Skocz do zawartości

salo211

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 520i rok 96 - bordowa

Osiągnięcia salo211

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. w moim przypadku komp nie wykazywał żadnych błędów , auto było sprawdzane wielokrotnie , nawet oscyloskopem , każde koło oddzielnie , zero błedów , a abs i k/t sie świecą i nieraz hamuje z abs nieraz nie , sam sie załącza nawet jak delikatnie przyhamowuje , dziś mechanik obejrzał , wyczyścił czujniki i zobaczymy efekty , jednak niepokoi mnie to że nie działe ekonomizer , poza tym jest wszystko w porządku , kontrolki od abs i k/t wywalało tylko po przejechaniu jakiejś odległości 10 - 20 km , co zrobic jesli wszystko jest ok a nie dziala ekonomizer ?
  2. Witam , pisze z ciekawosci poniewaz moje bmw e39 minęło przebieg 300 tyś , zostało zrobione całe zawieszenie , olej i filtr w silniku , reszta podst. napraw była robiona na bierząco , czy przy tym przebiegu należy wziąć pod uwage jakies szczególne naprawy ? regulacje zaworów , olej w skrzyni lub moscie czy tez inne elementy ? prosze o odpowiedz , pozdrawiam
  3. usterka naprawiona :) panel wyciaga sie dwoma płaskimi śrubokrętami , mogą być też nożyki wkłada sie je po bokach mniej wiecej na srodku wysokosci panelu, i podwarzajac je wyciaga sie panel , nastepnie rozieramy czyscimy wentylator oraz caly srodek , ja na koncowke ( trzpień ) wentylatora nałożyłem troszke samru , nie wiem czy to dobrze ale po poskładaniu smiga wszystko jak nowe , czyli usterka naprawiona dzieki za pomoc pozdraiwam
  4. dzieki , jutro będe działał , w razie cos to bedę sie kontaktował :) dzieki jeszcze raz :)
  5. to pracuje nawet gdy auto jest zgaszone i nie ma kluczyków w stacyjce ? czy jakis czas sie chłodzi ? jak rozebrac panel i dokładnie co zdemontować ? :)
  6. witam , mam nietypowy problem z moim e39 , mianowicie wewnątrz spod tapicerki dochodzi ciche brzęczenie , piszczenie , jest o delikatne ale dość słyszalne dla ucha , brzęczenie dochodzi z konsoli środkowej , złudnie wydaje sie ze z nawiewu jednak po dokładniejszym wsłuchaniu sie w pisk dochodzi on zza centrali klimatyzacji i roznosi sie po tapicerce , nie ma różnicy czy auto jest odpalone , wyłączone , na zapłonie ,nawet jak nie ma kluczyków w stacyjce to też brzęczy , czy spotkał sie już ktoś z takim problemem ? na forum nie znalazłem nic podobnego , prosze o odpowiedz pozdraiwam
  7. salo211

    e39 520 i szaleją obroty

    Witam , jestem od kilku dni właścicielem bmw 520 i , i mam kilka problemów , mianowicie , auto czasami po wciśnięciu sprzęgła , zawiesza sie i obroty nie spadają lecz rosną na biegu jałowym , po wrzuceniu biegu zeby zbic obroty auto szarpie i sie dławi , nie dzieje sie to cały czas ale dosyć czesto , dodam też że auto ma lpg stag 3 od niecąłych 2 lat , jednak obroty wariują na lpg i pb . czasami także podczas jazdy po miescie z wolną prędkościa szarpie , trzeba redukowac i troche przygazowac i na chwile mija , tez nie ma znaczenia czy lpg czy pb , czy spotkał ktos sie z takim przypadkiem ? prosze o odp
  8. ja mam taki sam problem , bmw 520 i plus gaz , rok 96 , świeca sie dwie kontrolki , po podłączeniu do kompa wyskakuje błąd sterowania i nie wiele mozna z tego wyciągnąć , spotkał juz sie ktoś z podobnym błędem ?
  9. salo211

    320 Ci

    a bmw 318 i 115 km w jaki rozrząd jest wyposażone pasek czy łańcuch ? chodzi mi o e36
  10. salo211

    320 Ci

    a czy mozna kupic zadbany egzemplaż Ci do 20 tyś , i dlaczego cenowo są dużo drozsze od np sedanów , nie różniąc sie rocznikami ? czy do 2.0 nadaje sie LPG ? :)
  11. salo211

    320 Ci

    Rover jest zbudowany na e46 , zawieszenie ukł kierowniczy wszystko od BWM wiec tez jest niczego sobie , ale prace tego V6 chcialbym słyszec w BMW :) a czy sa jakies wady z silnikami lub inne problemy z Ci ? o 320d nie ma zbyt dobrych opinni w sieci
  12. salo211

    320 Ci

    to czyli 320 Ci też ma łańcuch i następne w zwyż tez są na łańcuchu ? 150 km mam teraz ( rover 75 V6 ) na nasze drogi wystarcza :)
  13. salo211

    320 Ci

    Witam , zamierzam kupic BMW 318/320 Ci , i w tej właśnie sprawie pisze , jako posiadacze takich aut możecie mi podpowiedzieć który model lepiej wybrać, interesuje mnie też rozrząd , z tego co sie orientuje 318 ma łańcuszek a co do 2.0 nie mam pojęcia , mam na wydanie koło 20 - 23 tyś , silnik najlepiej z łańcuszkiem rozrządu , jak sie da to z gaem , kupie cos rozsadnego za ta cene ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.