Skocz do zawartości

kacperix

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kacperix

  • Urodziny 18.06.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Touring lift
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia kacperix

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam następujący problem, nie działa mi sterowanie kierunku nawiewu z climatronica, tzn obojętne czy ustawie na auto, na szybę , na nogi wieje wszędzie, a w szczególności na ciało, na szybie prawie wcale a na nogi już lepiej, ale sterowanie w ogóle nie działa, sytuacja się nieco poprawia w momencie gdy zamknę wszystkie nawiewy na ciało na kropkę, to wtedy powietrze leci bardziej na szybę i na nogi. Czytałem że problem może stanowić cięgno odpowiedzialne za zmianę kieruku nawiewu, mogło spaść z klapki i dlatego nie działa, czy wiem tylko czy to cięgno jest w manualnym sterowaniu czy w climatronicu też? Gdzie to cięgno namierzę, i jak sie do niego dostać, czy od strony podszybia komory silnika, czy może od strony jeża od wnęk tunelu a może za climatroniciem? Co ewentualnie powinienem jeszcze sprawdzić, co może być przyczyną awarii? Z góry dziękuje za pomoc.
  2. kacperix

    320d tylne zawieszenie

    czesc, wczoraj byłem na diagnostyce i własnie wyszły poduszki u góry, strzał więc w 10... Czy to jakaś newralgiczna pozycja tego samochodu?
  3. kacperix

    320d tylne zawieszenie

    Witam, auto e46 po lificei Touring 320d mam pytanie które gumy najbardziej odpowiadają za komfort tylnego zawieszenie, u mnie coś w prawym tylnym klekocze jakby plastik tak jak by coś w bagażniku było nie tak ale wywaliłem wszystko z bagaznika, wyjąłem rolete i nadal to słychać, ponadto na dziurze albo poprzecznej nierówności czuć jak by tylne auto lekko uciekało po przejechaniu przez tą nierównośc. na poprzecznych garbach typu tory, załamanie asfaltu tez dość mocno dobija taki głuchy stuk... pierwsze co biorę pod uwagę to amory ale chciałem zapytać które elementy tylnego zawieszenie mają największy wpływ na komfort, ulegają degradacji i nalezy wymieniać systematycznie: zrobiłem sobie wykaz i prosiłbym o informacje kto co wymianiał u siebie: Chodzi tylko o zawieszenie z tyłu Belka tylna: - Tłumik drgań 33107513902 - Poduszka przednia lewa 33316770783 - Poduszka przednia prawa 33316770784 - poduszka gumowa tylna 3331677070781 - poduszka gumowa przednia 33176760337 - poduszka gumowa tylna 33176751808 Stabilizator: - Stabilizator poduszka: 33551138104 - Łącznik stabilizatora: 33551094619 Wahacz: - Łożysko gumowe wahacza górnego 33321092247 - Łożysko gumowe wahacza dolnego 33326770824 - Łożysko gumowe wahacza wzdłużnego 33326771828 - Łożysko gumowe wahacza wzdłużnego 33326770786 Które wahacze wymienia się jako całe i jaki element wahacza świadczyć będzie o jego zużyciu?
  4. hej, może ktoś powiedzieć mi ile impulsów jest potrzebnych do zaryglowania drzwi e46 320d po liftingu? dokładał może ktoś z szanownych forumowiczów zewnętrzny alarm z zewnętrznymi pilotami które mają przejąc otwieranie i zamykanie od kluczyka? jesli tak to fajnie byłoby jak by ktoś napisał jak to wysterować najlepiej..
  5. moim zdaniem najlepszy kompromis pomiędzy wyglądam a komfortem daje koło 17" z opona 205/50
  6. do tych felg musisz dokupić pierścienei centrujące bo e46 ma otwór 72,5mm
  7. kacperix

    320d 150KM brak mocy

    nie wiem o co chodzi... dziś rano i po pracy było okej, jak pojechałem po dziewczyne do pracy wieczorem to auto znów się zmuliło, co ciekawe odmulało się po wbiciu wstecznego przy wykręcaniu i przejechaniu kawałka na wstecznym, sprawdzone dwa razy i to samo, nie wiem czy to zbieg okoliczności czy co jest grane? miał ktoś taki przypadek?
  8. kacperix

