w calosci (statycznie i dynamicznie) ale niestety była to moja pierwsza samodzielna naprawa dotycząca wału i nie oznaczyłem go przed rozpięciem :( teraz juz bede wiedzial co nalezy zrobic przed rozpieciem walu. Może orientuje się ktoś ile kosztuje wyważenie wału???
  4. za długa śruba raczej odpada bo to sa oryginalne śruby ze starej podpory a dopoki tamta sie nie rozleciala wszystko bylo cacy więc jedyne co mi pozostaje to wywazyc wal i wtedy wszystko sie okaze... jeszcze oprocz drgań w przedziale 70-90km/h wystepuje takie wycie (narastajace przy zwiększaniu prędkości od 20-40km/h) jak samochod postoi (np po nocy), może po tym ktoś pozna co tam jeszcze może być i czy przy niewywazonym wale jest taki objaw??
  5. dzięki za podpowiedź, tak własnie przewidywałem, że trzeba dać wał do wyważenia... szukałem jakichś znaków na wale jak ma być złożony ale nic nie znalazłem, ile może kosztować wyważenie??
  6. mam to samo!! wycie (narastające) przy min. prędkości zaraz po odpaleniu po nocy a potem drgania całego samochodu przy 70-90km/h, dodam, że wymieniłem podporę wału na nową oraż gumowy przegub łączący wał ze skrzynią, nie wiem co z tym robić dalej :( pomocy!!!
  7. Mam podobny problem tylko, że u mnie drgania spowodowane były podpora wału i elastycznym łącznikiem wału ze skrzynią biegów (tzw. suka była już w strzępach). Po wymianie wyżej wymienionych części daje się odczuć znikome drgania, prawie niezauważalne i podejrzewam ze jest to wina krzyzaka na wale albo zlego wywazenia walu, sprawy zawieszeniowe odrzucam ponieważ końcówki sa nowe, byłem tez na szarpakach i nigdzie nie ma zadnego luzu a drgania przenoszone sa na cały samochód a nie tylko układ jezdny. Jeśli ktoś wie jakie są objawy uszkodzonego krzyżaka na wale napędowym to byłbym wdzięczny za opisanie ich tutaj...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.