Skocz do zawartości

Voyagernet

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Voyagernet

  • Urodziny 26.02.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330xi było
    E91 330xd było
    F10 535xi było
    F30 340i xdrive 2018
    F34 320d xdrive 2018
  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Osiągnięcia Voyagernet

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dołączam do pytania B48 184 km 320i 2018r - robił ktoś???? w W-awie robią na 280 km , a Kraków okolice ???
  2. Odebrałem niedawno swoje wymarzone 340i xdrive. Długo zastanawiałem się czy nie poczekać na G20 - większość znajomych krzyczała "wyjdzie nowe, a ty starym będziesz jeździł". Problem w tym że zależało mi na manualnej skrzyni biegów ! Raczej marne szanse żeby BMW w najmocniejszej wersji silnikowej kontynuowało produkcję ręcznej skrzyni. Tak naprawdę chciałem zamówić GT albo chociaż touring-a , ale o manualu z 340i xdrive można zapomnieć. Co do tematu to F30 2018 ma dotykowy idrive i ekran nawigacji. Ma też w opcji wyświetlane zegary, sportowy aktywny układ kierowniczy i masę innych bajerów. Jedyne czego mi brakuje to elektryczna regulacja kierownicy i elektryczne zamykanie klapy bagażnika. Tego nie można zamówić w tym modelu. Generalnie jest to autko prawie idealne.
  3. No właśnie dlaczego tylko limuzyna? Kombi czy GT w hybrydzie to wspaniałe rodzinne rozwiązanie.
  4. Niedługo zamawiam moje 3 GT , do wyboru mam 335d albo 340i z xdrive, czy ktoś ma może 335d i może się rzeczowo wypowiedzieć na temat hałasu i lub szumów ? I pytanie 2 brać panoramę czy nie?
  5. F10?? 335i??albo f10 535i albo coś innego?? :mrgreen: Sorki literówka :)
  6. Czy ktoś może wypowiedzieć się konkretnie w temacie! Chcę kupić nowe 3 GT. W końcu nadszedł moment gdzie mogę sobie wybrać co chcę. (No prawie bo 340i z xdrive w manualu, jest dostępne tylko w sedanie). Do rzeczy. Wybór padł na 340i lub 335d. Aktualnie jeżdżę 330d E90 po chipie i miałem okazję przejechać się 430d 258km - szału nie robi, moje e90 objedzie to bez problemu. Co do awaryjności silników - raczej mnie nie interesuje, nie zrobię autem więcej jak 80 tys km i to pewnie w okresie gwarancji. Ze względu na elastyczność wybrałbym diesla, ale w trójce naprawdę jest głośny. Benzyna niby rewelacja, ale niższy moment obrotowy i słabsze przyspieszenie w zakresie niskich obrotów. Niestety w Małopolsce nie znalazłem 335d do jazdy testowej. Może jest ktoś na forum kto rzeczowo wypowie się na temat hałasu diesla w wersji GT. Spalanie - to drugi plan - przy aucie za 300k - 100zł m-c na paliwo nie robi mi różnicy. Wiem wiem benzyna lepiej brzmi - nie do końca się z tym zgadzam, ostatni piękny dziwięk miało moje e90 330xi, aktualnie w moim f10 535i (N55) jest fajnie, ale nie wspaniale.
  7. Odświeżę trochę temat. Na tabliczce (330xi i xd) mam dedykowany rozmiar opon 225/45/17 przód i 255/40/17 tył. Czy bardzo źle będzie jak zamienię tył na 245/440/17? - w tym rozmiarze mam większy wybór opon , np Michellin pilot sport, albo Bridgestone Potenza S001 w 255/40/17 - są tylko jakieś standardy jak Bridgestone re050 , chciałbym założyć coś cichszego i troszkę bardziej sportowego, nie walczę o dużą trwałość tylko o ekstra przyczepność :) Nie bardzo wiem jak sobie poradzi w takim wypadku napęd xdrive , w zimie jeżdżę na 225/45/17 z tyłu i z przodu, oczywiście na innym komplecie felg (równym) i nie ma problemu z dsc czy xdrive. Proszę o jakieś info najlepiej od osoby która już coś takiego testowała.
  8. "Kierownica od M pakietu jest beznadziejna" Ile ludzi tyle opinii... Tak czy inaczej auto sprzedane. Temat uważam za zakończony. Może przydadzą się komuś w przyszłości te informacje. Pozdrawiam wszystkich.
  9. Pewnie silnik też bym sobie zostawił - ale za duże koszty :). A tak na poważnie to chyba normalne że wolę dla siebie zostawić tą od M-Pakietu, bo już i tak obniżyłem mocno cenę autka.
  10. Taka: Autko sprowadzone ze Szwajcarii, z uszkodzonym przednim zderzakiem z lewej strony. Lampa oryginalna, podklejony delikatnie przedni pas, wymieniony zderzak na oryginalny - przemalowany z czerwonego. - To pierwszy właściciel z KRAKOWA Przebieg na 100% oryginał. Potwierdzony wiarygodną historią w ASO. II właściciel 95293 - olej + filtr - wymienione amortyzatory przednie na KONI - sport przy 98000 przy 100200 - wymienione świece na NGK w serwisie BMW - potwierdzone wpisem do wymiany został lewy łącznik stabilizatora który dorzucam w do auta (LEMFORDER) 20.03.2016 W wyniku kolizji zarysowany tylny zderzak - potwierdzone nagraniem z monitoringu pod sklepem (do wglądu dla zainteresowanych) Zderzak naprawiony profesjonalnie, przy okazji wpyłka na prawe tylne nadkole w celu usunięcia starych zarysowań. 4-05-2016 Wymienione felgi na oryginalne - zmiana zdjęć na aukcji Autko sprzedaję tylko dla tego że potrzebuję KOMBI - zresztą kupiłem już E91 330xd Aktualnie obniżyłem cenę ponieważ zależy mi na szybkiej sprzedaży. Kierownicę od M-Pakietu zostawiam dla siebie. Wszystkich poważnie zainteresowanych zapraszam na jazdę próbną. To jest moje trzecie e90, naprawdę jest w super stanie - nie bierze oleju i nie jest składane z 5 innych :) Sprzedając w tej cenie stracę na nim jakieś 6 tys (mój pech) - ale nie potrzebuję 3 aut w domu.
  11. Odkopię trochę temat. Mam e90 330xi z 2006r , nie dziala mi ten zawór. Sprawdziłem podciśnienie i zaworek sterujący. Wszystko sprawne, tylko sterownik jakby nie wysyłał sygnału , gdzie może leżeć problem?
  12. Czy ktoś może mi podać dane regulacyjne z TIS do E46 Touring 330xd JH89209 Nie przypominam sobie żeby przy ostatnim ustawianiu geometrii ktokolwiek obciążał samochód :( Mam dobry warsztat który zrobi mi wszystko tak jak ma być, ale ze względu na stary sprzęt nie posiada aktualnej bazy danych.
  13. Witam! Bardzo proszę o rozkodowanie: WBAAP91050JH89209
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.