Skocz do zawartości

mlzielinski

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46--->E90

Osiągnięcia mlzielinski

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprowadzone z USA, pierwszy raz się spotykam.. powiedz mi, jakie są koszty sprowadzenia (akcyza + transport)? Kurcze, postanowiłem przeznaczyć troszkę więcej na sam zakup, ok 50 k, ale przeraża mnie akcyza która przy tej kwocie będzie wynosiła ok. 9-10 tys. Po prostu masakra, nie wyobrażam sobie oddać tyle złodziejom z ....... na milionowe premie :(
  2. Witam ponownie, Panowie, chciałbym zadać Wam jeszcze jedno pytanie. Ostatnio podczas rozmowy ze znajomym usłyszałem że silniki w BMW E90 320i są niezwykle awaryjne i że jest to najgorszy motor w tym modelu. Pan twierdził tak m.in na podstawie doświadczenia jego sąsiada, który sprowadził auto sam z Niemiec, autko przetrzymało podobno ledwo ponad 100 tys km i zaraz potem silnik padł. Niestety nie był w stanie sprecyzować czy to autko było sprzed czy po liftingu (150 czy 170 km). Czy faktycznie E 90 320i są takie awaryjne? Jeśli tak to czy jest różnica między wersją 150 a 170 km pod kątem awaryjności? Nadmienię tylko, że nie rozmawiałem z panem, który jeździ Polonezem i gada trzy po trzy, ale właścicielem paru Mercedesów, BMW, w swojej stajni miał nawet Ferrari, więc raczej ma coś do powiedzenia. Bardzo przekonywał do C klasy, czym mnie bardzo zmartwił, bo Merc kojarzy mi się z taksówką albo ze Statecznym Starszym Panem.
  3. Dzięki za uwagi. O akcyzie wiem, jeśli będzie trzeba to przeboleję. Oczywiście że 325 spali więcej , chodziło mi tylko o wielkość tej różnicy. No a przede wszystkim jak różnią sie te modele w dalszej eksploatacji (poza paliwem). To większe spalanie też jest do przeżycia, natomiast ważna jest eksploatacja. Jeżeli wychodzi znacznie drożej to sobie odpuszczę.
  4. Witam, Panowie, potrzebuje Waszej rady. Raz już byłem szczęśliwym posiadaczem E46 318i, potem zbłądziłem, ale już mi przeszło i wracam do BMW. Założenia są takie, kasa na auto do 40 000 PLN, na sprowadzenie i drobne naprawy kolejna dycha. Koniecznie sedan, w żadnym wypadku nie od handlarza (poprzednio sam sprowadziłem i koszt eksploatacji wyniósł mnie przez 2 lata ok 900 zł). Tylko poprzednio było to 318i, i mocy szybko brakowało, stąd teraz myślę o minimum 320i. 325i jest w zasięgu (220KM kusi), pytanie tylko jak bardzo różni się kosztami utrzymania? Proszę o rzeczowe porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.