Cześć, Proszę o wskazówkę/radę/jakąś informację, bo już zgłupiałem. Po ostatniej akcji z rozszczelnieniem zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego i w następstwie kolejnych kłopotów z tym związanych dokonałem wymiany : - zbiornik wyrównawczy - termostat + termostat egr - sprzęgło wiskotyczne - przewody, króćce, oringi,sringi etc... Wszystko oryginał, układ odpowietrzony, wszystko tak jak być powinno. Nurtuje mnie ciągle tylko jedna myśl...nie wiem, może tak powinno być...nie znam się, dlatego proszę o informację. Czy 3 litrowy diesel możę rozgrzewać się w tempie ekspresowym, a w żółwim tempie temperatura silnika spada, po zgaszeniu auta i zostawieniu go na godzinę ( wracam ,a wskazówka opadła tyle co nic) ???? Może to jest głupie pytanie, ale nie rozumiem tego, jak tak duży silnik może osiągać optymalną temperaturę w tak szybkim czasie ??? Może czujnik jest walnięty ????