Skocz do zawartości

DamiaNOW1

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318I ,1995

Osiągnięcia DamiaNOW1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zamykam temat. Pojechalem do sprawdzonego elektryka i okazalo sie ze ktos kiedys zle rozlaczyl alarm. Do tego przyniszczone przewody przy pompie paliwowej ktore nie trzymaly odpowiedniego cisnienia zeby silnik mogl odpalic.
  2. Nie mam mozliwosci samemu podpiac pod kompa :/ Dzis do elektryka ja chyba zaciagne...
  3. Witam. Tak jak w temacie, wczoraj wszystko bylo ok. a dzis z rana nie chciala odpalic...sprawdzilem bezpieczniki,przekazniki, pompe( na krótko pod akumulator) wszystko jest ok. nawet dla pewnosci sprawdzilem tez pompe od kumpla i nic...nie mam juz nerw na nia poprostu ,dla tego chcialem zapytac co jeszcze moze byc przyczyna tego ze nie chce zapalic??? Dodam ze nie slychac pompki jak chodzi, tzn tak jak by nie dochodzil do niej prad, czasami miala naloty i falowala obrotami na gazie. Czy to wina sondy??? Prosze o pomoc bo juz nie mam pojecia co jej jest....
  4. Posprawdzam jeszcze raz wszystko dokladnie, Dzięki za podpowiedź
  5. Witam. Moj problem w zasadzie jest podony jak dziesiatki innych o ktorych czytalem lecz nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi dotyczacej problemu mojej Bmki. A wiec od jakiegos czasu zauwazylem ze jadac w koleinach auto delikatnie "prowadza" od lewej strony do prawej a na prostej drodze jest wszystko ok, z czasem nasilal sie problem , teraz nawet na prostej drodze przy podmuchach wiatru bmka suwa sie po drodze chociaz kierownice trzymam w jednej plaszczyznie, w kolienach jest to samo, trzeba kontrowac kierownica zeby nie zlapala pobocza lub lewego pasa, zaczelo sciagac ja tez dosc mocno do lewej strony. jest to bardzo uciazliwe i niebezpieczne. wiem ze opcji co jest nie tak moze byc wiele, koncowki drazkow wymienilem miesiac temu i nic, nadal sie pogarsza. Zauwazylem ze przedni prawy amortyzator sie "poci" , dosc mocnawo prodzewiale mam mocowanie poprzecznego drazka stabilizatora, slychac takze pukanie przy szarpaniu kierownica na postoju, wydawac by sie moglo ze to gdzies w kolumnie kierowniczej, czy to moze byc wina krzyżaka,czy moze ma duze znaczenie to mocowanie stabilizatora ????
  6. DamiaNOW1

    318i Grzanie Się .

    Wisko natychmiast do wymiany!!!
  7. Ja również miałem podobny problem z tym drżeniem, u mnie przy 3 tys. zaczynał mocno drżeć i tak jak kolega napisał przy puszczaniu gazu nasilało sie to bardziej. Sprawdź czy nie ma luzów pod pedałem, u mnie właśnie to było przyczyną drżenia ;)
  8. Jeżeli okaże się ,że jest taka możliwość to zrobie tak jak radził mi kolega wyżej : pobawie sie troche z tym zamkiem ewetualnie dopasuje zamek u ślusarza. Dzięki wszystkim za pomoc ;)
  9. Witam. Piszę nowy temat ponieważ nie znalazłem konkretnych informacji na temat mojego problemu. Tak jak w temacie, chodzi o zamek w drzwiach kierowcy, nie mogę przekręcić kluczyka ani w lewo ani w prawo przez co musze zamykac auto przez zamek kufra. Prawdopodobnie ktos wymienil zamek ale nie dal kluczyka kolejnemu właścicielowi...i teraz pytanie : Czy wystarczy wymienic ten feralny zamek na nowy czy jednak nie warto sie za to brac...Prosil bym o pomoc w tej sprawie gdyż uciążliwe jest zamykanie auta za każdym razem przez kufer... :?: ___ Poprawiłem tytuł. Przeczytaj format tytułowania wątków!! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.