Skocz do zawartości

jerryjerry

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Osiągnięcia jerryjerry

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. 2000 540iA 245Kkm Lista niczego sobie 206-244Kkm typowe usterkai: regulator lampy lewy prawy regulator obrotów dmuchawy "jeż" modół ABS balast lewy prawy wyniany eksploatacyjne: regeneracja lamp przewody hamulcowe twarde i elastyczne uszczelka pod klawiaturą maf chłodnica termostat stabilizatory przód tył regulator cisnienia paliwa siłowniki klapy bagażnika sonda lambda pompa wody (przy 236Kkm :8)) wahacz przód górny lewy prawy wahacz przód dolny lewy prawy wahacz tył górny lewy prawy końcówka drążka lewa prawa drażek kierowniczy tuleja ramienia drażka kierowniczego piasta przód lewa prawa
  2. Koledzy Odgrzewam temat..przez ostatni miesiac po uruchomieniu silnika i po tym jak juz "odkurzacz przestal ciagnac powietrze" rzucalo silnikiem, tracil obroty az do pelnego rozgzania silnika i poziej juz bylo dobrze. Bledow brak znienilem 4x swiece, podmienialem i sprawdzamem Ω cewki, lewe powietrze, maf i nic nie pomoglo. Przedwczoraj wkoncu pojawil sie check engine i 7 bledow, wypadanie zaplonu na roznych cylindrach akurat to nie nowosc bo rzuca silnikiem i bank1 sonda2! Kto by sie spodziewal?! Fabryczny Bosch skonczyl sie na 128Kkm wymienilem na NTK. Problem rozwiazany :lol: Specjalne podziekowania dla Kruchy_art
  3. jerryjerry

