Skocz do zawartości

Ninka

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ninka

  • Urodziny 01.01.2000

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 91 328i A
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Zawód
    przedstawiciel handlowy

Osiągnięcia Ninka

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ninka

    Awaryjność F15

    A już myślałam że ten model będzie wymarzony. Bez gwarancji nie warto kupować tego auta.
  2. viewtopic.php?f=44&t=72889 Nie wiem czy był juz omawiany : http://oto zastanowiło mnie ten wpis: W dniu 21.10.2na gwarancji został wymieniony silnik , turbosprężarki , wtryskiwacze paliwa przy przebiegu 57557 km ( dokument z BMW , ze względu na wadę fabryczną ) . Czy te silniki maja jakąś wadę fabryczną o której pisze właściciel??
  3. witam Czy ktoś może miał okazje oglądać ten samochód 2009 cena 79900 vin WBAWN710X9PA21591 salon polska http://allegro.pl/bmw-330i-cabrio-2009r-salon-polska-ideal-i4299794880.html ??
  4. te emulatory nic nie pomagają miałem założone i tylko sie narobiłem przy zakładaniu a w dodatku wyskoczył jakiś dodatkowy błąd i samochodem zaczęło szarpać Mi pomogło dopiero jak zatankowałem 98 kontrolka zgasła
  5. 1,8 też jest za szybkie na polskie przepisy niech od razu uderzy w 325 bo w 320 tez mu szybko będzie brakować mocy.
  6. Nie pakuj się w 320 bo będziesz żałować. 325 daje dużo frajdy z jazdy przy nie wielkich kosztach utrzymania i nie chodzi już o ściganie się z innymi tylko o zwykłą jazdę przyspieszenie, elastyczność dźwięk r6. Zazdroszczę tym co maja 335i ponad 300KM to musi być potwór w tej budzie.
  7. No właśnie ze już piata i facet ma pojecie o tym co robi i jak robi. Jako nie liczny serwisuje nawet systemy VIALLE. Najlepiej zadzwonić i porozmawiać. Niedawno otworzył swój oddział w Berlinie.
  8. widzę ze w ogóle nie masz pojęcia o czym piszesz . Jak nie masz instalacji LPG w swoim aucie to co możesz na ten temat napisać :?: co to za różnica ile samochód kosztuje jak będzie można to i samochód za 300 tys zl zagazuje zamontowali mi sekwencje 4 generacji "bez parownika czy jak to sie tam zwie " jak ty to piszesz - parowniki były w polonezach butle zamontowali mi pod samochodem w miejscu schowka na graty i wystarczy mi na ok 400 km - bagażnik cały do wykorzystania koszt instalacji to 4500 zł i nie trzeba płacić 8 tys bo to nie cena jest wykładnikiem dobrze zrobionej instalacji jeszcze raz zasugeruje niech się wypowiadają w tym temacie ci co maja pojecie o LPG a nie tylko słyszeli
  9. Może niech sie wypowiadają w tym temacie ci co maja gaz w swoich autach a nie tylko słyszeli o LPG. Lpg nie truje bardziej środowiska wręcz odwrotnie. Lpg dobrze wyregulowany nie wypala gniazd zaworowych Do e9x nie trzeba wsadzać butli walcowej Dobrze założona i wyregulowana instalacja nie niszczy silnika. tu jest link do strony firmy http://www.abart.com.pl/Galeria/BMW/330i-Coupe-E92 zauważcie że 90 % aut z tej galerii: auta na niemieckich blachach oni tez potrafią liczyc zbiornik maja pod samochodem i maja cala przestrzeń bagażnika do wykorzystania facet założył do e92 instalacje i przejeżdża na lpg ok 400 km - jak po mieście to wystarczy. a tu 650 w gazie http://www.abart.com.pl/Galeria/BMW/650i-E63 niemca a tu e66 w gazie http://www.abart.com.pl/Galeria/BMW/750Li-E66 niemca
  10. wsadzili mi instalacje BRC na szczęście obyło od profanacji bagażnika bo butle mam pod samochodem jedyna modyfikacja to była z końcowym tłumikiem. Co do spadku mocy to napisałem teoretycznie bo osobiście tego nie zauważyłem. Nie mam skrupułów do zakładania instalacji nie ważne co to za auto. Profanacją dla mnie jest kupowanie diesla marząc o mocnej benzynie.
  11. Tak lpg zostało założone dla oszczędności i nie ukrywam tego jak inni. Bez obrazy dla tych co wybrali diesla bo szkoda im kasy na paliwo i teraz wieszają psy na tych co jeżdżą na LPG. Mniej mnie boli wymiana filtra gazu niż wymiana wtrysków turbiny czy tez DPF. Mniej mnie boli utrata 5% mocy na lpg (przy założeniu ze mam ponad 230 KM) niż wiecznie klekoczący silnik który wprawia cala budę w rezystancje. Dobrze założona i zestrojona instalacja nie powoduje wypalania zaworów czy tez ubytku płynu chłodzącego jak inni twierdza co sie zatrzymali w tej technologii na polonezie z LPG. Nie neguje wyboru innych kolegów którzy poszli na kompromis i kupili diesla ale nie oszukujmy się każdy by wolał jeździć r6 306 KM jak by paliła tyle samo co r4 w dieslu. Generalnie silnik N52 nadaje się do gazu spadek mocy jest nie wyczuwalny pod warunkiem ze zostanie dobrze założona i zestrojona.
  12. Ja jestem świeżo po założeniu Lpg do swojej bawari. Silnik N52 230KM Butle mam zamiast schowka (58L) na graty bagażnik cały do wykorzystania póki co nie widzę różnicy w jeździe jest to kolejne auto z instalacja na LPG i nikt mnie na mówi na diesla.Nie oszukujmy się diesla kupują ci którym szkoda kasy na paliwo. Nikt by nie kupił diesla jak by palił tyle samo co benzyna.
  13. Ninka

    automat pada??

    Z tego co mi wiadomo żaden olej nie jest dożywotni. Ja w swoim mam skrzynie GM i wymiana oleju na oryginalnych częściach 700 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.