Skocz do zawartości

michal411

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    m52b28tu

Osiągnięcia michal411

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Posiadam e39 z 99r 2.8 2x vanos i jest problem z jego odpalaniem zawsze rano.. Problem polega na tym ze moge go krecic i krecic i lekko lapie i koniec a gdy zatkam przeplywke od razu odpala a po rozgrzaniu silnika odpala od kopa.. Podłączylem pod inpe bledow brak natomiast nie podobaja mi sie temperatury cieczy (auto rozgrzane) http://img692.imageshack.us/img692/7897/7vd8.jpg po odlaczeniu czujnika na wezu wylotowym w chlodnicy komputer pokazuje blad oraz spada na -54 cooling water outlet stemperature po odlaczeniu czujnika przy termostacie pokazuje blad natomiast nie spada zadna temperatura.. Auto rozgrzane a waz wylotowy od chlodnicy zimny. Jestescie w stanie cos pomoc? badz macie jakies propozycje od czego zaczac?
  2. Witam forumowiczów. Mam mały problem z vanosami. Otoz auto wrocilo od mechanika ktory naprawial uszczelke pod głowica po złożeniu wszystkiego musialem jechac jeszcze raz do niego bo auto bylo bardzo mulowate, stwierdzil ze vanosy musi ustawic tak wiec zostawilem mu samochod vanosy sa ustawione tylko auto nadal jest od dolu mulowate natomiast pozniej ladnie sie wkreca. Po podłączeniu pod komputer program inpa pokazal mi 2 błędy o numerze 103 oraz 104 odnoszace sie do vanosów. po kazdorazowej probie kasowania błedow powracaja przy uruchomieniu silnika. Oto screen http://img29.imageshack.us/img29/3711/103104.jpg Przeszukalem juz troche tych tematów ale nigdzie nie ma zadnej konkretnej odpowiedzi. Co najwazniejsze przed wymiana uszczelki auto chodzilo dobrze i nigdy mi nie pokazywalo zadnych bledow o vanosie. Macie moze jakies propozycje? Pozdrawiam
  3. Witam. Proszę o rozkodowanie VIN-u WBADM510X0GS00681 Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich. Szukalem informacji na temat sterownikow abs (bo moj padl i juz nie da sie go odratowac) i chcialbym wiedziec czy do mojej bm-ki podejdzie jakis inny sterownik? Nr sterownika jaki mialem zalozony do tego pory to popularnie awaryjna 001 (0265900001). Czy zamiast tego sterownika moge zalozyc sterownik o innym numerze? np 0 265 950 002, 265 960 002 ? Badz o jakim innym numerze? Prosze o pomoc bo niedlugo szykuje mi sie dluzsza podroz a bez predkosciomierza to nei jazda..
  5. chyba wyszla przyczyna. Te 10 cewek ktore sa od tylu co nachodza w bolce przy pompie oberwaly sie 3 szt a inne 2 szt byly juz lutowane. Tylko teraz jak mozna je polutowac? czy trzeba wyjmowac ta plytke by sie tam dostac czy jest jakis inny sposob? Aha jeszcze jedno pytanie czy jak kupie pompe ze sterownikiem to trzeba programowac przez ncsa??
  6. Witam wszystkich. Mam problem odnosnie sterownika abs, otóż zawiozlem sterownik do elektronika polutowal cos i po zalozeniu go wogole nie mam predkosciomierza ekonomizera oraz nie liczy kilometrow. po podlaczeniu pod inpe wyskakuje taki oto blad: http://imageshack.us/photo/my-images/813/abswg.jpg/ Wiecie moze co moze byc przyczyna??
  7. Juz wymontowalem go i zawiozlem do elektryka ktory sie meczy z nim. Po otworzeniu klapki brakowalo tego "zelu" na wszystkich koncówkach od poszczegolnych kół. A szpec ktory wczesniej to robil byl to slynny Pan z Rumii o ktorym czytalem nie za ciekawe opinie.. Nie chcial przyjac sterownika bo naprawiane bylo "brak komunikacji ze sterownikiem ABS" a podobno to nie ma nic wspolnego z czujnikiem... Tak wiec zobaczymy co elektryk wymysli, jutro mam jechac do niego.. Co do przewodów to sprawdzane byly i nie ma zerwanego nigdzie takze sterownika wina..
  8. Witam, wreszcie wziąłem sie porządnie za bunie i wydaje mi sie ze sterownik abs padl poniewaz pokazywalo 2 przednie czujniki wymienilem jeden by sie upewnic czy to wina czujnika i okazalo sie ze po prawej stronie (pasazera) pokazalo ze jest dobrze. natomiast przelozylem go na lewa strone i dalej pokazuje blad lewej strony. Sterownik regenerowany byl w listopadzie 2011 tylko problem byl taki ze stary kabel od czujnika wisial sobie bo oderwal sie przy czujniku i czy jest mozliwosc spalenia sciezki w sterowniku przez to ze jeden kabel od czujnika dotykal drugiego?
  9. aha no to z sonda juz wiem, teraz zostaja tylko poduchy mhm
  10. mniej weicej wiem o co chodzi z tymi bledami tylko o ktora sonde chodzi bo mam 4? problem z trakcja jest bo sie swieci wychodzi czujnik lewy przod bo prawy wlasnie dzis wymienilem. Co do bitego auto to nie mam pojecia ale moglo cos tam byc tylko od czego zaczac z tymi poduchami?
  11. Witam wszystkich. Dziś podłączyłem pod kompa swoja e39 i trochę zdiagnozowałem tylko problem jest w tym ze nie wiem co trzeba zrobic by błędy nie powracaly. Po diagnozie silnika wyskoczyly mi 2 błędy: http://imageshack.us/photo/my-images/821/silnikq.jpg/ Po diagnozie poduszek aż 5 błędów: http://imageshack.us/photo/my-images/577/airbagd.jpg/ Macie na to jakies pomysły??
  12. Witam. Szukam pomocy w sprawie aktywacji swiatel dziennych w mojej e39 z okolic Łodzi. Proszę o kontakt na pw, jakby co to posiadam kabel i ncs-a tylko chyba robie cos zle bo nie chce zaskoczyc..
  13. tak jest napisane na innym forum... Jezeli nie w ECU to w jaka opcje?
  14. michal411

    Czujnik temp zewn kable

    tak wiec szukalem tego kabla od temp a wraz z nim czujnika i... nie ma go... Odkrecalem lampe i nie idzie sobie żaden kabelek tak po prostu bez przyczyny... Ogolnie rzecz biorac to skad on powinien isc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.