Skocz do zawartości

kwitecki

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d

Osiągnięcia kwitecki

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Jeśli aku było odłączone lub mocno rozładowane i wyświetla się teraz po odpaleniu błąd systemu Start/Stop to prawdopodobnie trzeba zrobić komputerem kalibrację czujnika położenia lewarka biegów w położeniu neutralnym (luz) by komp wiedział kiedy może zgasić auto.
  2. Witam !!! Mam pytanie odnośnie zmany z halogenu na xenon w E90 320xd LCI od 2009r. Czy kości z lamp halogen pasują do lamp xenon czy trzeba je zmieniać/przerabiać ?? Pomijam tu kwestie poziomowania i sprysków. Chodzi o zmianę samych lamp, czy wystarczy je tylko przepiąć i przekodować auto czy coś więcej ?? Jeśli kości pasują to po podpięciu bez kodowania jaki będzie efekt ?? Na te pytania nie znalazłem bezpośrednich odpowiedzi na forum. Dziękuję za pomoc.
  3. a czy kolega ma zapięte pasy bezpieczeństwa ??? Jeśli nie to ta funkcja jest nie aktywna.
  4. o ile się nie mylę w komunikacie jest 1l gdyż taka ilość oleju jest od poziomu MIN do poziomu optymalnego dla silnika, dlatego gdy poziom osiąga MIN lub mniej jest info o dolaniu 1l oleju. Jeśli czujnik ok to wygląda na to iż po mału silnik/turbo zaczyna konsumować olej. Pytanie teraz ile km przejeżdżasz od stanu prawidłowego do momentu pojawienia się komunikatu o dolewce .... ??
  5. Żaluzje sterowane/otwierane są elektromagnesem schowanym centralnie między nerkami, otwierają się gdy komp stwierdzi że temp silnika wymaga pełnego chłodzenia.
  6. po odpaleniu auta wyświetla się komunikat Autoamtic Start/Stop Function Failure. tak, to wiem nawet zrobiłem reset czujnika na klemie aby na nowo przyuczył się do akumulatora i ładowania ale to nie pomogło. To że nie gaśnie to akurat jest dla mnie na + bo nikt mnie nie przekona że takie ciągłę gaszenie i odpalanie nie przeszkadza rozrusznikowi, akumulatorowi, turbinie itd...... jedynie troche denerwujące jest to wyskakiwanie tego komunikatu za każdym zapaleniem samochodu.....
  7. po odpaleniu auta wyświetla się komunikat Autoamtic Start/Stop Function Failure.
  8. Witam !!! Auto to E87 120d LCI. Nie działa funkcja Auto Start/Stop, pozostałe funkcje działają bez problemów. Po odczyci błędów INPA jest tylko jeden błąd jak na foto: http://images35.fotosik.pl/1772/ecfe0ed98aef8776m.jpg Poprosiłbym o wskazówkki gdzie możnaby szukać przyczyny tego problemu. Z góry dziękuję.
  9. Problem jest w tym że nie moge przekodować bo blad który pokazałem wcześniej wyskakuje mi po zrzuceniu kodowania NFRM do pliku. Nic nie daje to ze skopiuje jego zawartość, wyedytuje i wrzuce do pliku z rozszezeniem MAN gdyż moduł poprzez ten wyskakujący błąd tak jakby przerywa kodowanie po tym komunikacie. :-( UPDATE !!! Problem rozwiązany. Mianowicie po uaktualnieniu EDIABAS do wersji 7.2.0.504 moja E87 Lift z modułem NFRM daje się już kodować. Zeby wlaczyc swiatla do jazdy dziennej wystarczy zmienic te 3 parametry ktore znajduja sie ponizej w module NFRM: VERHALTEN_DRL_TFL drl_h PWM_FL_FKT_DRL wert_02 TAGFAHRLICHT_ECE_1 aktiv Dzięki za pomoc i zainteresowanie. :-)
  10. Niestety aktualizacja SP-Daten nie pomogła (sprawdzałem 2 wersje), ciągle ten sam błąd. Ringo są jak sie ma xenony a ja mam na zwykłych lampach halogenowych.
  11. Witam !!! Jeśli to nie kłopot ja poszukuję najnowszych SP-Daten do E87. DZieki i pozdrawiam.
  12. Witam !!!! Co prawda mam E87 Lift ale z tego co wyczytalem to procedura podobna co w E90 odnośnie DRL. INPA mi dziala bez problemu, NCS laczy sie z autem , pobiera VIN itd, lecz gdy chcę "opracowywać" moduł NFRM w którym się u mnie koduje DRL po zczytywaniu kodowania z modułu do pliku wyskakuje taki błąd: http://images39.fotosik.pl/1331/24d7d21f1f2204f4m.jpg Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
  13. To bardzo prawdopodobne że właśnie taśma została zerwana. Należy wymienić taśmę, skasować błędy AIRBAG i powinno być oki. Wymiana to: 1. Ustawienie kół w aucie na wprost. 2. Odłączenie akumulatora, 3. Wypięcie poduszki. 4. Odkręcenie kierownicy. 5. Wymiana taśmy. 6. Przykręcenie kierownicy i zapięcie poduszki. 7. Podłączenie aku i kasowanie błędów. Pozdrawiam.
  14. teoretycznie to tez jakieś wyjście ale niektórzy skoro już mają taką funkcję jak kontrola zużycia klocków to chcieli by z tego skorzystać i odłączenie nie jest dla nich rozwiązaniem.
  15. Witam Wszystkich!!! Mam bardzo proste rozwiązanie (przynajmniej u mnie w E87 120d Lift zadziałało) dla tych którzy np niechcący/z ciekawości itp. zrobili reset klocków a mieli jeszcze troche km do wymiany a teraz maja komunikat o konieczności wymiany klocków. Mianowicie dostajemy się do którejś z kostek połączeniowych od czujnika zużycia, rozpinamy, we wtyczkę wsadzamy zwykłą zworkę z cienkiego drucika/przewodu, i ponownie robimy reset przeglądu klocków przód lub tył w zależności gdzie zrobiliśmy zworkę , jeśli zworka we wtyczce kontaktuje powinien nam się zresetować dystans do wymiany. Gasimy zapłon, wyjmujemy z wtyczki zworkę i wpinamy ponownie swój czujnik i sprawdzamy ilość km do przeglądu klocków, powinien on być prawdopodobnie taki jaki był wczesniej przed niefortunnym resetowaniem :-) Jeśli ktoś u siebie sprawdzi ten patent to proszę o podzielenie się tym w tym temacie. Pozdrawiam :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.