Skocz do zawartości

bolaspj

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bolaspj

  • Urodziny 05.10.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2005r. 120d 163KM

Osiągnięcia bolaspj

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprawa załatwiona w serwisie mieli ten adapter cena 35 zł ( i obyło się bez ciężkiego sprzętu :D)
  2. Witam Kolegów Mam pytanie czy któryś z kolegów posiada może na sprzedaż tzw. złodziejkę do kół na 20 zębów (zdjęcie poniżej) Albo byłby w stanie mi pomóc przy okręceniu (miejscowość Tczew)? Będę bardzo zobowiązany :) http://i101.photobucket.com/albums/m77/pioterr83/20140406_092000_zpsdca0a2d8.jpg
  3. no i diagnoza jest - > koło dwumasowe czy któryś kolego przechodził to u siebie i czy z pomorskiego blisko Tczewa ma jakiś dobry warsztat do polecenia?
  4. Witam kolegów, mam problem z moim autem objawia sie to tym że jak zostawię odpalone auto na luzie to wydobywa sie spod auta dziwny brzęk który ustępuje jak popchnę drążek do przodu bądź do tyłu albo lekko dodam gazu. Czy któryś z kolegów miał podobny przypadek i na co stawiacie skrzynia czy dwumas? ps. dziś wymieniłem olej w skrzyni był straszny syf ale nic nie pomogło. PS. tu filmik:
  5. Witam, dołączam się do pytania u mnie po wymianie klocków (stare pokazywały 800 KM) i założeniu nowego czujnika po skasowaniu poprzez przycisk na desce zegarów pokazuje się 6000 KM -> to chyba trochę mało, czy jest możliwość że ten czujnik który mam jest jakiś gówniany... czy trzeba kasować poprzez podpięcie kompa?
  6. witam kolegów, mam pytanko czeka mnie wymiana klocków z przodu czy w każdym kole jest ten czujnik zużycia klocków? Czy tylko od kierowcy?
  7. wlame jest tyle że jest max, miałem wymienianą mise olejową więc może i troche więcej weszło jak normalnie a może coś rozlali :) w - 17 C sorki za jakość :)
  8. Olej Castrol 5W30 ok 5,6 litra wlane przy wymianie oleju 2 tygodnie temu, w zbiorniczku wspomagania faktycznie jakiś dziwny (śmierdzący) płyn był ale po dwukrotnym przepłukaniu jest wlany ATF (mam zamiar jeszcze ze dwa razy przepłukać układ bo spuszczałem nie w najniższym punkcie tylko z węża za pompą wspomagania który prowadzi do maglownicy). Dźwięk jest o tyle dziwny że powstaje TYLKO po dłuższym postoju auta i trwa jak już wyżej pisałem im cieplej tym krócej a przy kolejnych próbach odpalenia jest już wszystko git - cichutko i równiutko :) Jak sprawdzić ten tłumik? A może to być jakaś rolka ?
  9. Witam wszystkich, czy któryś z kolegów spotkał się z podobnym dźwiękiem przy uruchamianiu po dłuższym postoju w temperaturze poniżej zera? na załączony filmiku temperatura -15 C trwa to ok. 30 sekund, -5 z 2 sekundy a przy plusowych z 0,5 sekundy. Wiecie co to może robić, jakieś sugestie?. Gdy przestanie wszystko jest w porządku i następne odpalenie przebiega w normalny sposób, problem pojawia się znowu po dłuższym postoju.
  10. Żadnych wycieków nie ma a wyje tak przy -5 to ze dwie sekundy a przy -15 ok. 30 sekund. Poza tym pierwszym uruchomieniem po długim postoju wszystko jest oki cichutko i grzecznie pracuje silnik. Miał ktoś coś takiego?? Może macie jakieś wskazówki.?.
  11. Witam, wczoraj zauważyłem u mnie że przy - 15 C mój płyn w układzie wspomagania ma konsystencje bardzo - bardzo gęstą i dziwnie pachnie jakby był jakiś maszynowy, sprawdziłem w drugim aucie i tam był wodnisty a nie gęsty jak smalec :), zlałem stary płyn ale nie w najniższym miejscu tylko zaraz za pompą (dwukrotnie płucząc) myślałem że to może być to ale dziś rano przy -5 C ponownie był zgrzyt 2 sekundowy więc lipa. Nagrałem filmik może któryś z kolegów z czym takim się spotkał ??? (film przy -15 C): czy to wskazuje na pompę wspomagania (ostatnie tchnienia)? czy to coś innego? nie udało mi się pasków ściągnąć bo tam trzeba całe koło ściągnąć ale widzę że nie mam wyjścia... a może to pompa wody ??? Zaznaczę że dzwięk pojawia się tylko podczas pierwszego uruchomienia po długim postoju przy niskich temperaturach.
  12. Witam, ponawiam problem wczoraj przy -10 C jak odpalałem auto zgrzyt mnie przeraził wiem na pewno że to jest wina rozrusznika! nie odskakuje od koła zamachowego i pracuje razem z odpalonym silnikiem. Ma któryś z kolegów jakieś wskazówki jak się zabrać za demontaż tego rozrusznika może jakieś zdjęcia itp... będę bardzo wdzięczny bo chce dziś się za to zabrać, (czy możne się coś uszkodzić od tego np. koło zamachowe bądź instalacja?)? Odnośnie świec to przy pierwszym odpaleniu się nie uruchamiają dopiero przy kolejnym uruchamianiu na moment załącza się grzanie.
  13. problem rozwiązany taśma strzeliła (dwie wiązki)
  14. Witam, dziś coś przyblokowało mi się w kierownicy gdy chciałem skręcić to coś tam przemieliło i od razu zapaliły mi sie airbag czy to znaczy że taśmę szlak trafił? (klakson też kaput) jeśli to jest taśma to czy jak ją wymienię i skasuję błąd to problem zniknie? A może któryś z kolegów może udzielić mi cennych wskazówek czy ciężka jest taka wymiana.
  15. a może to coś być z rozrusznikiem? bo dziś przy - 5 zgrzyt był trochę dłuższy a nie chciałbym żeby przy niższych temperaturach trwał jeszcze dłużej…
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.