Skocz do zawartości

Amstaff_rider

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Amstaff_rider

  • Urodziny 03.02.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i Touring 1998r, e46 316 Ti 2002r

Osiągnięcia Amstaff_rider

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odnośnie wycieraczki, stawiałbym na kable w tylnej klapie przy zawiasach, lubią się załamywać i przerywać. Co do centralnego, zrywałeś może folie z szyb? Lub może przed Tobą ktoś to zrobił. Chodzi o to, że na tylnej, (chyba) lewej szybie jest antena do centralnego i prawdopodobnie masz ją zerwaną z szyby, bądź ma przerwę w obwodzie, że łapie tylko z bliska.
  2. Faul start... nie wrocilo. Kontrloki pogasly, skrzynia sie dziwnie zachowuje znow. Rano jak jest zimne auto to wszystko dziala w porzadku, ale jak pojezdze chwile (tak z 15-20 km) to dzieja sie cyrki tzn. ciezko jej przychodzi redukcja z piatego biegu (trzeba porzadnie depnac w podloge), nadal przy hamowaniu szarpie, patrzac na obrotomierz - obroty faluja wiec wydaje mi sie ze wyrzuca na luz i wrzuca bieg i tak w kolko. Przy normalnej jezdzie i utrzymywaniu stalej predkosci ok 70-90 km/h wyczuwalne jest poszarpywanie. Jakies podejrzenia/sugestie? Od czego zaczac? Zadna kontrolka na desce sie nie pali, wolniej tez auto przyspiesza. Prosze o pomoc
  3. Problem rozwiazany. Wymieniony prawy tylny czujnik ABS i wszystko wrocilo do normy. Pozdrawiam
  4. Wywalilo blad czujnika ABS prawy tyl.... w poniedzialek sie za to zabieram zobaczymy jakie beda efekty :)
  5. Witam. Pojawiły się konntrolki od abs, dsc oraz od hamulcow ( ! ) wszystkie pomaranczowe i skrzynia zaczela dziwnie sie zachowywac min. gdy hamuje silnikiem to przerzuca biegi i w tedy lekko szarpie tak jak by nie mogla sie zdecydowac na ktorym przelozeniu zosatac, z redukcja tez ma problemy z piatego biegu. Zeby zredukowac jadac nawet 60-80 m/h musze depnac w podloge doslownie zeby bieg na nizszy zrzucila. ktos ma jakies pomysly? dzisiaj jade pod kompa podpiac i wieczorem napisze co wyszlo. pozdrawiam
  6. Witam. Chciałbym się podpiąć i prosić o rozkodowanie radyjka BMW Reverse nr seryjny radyjka: BP4836s1427199 nr części: 7 644 836 340 Radyjko nie jest kradzione, pochodzi z którejś z moich poprzednich Beemek a kod gdzieś zagubiłem. Z góry dziękuję za pomoc :)
  7. moze byc padniety czujnik temperatury? Silnik pracuje na wszystkie cylindry, chech sie nie swieci, komputer nic nie wykazuje
  8. Witam, od jakiegos czasu borykam sie z problemem telepania buda na zimnum silniku, oraz czasami falujacymi obrotami (zaznaczam ze tylko na zimnym silniku np po nocy), do tego jeszcze dochodza odglosy jak by zalewalo ja paliwo i dopalo sie w kolektorze wydechowym (czasami jest taki odglos). Wszystko znika po zagrzaniu silnika do tempereatury ok 60 stopni. Odma wymieniona, swiece nowe... Prosze o pomoc... ja juz nie mam pomyslow
  9. Amstaff_rider

    Dojazdówka do e39

    Zakupilem na gieldzie dojaz za 80 zl z e46 16 cali, roztoczylem u tokarza owor centrujacy na 74mm i jest git, pasuje na przod i tyl bez problemow, co do wysokosci to nie mam wielkiej roznicy... POLECAM ten sposob ;]
  10. Tez posiadam takie cus... a mam climatronic dwustrefowy. Macie jeszcze jakies ciekawe teorie na temat tego enigmatycznego "czyujnka"??
  11. kolego na Tych felgach z tylu nie moge zalozyc opon wezszych jak 235 a i tak juz sa za waskie bo felga ma 9 cali szrokosci, a 265 chce zalozyc na tyl na probe i te 235 na przod i zobacze moze to wina opon przednich ze bija ok 110 kmh. Zaraz sie biore do roboty wieczorem napisze o zachowaniu auto po zmianie i przewazeniu kolek. I po sprawie... wsadzilem kolka przod na wywazarke i wyszlo szydlo z wora, oponki okazaly sie strzelone (ktores kordy prawdopodobnie poszly wewnatrz) i skakaly dosc "grubo". Potwierdzilo sie jedno... chinskie to dobre sa zupki i ryz a nie opony ;] teraz zalozylem dunlopy i jak na razie mam spokoj. Dzieki za pomoc. Temat uwazam za zamkniety
  12. sorki chlopaki dokonalem bledu w moich obliczeniach z tym obwodem, zgadza sie. Ponad 4 cm roznicy, dzisiaj zmiana opon, na przod pojda 235/40 a na tyl zaloze na probe 265/35... zobaczymy czy bicie ustanie. A tak przy okazji nie mam mozliwosci wywazenia kol na samochodzie u nasz w poblizu nikt nie dysponuje takim sprzetem
  13. wahacze mam raczej stosunkowo nowe (nie wiem czy maja 10k km) wiecz raczej ta pcja odpada, obwod opon jest rozny o jakies 10 mm wiec jest w porzadku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.