Skocz do zawartości

WojtekS85

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 525 TDS 1998r
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia WojtekS85

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam jeszcze jedno małe pytanko! Mianowicie odpalanie! Jest taka sprawa że zagrzewam świece i kręce rozrusznikiem i nic. Po drugim grzaniu odpala ale zadymia nie przepalonym paliwem, dzieje się tak na zimnym jak i na ciepłym silniku! Co to może byc?? Świece sprawdziłem, grzeją, Przekaźnik świec jest też ok! Pozdrawiam!!!
  2. Autko odebrane i na chodzie. Co się okazało, ścieło klin na pompie. Za znaleźenie usterki, wymiana klinu, ustawienie konta wtrysku i dawki paliwa skasowali mnie 450zł. Czy to dużo? Nie wiem ale teraz jeździ :) Moja radośc nie trwała długo, dzisiaj zapaliła mi się dziwna kontrolka, mianowicie wykrzyknik w kułeczku na środku deski rozdzielczej? Żeby było mało najprawdopodobniej linka przedniej maski mi się urwała bo otwożyc się nieda! Nie miał chłop problemów? Kupił BMW e39 525TDS :/ W piątek znowu na serwis z linką, a powie mi ktoś co to za wykrzyknik mi się zapala ( Pomarańczowy wykrzyknik w pomarańczowym kole? )
  3. Panowie wiem tyle że w e32 czujnik ma w sobie kabelek, wmiare ścierania sie klocków ściera się przewód. kiedy kabelek zostanie przetarty zapala się kontrolka i czujnik do śmietnika!
  4. Samochodzik nadal stoji na servisie. Ustawili kąt wtrysku i dawke paliwa. Niestety autko strasznie dymi, nie ma niskich obrotów. Mechanicy niewiedzą co się dzieje!? Ma ktoś jakieś pomysły?
  5. Fakt, mogłem odrazu jechac na serwis, ale człowiek uczy się na błędach. Pompa została włożona w to samo miejsce i zapalił jechał a potem klaps zgasł? Może to byc zły kąt wtrysku i zła dawka paliwa? Teraz odpala po dłuższym kręceniu ale jak go czymam powyżej 1500 obrotów i dymi jak by się paliło. Poniżej 1500 obrotów gaśnie ;( Jutro serwis wita! :(
  6. Widze że uwas na forum ciężko o porady do mojego samochodu. Trudno jutro jade do mechanika. Co było do zrobienia napisze po odbioże samochodu od mechanika! Pozdrawiam!
  7. Witam wszystkich użtykowników foru! Jestem świeżym i nie doświadczonym użytkownikiem BMW E39 525 TDS z roku 1998 Kupiłem autko z cieknącą pompą wtryskową. Samochodzik jeździł normalnie bez żadnych problemów. Postanowiłem pompe wtryskową uszczelni, więc ją zdenontowałem i dałem do uszczelnienia. Po zamontowaniu pompy autko było bardzo słabe i jego spalanie wynosiło 20l/100km, po przejechaniu 4km od zamontowania pompy autko zgasło :( Po dłuszym kręceniu odpala ale strasznie dymi na szaro i nie trzyma obrotów ( poniżej 1500 obrotów gaśnie ). Nie wiem czy nie obejdzie się bez wizyty u mechanika :( Prosze o rady albo linki do takiego tematu z tym problemem ponieważ ja nie znalazłem! Pozdrawiam i z góry dziękuje!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.