    320d 150KM brak mocy

    u mnie lekko podkapca tak jak wcześniej ale wyznaje zasade że diesel musi kopcić :D dziś znów coś zaczęło świrować ale nie było totalnego muła tylko odczuwalny spadek mocy i czasami lekki poszarpywania, w weekend chyba zrobie drugi zaworek ten przy turbo bo na razie zrobiłem tylko od egr
  9. widać nie mam czucie w ręce :wink:
  10. dziś rano podzwoniłem po osobach otwierających awaryjnie auta jak usłyszeli co to za fura i co się stało to odmówiła, połowa dała namiar na speców co wołali za otwarcie tyle ża każdą szybę mógłbym zbić i nie byłbym stratny :duh: , na szczęście znalazł się jeden Pan który podjechał i w 30s otworzył fure (od szyby wytrychem), ale powiedział że tylko dlatego że była zamknięta z palca a nie z rygla bo takto nie byłoby szans, po za tym dowiedziałem się że te auta mają strasznie czułe i "psujne" zapadki/zamki i strasznie łatwo je uszkodzić, generalnie ja wczoraj zamykając furę ori kluczykiem rozwaliłem zamek. Na razie otwieram z centrala ale muszę pomyśleć co dalej... z tym fantem, dziś w bmw powiedzieli ze za kluczyk z pilotem 660 plus programowanie 360 :duh: za kluczyk jeszcze rozumiem ale za programowanie to przesadzili, nie wydają kluczyka bez programowania.
  11. no własnie czytałem że pilota mogę tylko zaprogramować w stacyjce, generalnie lipa w poprzednim aucie mogłem programować z również w klamce, liczę ze jak podepnę aku to sie centralny obudzi i po przekręceniu kluczyka zadziała tak jak zamykałem i otwierałem fure przez ostatni czas zanim baterie zmieniałem
  12. no własnie o to chodzi że kluczykiem nie mogę teraz otworzyć drzwi, auto jest zamknięte na amen i gdzieś czytałem że mozna próbować dostać się przez nerkę do linki tam coś szturchnąć i maska w góre, potem do plus i mase sobie znajde, pytanie tylko jak jest wyprowadzone to łącze pod maską bo nie wiem czy jest sens dostawać się pod maskę skoro obieg prądu w układzie nie jest zamknięty bo akumulatora brak w bagażniku , pytanie czy ten kabel i plus pod maską ma swój oddzielny układ czy jest w szeregu z aku? jak będzie w szeregu to nic mi to nie da...
  13. tak wiem o tym wyciągnięciętym kablu + pod maska, tylko zastanawiam się czy jest sens rwać nerkę i próbować otworzyć maskę jeśli obwód nie jest zamknięty tzn brak akumulatora w aucie, z tego co czytałem w instrukcji to tam się podłacza do awaryjnego odpalenia auta mając aku w środku w aucie..?
  14. no i niestety mnie też dopadł podobny problem, ostatnio auto więcej stało niż jeździło, dodatkowo bawiłem się światłami i dziś chcąc odpalić auto, zakręcił chwile rozrusznikiem i padł akumulator, wyjąłem żeby podładować w domku auto zamknąłem kluczykiem (drzwi kierowcy) resztę z palca wciskając rygielki, bagażnik się zaryglował z drzwiami kierowcy a teraz mam problem z otwarciem z kluczyka. Niestety to touring więc nie ma zamka w bagazniku ani w innych drzwiach, próbowałem już wszystkimi kluczykami ale nic nie idzie :(.. akumulatora nie ma więc obwód nie jest zamknięty dlatego zastanawiam się czy podpięcie pod oświetlenie rejestracji coś da skoro akumulatora nie ma w środku więc instalacja ma przerwe w obwodzie, to samo z awaryjnym otwarciem maski? szczególnie że baterie w pilocie postanowiłem równiez wymienić i niestety centralny nie działa a miałem dziś go zaprogramować od nowa... chyba zostaje tylko szyba albo spec od awaryjnego otwierania zamków :/ klamkę w góre też podnosiłem i kręciłem lewo prawo ale zero reakcji :/ jakieś pomysły?
  15. a nie jest to przypadkiem szarpanie tak jak by brakowało paliwa? jeśli tak to polecam przeczyścić elektrozawór od egr oraz cały egr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.