Witam! Jestem nowy na forum. Zamierzam w maju kupic swoje wymarzone BMW. Przejzalem sporo watkow na forum, ale dalej gnebi mnie kilka pytan. Doczytalem sie ze silniki 1,6 i 1,8 maja problemy z popychaczami i walkiem - wyciera sie. Czy powiedzmy kupujac auto z przebiegiem 250.000 moge liczyc na to, ze jeszcze bedzie wszystko ok, czy zwykle w tych przebiegach te elementy sa do wymiany? Jakie sa koszty popychaczy, regeneracji walka rozrzadu? Lepiej kupic silnik z paskiem czy lancuchem rozrzadu, co ile sie zmienia, jakies sa koszty /oczywiscie interesuje mnie cena rolki, napinacza itd/ Szukalem na allegro bmw e30 z silnikami "eta", niestety nie moge znalesc, czy one tak rzadko wystepuja? Na jakie spalanie moge liczyc na trasie a jakie w miescie z tym silnikiem? Rozumiem ze sa to silniki R6 2,5e i 2,7e czy tez sa jakies inne? Co byscie mi polecili - auto potrzebuje do dojazdow do pracy, zalezy mi na ekonomii, czasem gdzies pojechac na wycieczke - jaki silnik? Co najwazniejsze nigdy swoich aut nie traktowalem jako srodka transportu tylko zawsze "cos wiecej". Do tej pory jezdze Skoda Rapid, niestety momentami to auto mnie potrawi wyprowadzic z rownowagi, w nic nie jest przemyslane. Czy wszystkie silniki nadaja sie do gazu oprocz wersji IS? czy do wszystkich silnikow ktore byly w e30 mozna zalozyc najprostrza instalacje "na srube"? jakie sa koszty "kabli", kopulki, palca, podpory walu, lozysk kol /ponoc sa drogie/, sprzegla, drazkow kierowniczych. Bardzo bym prosil o rzetelne odpowiedzi. pozdrawiam