Skocz do zawartości

Mariano898

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i

Osiągnięcia Mariano898

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o te o-ringi ja po kilku wymianach sie poddałem zawsze było ok 2-3 dni raz chyba nawet ponad tydzień :D a na końcu sie okazało zę to wina chłodnicy. Osobiście proponował bym kupić nową i masz święty spokój na długi czas...
  2. lampy są nowe maja może z 2 tyg więc raczej to wykluczam ale sprawdze. Mam szyberdach który nie dawno był popsuty (nie zamykał się) nie wiem co było problemem bo bylo naprawione pod moja nieobecność. Spróbuję z ta woda ale to po niedzieli. Dam znać czy są jakieś efekty :)
  3. może troche nie na temat ale też zmieniałem te drzwi i zanim założysz boczek posprawdzaj czy nic Ci nie brzęczy przy zamykaniu. Bo w moim przypadku rozbierałem to chyba z 5-10 razy a wystarczy najmniejsza głupota i dzwięk jest paskudny. Może zawias nie dokręcony i drzwi po prostu opadły ? (bo potrzeba tam naprawde dużej siły) próbuj otwierać i podnosić ewentualnie od środa za to cięgno od klamki szarpnąć. Przy okazji kup sobie nowe sworznie i nie wiem jak w bmw ale do vectry C płaciłem 8 zł za szt w aso więc cena śmieszna a sprawa na długi czas załatwiona
  4. korki są ok ten zaczep ok koła zapasowego czy jak to nazwać też ok prewencyjnie dołożyłem takiej masy do uszczelnień. Te dwie metalowe pokrywy od zawieszenia też przerobiłem na swój sposób który raczej przeżyje to auto, bo wydawało mi się troszke za słabe to wszystko :shock: Dodam że woda jest tylko i wyłącznie na aku i ścianie tej komory ( aż pojawiła się korozja na podporach aku ) wnęka koła zapasowego sucha w 100 %
  5. W dieslu to całkiem inna bajka 3.0 czy nawet mniejszych pojemnościach. Lepiej doprowadzić wszystko do porządku żeby faktycznie było to 150 koni...
  6. sprawdzałem i "niestety" właśnie są ok :? Brak mi pomysłów ale może ktoś miał podobny problem...
  7. Wiatm. Mam delikatny problem z bagażnikiem w kombi. Komora w miejscu akumulatora i sam aku jest cały mokry (codziennie sprawdzam) oraz bardzo głośno słychać cały tłumik i wszystkie szumy z tym związane. Sprawdzałem dociąganie klapy i wszystko jest ok. Dziś rozebrałem cały bagażnik z plastików i nic nie widać. Możę ktoś ma jakieś pomysły? Bo podejrzewam że jedno z drugim jest powiązane a najgorszy jest ten hałas... :|
  8. U kolegi podpatrzyłem i juz mam :) Dzięki za pomoc :) Temat chyba można zamknąć :D
  9. po walce z dolotem od 6 rano do teraz wszystko juz prawie gotowe ;) nie skręcałem jeszcze tylko przepływki i tych gum(założone tylko do próby) ale pomimo tego obrotomierz nawet nie drgnie :) Mam tylko jeden problem gdzie podpiąć ten cieniutki wężyk od sterowania ciśnieniem paliwa. Troche głupia sytuacja ale nie moge sobie przypomnieć ani znaleźć dla niego miejsca :duh:
  10. rozebrałem cały dolot włącznie z kolektorem jutro bede składać. Co zauważyłem : -rurka od domy (nowa) która idzie do głowicy nie trzyma sie jej zaczep przy odmie czemu nie wiadomo ??? skleiłem to na stałe bo przy nawet delikatnym ruchu wypada... -łączenie miedzy przepustnica od ASC,normalna przepustnicą a kolektorem było można powiedzieć mierne. Stare uszczelki wyglądają ok ale troszke sa twarde. Wszystko było wysmarowane chyba dekarskim lub sanitarnym sylikonem dawno temu sądząc po jego wyglądzie. Całość odtłuściłem i przeszlifpwałem papierem 2000(łączenia Przepustnic) założyłem nowe uszczelki i prewencyjnie posmarowałem czerwonym sylikonem ( nie wiem czy dobrze zrobiłem ale to juz samo wyjdzie...). -Wszystko odtłuszczone i przeglądnięte. Jutro mam nadzieje do południa to złożyć i myśle ze powinno być ok. Jeśli nie to pozostaje czujnik położenia wałka a pózniej raczej sie poddaje bo nic wiecej chyba nie można wymienić....
  11. chyba znalazłem przyczynę. Miedzy przepustnicą a ta drugą od ASC zdawało mi się ze jest troszke nie równo. Popryskałem w tym miejscu samostartem i obroty rosną oraz troche się wyrównują. po południu biore sie za demontaż i zobacze co dalej. Mam nadzieje żę tylko na tym się zakończy :D
  12. Ok dzięki jutro spróbuję i dam znać czy coś sie zmieniło .
  13. napewno wszystko jest poprawnie bo juz 2 mechanik sie za to zabierał i nawet kolege który pracuje w ASO BMW prosił o pomoc i nic.... Zmywacz do hamulców czyli do odtłuszczania tarcz coś ?
  14. Podpinam się u mnie abs działa a ASC nie i nie świeci sie żadna kontrolka nawet.
  15. Witam wszystkich! to mój pierwszy temat na tym forum. Mam spory problem i prosze nie odsyłać mnie do innych tematów bo już wszystko co było z tym związane przestudiowałem ;) E39 1997 523i automat. Silnik przeszedł generalny remont po pęknięciu głowicy. problem w tym że na wolnych obrotach strasznie nim szarpie i obroty falują mniej wiecej od 400 do 700. Mechanik powiedział ze juz nic do głowy mu nie przychodzi i nie ma pojecia co sie dzieje. Nie ma różnicy czy jest zimny czy ciepły. Generalnie tylko szczelność dolotu nie była sprawdzona ale na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ( i gra ) poprawnie a nawet bdb. powyżej 1000 obrotów wszystko jest ok i nie ma ubytków w mocy kompresja też sprawdzona. Mam troche wolnego więc sam spróbuję coś zdziałać ... :( wymienione zostało dość sporo: -Przepływka (oryginał) -czujnik położenia wału korbowego -czujnik temp. -zregenerowany vanos -świece -nowa odma (oryginał) -nowy aku(ładowanie i wszystko inne sprawdzone) -uszczelki pod kolektorem ssącym być może było tego nawet więcej ale póki co nie moge sobie przypomnieć a to tylko wydatki związane z tym szarpaniem.... Proszę o jakieś porady bo już mi ręce opadają :( -
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.