Skocz do zawartości

KaczorE36

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1992

Osiągnięcia KaczorE36

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. kolego a sprawdz jeszcze ciśnien na cylindrach
  2. kolego wymień ten czujnik temperatury w głowicy pod kolektorem sącym ten odpoiadający za skład mięszanki na 100 to jest to
  3. kolego ja miałem podobny problem u mnie terz falowały obroty na zimnym, i terz mi ubywało płynu jak się okazało przyczyną ubywania płynu była pęknięta głowica ktura dała ostatecznie znać o sobie w połowie drogi do niemiec po przejechaniu 600 km od domu, przy okazji wymiany głowicy wymieniłem dwa czujniki pod kolektorem ssącym czarny i niebieśki jeden odpowiada za wskazania temperatury a drugi za skład mięszanki zalerznie od temperatury silnika. no i problem ustąpił jak ręką odjęć chodzi róniutko na gazie ni na bęzynie bez względu na tęperatyre pozdrawiam
  4. najlepiej zdejmij jeszcze raz pokrywe rorządu i zobacz czy jrst wszystko ok i czy masz rorząd dobrze ustawiony jerzeli zapalij na chwile to ja stawiam że przeskoczył ci
  5. a sprawdzałeś czy jest iskra, czy paliwo dochodzi, czy nie przeskoczył ci zapłon?? słychać jakieś odgłosy jak chcesz uruchomić??
  6. zdejmij plastiki pod kierownicą i wykręć całą stacyjkę to w ten sposób odblokujesz kierownice a co do oidpalenia jak będziesz miał stacyjke wyjętą to morze uda ci się ją jakoś uruchomić jak nie to podepnijn ją spowrotem pod kostkę, kluczyk zostaw dalej w pozycji zapłon a stacyjke umocuj gdzieć z boku nie zokładając ją spowrotem , zeby mieć odblokowaną kierownice. potem samochud na luz ręczny zaciągasz i odpalasz dając porąd bezpośrednio z akumulatora na rozrusznik :cool2:
  7. napisz coś więcej czy coś jeszcze robielś co się dzieje jak chcesz odpalić bo tak to nić nie wiadomo z twojego postu
  8. jak wyżej pompa paliwa miałem tak samo :(
  9. najpierw naładuj akumulator :D bo objawy wskazują na rozładowany
  10. możliwe ze tak dzięki że mnie poprawiłeś :cool2: dlatego napisałem w nawiasie żeby sprawdzić bo robiłem to z rok temu
  11. witam podejrzewam ze masz nie oryginalne radio a więc jeśli tak toz radia wychodzi taki czarny kabel (u mnie tak było kolor swojego sprawdz w schemacie radia) on odpowiada a podtrzymywanie pamięci i musi być cały czas w nim napięcie bez względu na to czy zapłon jest włącxzony czy nie jeżeli nie ma to musisz sam go podłączyć pod napięcie tak jak ja to musiałem zrobić
  12. będzie działało zrobi to każdy mechanik ktury tylko będzie chciał nawet sam mógłbyś to zrobić bez problemu kosztować dużo nie będzie
  13. Najprędzej to jeż wpisz w wyszukiwarce na forum jeż i znajdziesz gdzie się znajduje i jak go naprawić było o tym wiele razy pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.