Skocz do zawartości

FOLIA

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525 TDS 98' sedan
  • Lokalizacja
    Piotrków Trybunalski !
  • Zawód
    Mechanik samochodów osobowych i zabudowy ciezarowe
    z wykształcenia mechatronik
    praca w sklepie motoryzacyjnym

Osiągnięcia FOLIA

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. FOLIA

    Wyświetlacz climatroniku.

    watpie abys gdziekolwiek dokupil sam przycisk raczej tylko z panelem sterowania bo co komu po panelu jak sprzeda Ci sam przycisk... wtedy juz nikt tego nie kupi ;] Wiem z doswiadczenia u siebie po czesciach . Tylko i wylacznie podjerzewam ze całość Ci sprzedadza. Ewentulanie aby zaoszczedzic kup sobie uzywany panel ale uszkodzony nie działąjacy o ile ten bedzie dobry co jest w tej e39 i wtedy z uszkodzonego sobie przełóz zaoszczedzisz na kosztach
  2. a na jakim oleju jezdziles wczesniej 10W czy 15W ? jak bedzie za rzadki a hydropopyhacz bedzie juz lichszy to jak sie olej rozgrzeje to robi sie bardziej rzadki i moze w tym zakresie obrotów przepuszczac tzn nie trzymac cisnienia a jak wejdzie na wyzsze obroty i pompa zrobiu ciesnienie wiekszy oleju to wtedy robi sie dobrze Moge sie mylic ale warto sprawdzic
  3. a co ma piernik do wiatraka ? :D jesli chodzi o akumulator ? :D Zacznij kolego od czujników i to tez nie do konca od razu wymiana tylko wyczysc styki i posprawdzaj czy aby napewno sa kable nie poobrywane albo cy nie sa zabdurodzne jesli to nie pomoze to jedz na kompa i tak Ci wykaza;] ale na bank obstawiał bym czujnik abs. a Powiedz kolego czy na desce rozdzielczej w sensie na liczniku masz wszystko wporzadku pomijajac kontrolke od abs i kontroli ?
  4. FOLIA

    e39 520 i szaleją obroty

    Witam. Spotkałem sie kiedys z takim objawem z pocziwej E36 2.0 w moim przypadku auto jezdzilo ok miało odpowiednia moc itd. ale na wolnych obrotach zdarzało sie falowanie albo trzymanie obrotów powyzej tysiaca, albo nawet przygasanie po zrobieniu przegazówki wszystko wracało do normy na około 15. sek. Winowajcą była źle podłaczona sonda którą defakto wymieniłem cała i podłaczyłem na posrebrzane koncówki zaciskowe zeby nie lutowac bron boze i malutka dziurka w rurze dochodzacej od filtra do przepustnicy ( lewe powietrze zły odczyt przepływki ) . po wymianie wszystko ucichło tak wiec dedukuj kolego kochany i drogą eleiminacji wywnioskuj. z tym ze u mnie świecil sie CHECK. po przegazówce gasnął. Najlepiej podłącz pod kompa wtedy bedziesz wszystko wiedzial chociaz jesli nawet wykaze Ci jakies błedy to moga one byc wywołane przez inne podzespoly a komputer obarczy inny podzespol ! ja nigdy do konca temu nie ufam ! aczkolwiek mozna postawic szybka i na 90 % trafną diagnoze !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.