Witam. Spotkałem sie kiedys z takim objawem z pocziwej E36 2.0 w moim przypadku auto jezdzilo ok miało odpowiednia moc itd. ale na wolnych obrotach zdarzało sie falowanie albo trzymanie obrotów powyzej tysiaca, albo nawet przygasanie po zrobieniu przegazówki wszystko wracało do normy na około 15. sek. Winowajcą była źle podłaczona sonda którą defakto wymieniłem cała i podłaczyłem na posrebrzane koncówki zaciskowe zeby nie lutowac bron boze i malutka dziurka w rurze dochodzacej od filtra do przepustnicy ( lewe powietrze zły odczyt przepływki ) . po wymianie wszystko ucichło tak wiec dedukuj kolego kochany i drogą eleiminacji wywnioskuj. z tym ze u mnie świecil sie CHECK. po przegazówce gasnął. Najlepiej podłącz pod kompa wtedy bedziesz wszystko wiedzial chociaz jesli nawet wykaze Ci jakies błedy to moga one byc wywołane przez inne podzespoly a komputer obarczy inny podzespol ! ja nigdy do konca temu nie ufam ! aczkolwiek mozna postawic szybka i na 90 % trafną diagnoze !