    540 - wypadanie zapłonu

    Koledzy Odgrzewam temat..przez ostatni miesiac po uruchomieniu silnika i po tym jak juz "odkurzacz przestal ciagnac powietrze" rzucalo silnikiem, tracil obroty az do pelnego rozgzania silnika i poziej juz bylo dobrze. Bledow brak znienilem 4x swiece, podmienialem i sprawdzamem Ω cewki, lewe powietrze, maf i nic nie pomoglo. Przedwczoraj wkoncu pojawil sie check engine i 7 bledow, wypadanie zaplonu na roznych cylindrach akurat to nie nowosc bo rzuca silnikiem i bank1 sonda2! Kto by sie spodziewal?! Fabryczny Bosch skonczyl sie na 128Kkm wymienilem na NTK. Problem rozwiazany :lol: Specjalne podziekowania dla Kruchy_art
  4. Dombrek - faktycznie tak to moglo wygladac jak sie mysli nie uporzadkuje to pozniej moga byc niedomowienia :wink: Najwazniejsze aby do celu
  5. Kolego wiec cos jest nie tak moze jakaz wiazka nie spieta? Jezeli z pozycji D dasz na Sport powinno na desce wyswietlic sie oprocz D dodatkowo S ale nie bedzie pokazywac biegow dopiero jak ruszysz mieszkiem +/- zniknie DS i pojawi sie aktualny bieg.
  6. danielxc717 - masz racje ustawia sie :oops: tej lekcji cos nie odrobilem, w mojej tyl jest prosty tyle ze sworzen byl padniety wymienilem i myslalem ze to tyle Dombrek - mam nadzieje ze krzywdy sobie nie zrobiles spadajac z krzesla jak tak to sorry, bardziej mi chodzi o to ze jak po wymianie garazowej koloa przod sa jedno w lewo drugie w prawo to da sie samemu ustawic tak aby mozna bylo bezpiecznie dojechac na profesjonalne ustawianie zbieznosci :D Tego zabraklo w poscie wyzej
  7. W tylnym zawieszeniu nic sie nie ustawia. Jak kola "leza" to trzeba poszukac co jest do wymiany tuleja czy sworzn kulisty wahacza, po wymianie bedzie prosto. Ustawienie zbierznosci przodu i tylko produ jest banalnie proste ale trzeba miec pomocnika. Ostatnio wymienilem koncowki drazkow z belka tuleje, wahacze i stabilizatory przod tyl. Zbieznosc bo jej nie bylo ustawilem sam, samochod byl na podstawkach "kobylkach". Teraz jezdzi prosto nie sciaga, a kierownica wraca sama.
  8. Panowie Raczej to nie pompka sama w sobie czy zapchany waz miedzy komorami. Nawet na testach zegarow bedzie pokazywac zle poniewaz miernik jest jeden ten sam. Jezeli zle pokazuje poziom paliwa najczesciej jest to bardzo banalna sprawa i latwa do naprawy. Trzeba sie dostac do pompki (niestety) i ja wyjac. Na przeciwnym koncu drutu z plywakiem jest porcelanowa plytka ze skala, a poniej smigaja jednen lub dwa styki-blaszki. Po tylu latach maja juz dosyc sa wyslizgane i sa do wymiany lub jeszcze mozna je dogiac i ponownie pokazuja tyle co jest w baku. Tak samo wyglada https://www.google.ca/search?tbm=isch&tbs=rimg%3ACeolaTH9hSl-IjgOPDVWwL49ScGnk5jHgoUaGbBa9c3ZnPKklg0V3yCgsXU82hh7TcfIFkYkSCu5rvlD86oNhYKISSoSCQ48NVbAvj1JEduAwCxEB56FKhIJwaeTmMeChRoRm2_1aq_1zJhhkqEgkZsFr1zdmc8hGO963615YKwSoSCaSWDRXfIKCxEWF8_1OLith1HKhIJdTzaGHtNx8gRYXz84uK2HUcqEgkWRiRIK7mu-RG7jHWMAyXEZioSCUPzqg2FgohJEXxkIaiJBl5f&q=pompka%20paliwa%20ceramiczna%20plytka%20ze%20skala&ved=0ahUKEwjH6PbCyPvKAhVsk4MKHSnCClYQ9C8ICQ&dpr=1&biw=1366&bih=599#imgrc=6iVpMf2FKX5W7M%3A
  9. Kolego, przerabialem juz ten temat na swojej i byl to odglos jakby z amortyzatora ale drobiazgowe sprawdzenie zawieszenia pokazalo cos innego. Najpierw wymienilem padnieta tuleje (guma) wahacza (5) i po wymianie przestalo stukac. Po niedlugim czasie wrocilo podobne stukanie i tym razem byl to sworzen wahacza dolnego (12) po wymienie cisza. No i z ostatniej chwili wymieniona koncowka drazka kierowniczego, zadnych odglosow nie bylo tylko czasem przy hamowaniu kierownica telepalo. Wszystkie te wymiany byly na jednym kole prawy przod przy 186Kkm tyle wytrzymaly fabryczne czesci :)
  10. Kto to widział żeby regulować-podciągać ręczny przy dźwigni/rączce :o Podciągnięcie ręcznego jest banalnie proste, mianowicie trzeba dostać się do bębna i pokręcić w odpowiednią stronę "gwiazdką" która jest na godzinie 6, spowoduje to przybliżenie się szczęk do bębna U mnie przed regulacją ręczny słabo brał na samym końcu, a po regulacji zatrzymuje się w połowie :) W automacie jest niezbędne zaciąganie rękawa na pochyłościach przed wrzuceniem na P
  11. Witam I ja dodam kilka usterek, które są wspólne :) - logo na masce :) - lusterko lewe prawe fotochrom znika - ABS sterownik - regulatory lamp - ogrzewanie kierownicy - regulator nawiewu "jeż" - pikseke - przetwornica xenonu - mata air bag fotel pasażera - grill, wyłamane zaczepy nerek - mocno rdzewiejące przewody hamulcowe - rdzewiejąca klapa i drzwi kierowcy - hamulec ręczny - pękające przyciski klimatronika - pękające uszczelki szyby przedniej tylnej - wycierająca się uszczelka drzwi kierowcy/pasażera - niedzialajacy zatrzask maski od strony pasazera
  12. Hej, witam wszystkich Od jakiegos czasu czytam forum i przyznam ze panuje tu mila atmosfera dodatkowo jest sporo ciekawych tematow gdzie mozna znalezc cos dla siebie ;) Dzial: Zrob to sam - swietny pomysl PS. Po moich roznych moto przygodach przyszedl czas na to aby zrozumiec co znaczy bmw :mrgreen: Pozdrawiam i do uslyszenia na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.