Skocz do zawartości

kaskader

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 730 E32 3.0

Osiągnięcia kaskader

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kaskader

    Kręci od polowy...

    pod maska z prawej strony prawdopodobnie
  2. Pewnie że nowy odpada pod względem kupna:D Przy zakupie kierowałem się tym aby przepływomierz był z samej benzyny nie widzący gazu
  3. same dwie rury nie są złe też tak mam i nikt nie interesował się tym żaden diagnosta :D jeśli ospała jest na benzie to wstaw blosa i poczujesz ile to ma mocy :D
  4. sprawdź czy wszędzie jest szczelna lewego powietrza nie ciągnie, cewkę zapłonową, w sówki po czyśc wszelkie co połączone są z układem zapłonowym, przepływomierz czy się nie przycina bo wygląda na wadą elektryczną
  5. kaskader

    Kręci od polowy...

    a bezpieczniki od pompki całe? bo pewnie że przez to może też się nie zbierac ale to wtedy też miałbyś nie równa prace silnika. A po strzale gazu warto sprawdzic przepływomierze
  6. od 2,5 przepływomierz jest inny też kombinowałem z nim i nie pykło bo mniejszy jest węższy dolot i musiałem kupic drugi koszt 350zl :roll: silniki 3.0 i 3.5 maja takie same przepływomierza modele z serii 5 i nasze 7
  7. kaskader

    Kręci od polowy...

    układ dolotowy powietrza masz szczelny??
  8. a Silniczek krokowy sprawdzałeś? ja mam ten sam silnik ale manual i właśnie krokowiec mam do bani nie równo na benzynie pracuje i strasznie obroty niskie natomiast na gazie cicho nie słychac jej. Impulsator na kablu od 6 cilindra odpowiada tez za równą pracę silnika. Próbowałeś wyregulowac opór klapki przeplływomierza? też może pomóc
  9. witam ponownie :mrgreen: Znalazłem wadę czujnik swoją drogą a palec grafitowy w kopułce się ukręcił biedak odpoczynek jej nie służył ale nadrobimy stracony czas :mrgreen: Dzięki wszystkim za pomoc :cool2:
  10. Witam wszystkich. Mam problem i szukam Mądrego Człowieka który pomoże mi go rozwiązac. Tak jak w temacie nie odpala bemka stała jakoś z 4 mies w garażu z wadliwym przepływomierzem wczoraj postanowiłem wymienic go lecz zaczęły się problemy z odpaleniem Podejrzewam czujnik położenia wału iskra skacze jak chce raz poda a raz nie i do tego zalewa mi świece, nawet nie burknie. Ktoś miał podobny przypadek?? ewentualnie jaka przerwa musi byc między kołem a czujnikiem? Wcześniej pracowała idealnie równo na wolnych obrotach trzymała jakieś 600 obrotów nie było słychac ani czuc że jest odpalona
  11. " Dzieje się to w momencie, kiedy silnik startuje i zaraz ustaje." masz na myśli samo odpalanie czy prace silnika już po odpaleniu? jeśli opalanie to moim okiem rozrusznik rzęcholi a jeśli jak już pracuje to łożysko np. pompa wodna z czasem wyjdzie co to :D miałem podobnie i w pompie wodnej po kilku dniach oderwał się wirnik i stamtąd dochodziło dziwaczne zaziu zaziu :D
  12. kaskader

    Kilka pytań e32 730

    Witam wszystkich Mam kilka pytań odnośnie tego autka; :D 1. Na gazie lepiej się zbiera niż na benzynie gdzie wina? filtr paliwowy wymieniłem na wolnych obrotach cyka pięknie jak i na gazie słychać jedynie wydech lecz przełączając z benzyny na gaz robi się istny szatan w porównaniu z benzyną gdzie wina świece itd? czy przepływomierz też ma coś do tego? a i na benzynie pow. 5 tys. obr. ładnie ciągnie dopiero 2. Macie może jakiś sklep czy człowieka który sprowadza sensowne części za rozsądną cenę? allegro dopada dwa razy przejechałem się na częściach do ludzi tym bardziej ze do bemek tanie one nie są ale cóż marka robi swoje :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.