Skocz do zawartości

extreme007

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2008 E87 118d

Osiągnięcia extreme007

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wydaje mi się że to czujnik temperatury zewnętrznej. Jak rozkręcałem ROVER 75 to czujnik wyglądał podobnie do tego co na zdjęciach i leżał wewnątrz zderzaka, tak aby nie był podatny na działanie wiatru podczas jazdy. mojej jedynki jeszcze nie rozkręcałem wiec 100% pewności nie mam
  2. najprawdopodobniej rozkodował Ci się szyberdach miałem podobny objaw: na początku nie chciał się w ogóle otwierać, po odłączeniu akumulatora zaczął chodzić odwrotnie, tzn. jak chciałem zamknąć to się otwierał i odwrotnie :) przy czym strasznie sie przycinał i otwierał po kilkanaście milimetrów pojechałem do mechanika na kodowanie ...i naprawił -> ale "kodowanie" wyglądało w następujacy sposób wg. moich obserwacji : wsiadł zapalił auto potrzymał chwilę przycisk otwarcia szyberdachu (otworzył sie ku mojemu zdziwieniu) i trzymał aż skończy sie otwierać i jeszcze kilkanaście sek, następnie powtórzył czynność zamykając dach i wszystko działa do dzisiaj :) wiec może spróbuj odpiąc aku na jakiś czas, a poźniej PRZY ZAPALONYM SILNIKU ....powtórzyć powyższy opis mozę sie uda mnie to kosztowało 100 zł :( i wiem, że następnym razem sam będe próbował to rozgryźć, więc jak sie Tobie uda to daj znać Powodzenia
  3. jestem przed wymianą przednich klocków hamulcowych zastanawiam sie nad wstawieniem ceramicznych klocków ATE CERAMIC na allegro do nabycia w granicach 350-400 zl czy ktoś ma doświadczenia z nimi ? czy warto dopłacać i kupować ceramiczne czy lepiej pozostać przy standardowych ? itp.....
  4. Ringi w e87 LCI służą jako światła do jazdy dziennej (mają działać analogicznie do ledów montowanych w nowych audi czy np oplach astra i insygnia - które wg. mnie prezentują sie lepiej - przynajmniej je widać w słoneczny dzień) i odpada wtedy włączenie świateł xenonowych. Sam się zastanawiam nad kupnem tych ledów bo jak widzę nową jedyneczke (2012r) ....to aż żal że ja mam takie żółte ringi, które de facto i tak kiepsko widać w słoneczne dni. Jeżeli ktoś ma jakieś sprawdzone (dobrze widoczne) to niech napisze, sam szukam jak coś znajdę to na pewno się pochwale
  5. podłączam się do postu: mam podobnie mój system start-stop chyba też nie działa jak powinien, a przynajmniej jak działał przed zimą :shock: otóż obecnie samochód maksymalnie 2-3 razy (często nawet 1x :? ) zgaśnie i zapali na postoju i na tym koniec Dojeżdżam do pracy jakieś 40 km (ostatnie 10 km to miasto) wiec auto na pewno ma optymalna temp silnika ( ok 87 stopni) w kabinie tez jest stała temp, turbina raczej nie "czerwona" , a co do wypalania DPF - tez nie sadze aby to się działo codziennie Jaka może być tego przyczyna ? czy to akumulator ? (auto z 2008 roku - możliwe że już by się zużył) bo reszta wydaje mi sie że chodzi bez zarzutów :)
  6. potwierdzam trzeba auto podnieść i odkręcić osłonę silnika ( a raczej tą drugą mniejsza będąca trochę dalej w okolicach skrzyni biegów) ...dzisiaj wymieniałem :) pozdrawiam
  7. witam, dzisiaj jadąc do pracy ( ok 40 km) auto nie osiągnęło magicznego pułapu 90 stopni. Jadąc rano przy temp -17 st po przejechaniu 40 km auto miało temp ok 75-80 st. Zauważyłem, że przy każdym postoju lub hamowaniu biegami auto momentalnie traciło temp o kilka stopni. Po przejechaniu 40 km sprawdziłem które rurki się grzeją: i wydaje mi sie że rurka po stronie pasażera (doprowadzająca płyn do chłodnicy) jest zimna (nawet bardzo) podobnie zresztą jak chłodnica natomiast zbiornik wyrównawczy i rurki będące w jego okolicy są ciepłe ! czy to może oznaczać że termostat egr jast uszkodzony natomiast główny (skoro rurka doprowadzająca płyn z silnika do chłodnicy jest zimna) jest sprawny ..bo na to wygląda że sie nie otwiera ??? Natomiast wracając z pracy do domu ..trasa ta sama.... auto osiągneło 90 stopni ....ale po zjeździe z autostrady temp momentalnie spadła ...a po zatrzymaniu nawet ponizej 70 stopni ....i znów chłodnica i rurka doprowadzająca ciecz ...bardzo zimna Co sądzicie o tym Panowie :) jak znajdę chwilkę to sprawdzę termostat egr według zaleceń: 1. Na zimnym silniku ( chłodny wystarczy ) ściągamy osłonę silnika 2. Na termostacie EGR umieszczony jest odpowietrznik, który odkręcamy 3. Ściskamy gumową rurę od chłodnicy z prawej u dołu (patrząc od strony silnika) Jeśli pompuje się płyn znaczy termostat otwarty , znaczy zepsuty
  8. ja również mam bardzo dobre doświadczenia z castrol antifreeze. Uzywałem go w roverze 75 oraz lexusie IS 220d i według mnie jest godny polecenia :) i do mojej jedyneczki pewnie też taki wleje przy wymianie :D pozdrawiam
  9. Panowie jaką temp macie podczas dużych mrozów (-15) jak szybko auto powinno osiągnąć optymalną temp cieczy chłodzącej przy tak niskiej temp. Dodam że auto stoi cały czas na zewnątrz
  10. extreme007

