Skocz do zawartości

hater

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318ti
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia hater

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. hater

    318is felgi od e39

    od seri 5 tez pasują tylko dowiedz się jakie one mają et i szerokość u mnie w ISie są felgi od e39 et20 7,5"/16" z tylu trzeba było lekko zagiąć ranty. Opona na to 205/55/16 i nie ma problemu.
  2. No właśnie bardziej chodziło mi o kogoś kogo polecacie, a nie o gościa co przyjedziesz i powiesz że masz chyba padnietą lambdę, a on nie wiedząc co jest powie: "no, to na pewno lambda" a po tym jak jej wymiana nie pomoże to zacznie kombinować, że widać coś jeszcze jest zje....e. No i nie ukrywam że bardzo liczę na forumowiczów ;)
  3. Witam, zauważyłem lekko zawyżony apetyt na benzyne w moim compacie, podejrzewam że to lambda padła, chyba że macie jakieś inne typy albo pomysły. Pytanie czy ktoś z Wrocka bądź okolicy ma kompa do e36 i mógłby mi pomóc zdiagnozować problem (oczywiście za jakieś 0,7) lub czy możecie polecić miejsce gdzie warto wybrać się na kompa nie zostawiając tam nie wiadomo ile kasy (nie wiem jakie są ceny ale nie powinno być chyba więcej jak 50-70 zł?). Proszę o wyrozumiałość jeśli jest jakiś lepszy dział do tego to proszę moderatora o przeniesienie tematu tam. Z góry dzięki za odpowiedzi i ewentualną chęć współpracy ;)
  4. dokładnie ja za swoją dałem 115 zł. A co do sondy to fakt sprawdz najpierw ją, a ewentualnie jak nie zadziała to gumę.
  5. Ja mam compacta i z tyłu bez znacznego wypchnięcia ciężko będzie (mam lekko podgięte ranty ale jest blisko). Teraz mam felgi 7,5" et 40. U mojej dziewczyny w ISie jest podobna wysokość (gwint) i ma założone tez 205/55/16 tylko na feldze 7,5" et20 z tyłu trzeba było zagiąć rant dość konkretnie.
  6. hater

    Kupie BMW e 36 Kozienice

    no chyba że compact 1.6 w takiej cenie się znajdzie.
  7. Ja proponuję eibach pro kit obniża o okolo 30-35 mm i to w zupełności wystarcza. Przed zmianą na przodzie miałem między oponą a błotnikiem odstęp na 3 palce, po zmianie tylko na jeden. (opony 205/55/16). Co do progów zwalniających to bynajmniej nie atakuj ich zbyt szybko bo progi poobrywasz, najlepiej przejeżdżaj na ukos, tak żeby kola jedej osi nie zjeżdżały na raz (tak jak w przypadku krawężników nie atakujesz ich całym przodem tylko pojedynczym kołem). Dodam tylko że sprężyny eibach bardzo fajnie spisują się na polskich drogach, nie ma betonu.
  8. Miałem coś bardzo podobnego i nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie problemem była rozerwana guma między przepływką a przepustnicą. Po zaklejeniu izolacją wszystko minęło teraz kupiłem nową gumę i jest spokój.
  9. Witam, mógłbyś podrzucić nazwę tej firmy w której twój kumpel zamawiał - wolałbym coś sprawdzonego.
  10. widzę, że nikt za bardzo nie wie... to może ktoś podrzuciłby jakieś pomysły gdzie szukać odpowiedzi jakieś strony, fora cokolwiek.
  11. Witam, pojawiła się potrzeba wymiany elastycznych przewodów hamulcowych w moim compacie. Zrodził się więc pomysł na takowe przewody, z tym że do compacta są mega ciężko dostępne i mega drogie jak się już znajdą. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym do cholery różnią się te przewody z tyłu w stosunku do innych e36 na realOEM sprawdziłem że przody wszędzie są takie same. Natomiast tyły różnią się między 4 cyl z3 tylko górną rurką a między innymi e36 obiema (chodzi tu o numery części). Jak to wygląda fizycznie czy one nie różnią się tylko długością i czy rzeczywiście nie da się dobrać czegoś od innego modelu. Bardzo będę wdzięczny gdyby ktoś miał możliwość fizycznie porównać te przewody.
  12. nie, nie mam z tyłu bębnów, a z przodu mam lite tarcze co mnie zdziwiło bo myślałem że tak jak w IS ie którego mam będą z przodu wentylowane (mam compacta od 3 tygodni) dodatkowo już znalazłem, że wentylowane tarcze wszystkie w e36 mają 286 mm średnicy i 22 mm szerokości więc wszystko wejdzie w felgę 15" więc kupię coś od sześciocylindrowego e36. (gdyby nie to że zależy mi z pewnych powodów na feldze 15" to bym zakładał większe tarcze) jedyne co mnie interesuje to czy wystarczy sam zacisk, czy jarzmo też jest potrzebne (oczywiste jest to że tarcze i klocki założę nowe).
  13. Witam, muszę przyznać, że nie spodziewałem się, że compact ma z przodu lite tarcze hamulcowe tym bardziej że w 318 is mam wentylowane. Pytanie czy aby przejść na takie od is czy 323 ti wystarczy przełożyć tylko zacisk i tarcze czy coś jeszcze ? Średnice się zgadzają różni je tylko grubość. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  14. mamy w domu is'a na gwincie KW (z takim zawieszeniem kupiony) z tyłu sprężyna pękła więc teraz są założone z M3 z przodu twardy jak cholera (będzie trzeba coś poradzić, nie wiem czy nie obniżyć trochę (bo teraz jest na maksa do góry i coś mi się wydaje, że sprężyny są za bardzo zgniecione) opony 205/55 r16 i jest naprawdę ok. Nie kładzie się na zakrętach, ładnie trzyma się drogi. Na nierównościach lekko nerwowo reaguje przód. No i wygląda nie źle bo felgi mają et20 - trzeba bylo lekko podgiąć nadkole. Na 15" faktycznie się kładzie (mam obecnie u sibie w compacie i trzeba zrobić zawieszenia na jakieś b8 i eibach pro kit i bedzie git na polskie drogi i takie sprigi polecam jeśli ma być chociaż trochę komfortu i auto ma nie skakać na nierównościach).
  15. hater

    Ekonomizer do Compacta 316i

    http://www.realoem.com/bmw/ strona ze zbiorem wszystkich części razem z ich numerami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.