    [E87] Ringi

    posiadam BMW 1 z xenonami i w związku z tym z funkcją Angel Eye mam pytanie odnośnie tych ringów ....da się zrobić żeby wszystkie 4 ringi świeciły jako światła do jazdy dziennej (obecnie tylko 2 szt spełniają taką funkcje) ?? Pozdrawiam
  11. Witam, ma ktoś z Was napisane co ile trzeba wymieniać poszczególne rzeczy: odma olej w skrzyni filtry paliwa, powietrza plyn hamulcowy itd ponieważ w książce serwisowej lexusa mam to bardzo jasno rozpisane ....niestety w BMW tego już nie ma :( z góry dzięki pozdrawiam
  12. witam, posiada ktoś soft spolszczający do bmw 1 [e87 z 2008 r] ?? pozdrawiam
  13. witam, szukam pomocy w sprawie interfejsu diagnostycznego do bmw 1 z 2008 roku czy warto kupować któryś z interfejsów dostępnych na allegro ?? może ktoś z was posiada takie urządzenie i wypowie się czy warto w coś takiego inwestować . z góry dzięki pozdrawiam
  14. witam, też co jakiś czas coś mi trzeszczy w prawym podszybiu w 118d :( ...myślę, że ten plastik od nawiewu...ponieważ jak się go potrzyma ręką to trzeszczenie ustaje i również planuję ten drobny kłopot zniwelować :) Jednak jeżeli ktoś już to przerabiał to niech napisze jak usunął tą usterkę Pozdrawiam
  15. no tak ... to że trzeba zdemontować schowek to wiem :) ...tylko problem w tym jest że tą skrzynkę trzyma jakiś zatrzep od góry (prawy górny róg) i nie wiem jak go odpiąć żeby czegoś nie uszkodzić Jeżeli ktoś demontował tą skrzynkę ...proszę powiedzieć jak :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.