Skocz do zawartości

735Pawel

Zarejestrowani
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Rabka-Zdroj

Osiągnięcia 735Pawel

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. To mam juz obraz "fachowcow" ktorzy przeprowadzili ta naprawe. Ciekawe jaka uszczelke Ci zamontowali ze trzeba po jakims przebiegu jeszcze dociagac glowice?? Niejestem nawet w stanie juz zliczyc ile uszczelek pod glowica zmienilem i na zadnej nie bylo zalecane dociaganie po przejechaniu xx km. Nie chce byc zlym prorokiem ale ktos Cie chyba kolego naciagna :(
  2. Zalezy ile chcesz przeznaczyc na radio do swojego samochodu... Ja proponowal bym Ci "old school'owe" modele Alpine CDA-7893, Clarion DXZ 848 rmc lub Pioneer DEH -p9000r. Wszystkie te radia maja bursztynowe podswietlanie i swietnie sie komponuja z konsola w e32. Osobiscie teraz posiada Alpine CDA-7893 i jest wysmienite, a pozostale modele tez wczesniej mialem i bylem rowniez zadowalony.
  3. 735Pawel

    750il nie odpala-pomocy

    Jezeli pompy pracuja dobrze i masz iskre to jedyna opcja sa wtryski ktore moze nei dostaja impulsu i nie puszczaja paliwa do cylindrow. Jak bedzisz probowal odpalic samochod to po probie "krecenia" wykrec swiece i zobacz czy jest sucha czy mokra z paliwa. Sproboj tez psiknac "samostartem" Bo jest tez mozliwosc ze iskra jest ale nei w tym momencie w ktorym powinna byc. Ta opcja jest jednak malo prawdopodobna bo nawet totalnie "przestawiony zaplon" powinien spowodowac jakies "kaszlenie" silnika.
  4. 735Pawel

    Automat dziwny objaw...

    Niestety kolego nie masz racji... element nr 1 w linku ponizej: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA41&mospid=47338&btnr=24_0741&hg=24&fg=15 Podmienilem go z innej skrzyni i wszystko lata jak ta lala :D:D:D
  5. 735Pawel

    z e34 do e32 amory ?

    Pasuja
  6. 735Pawel

    Automat dziwny objaw...

    Witam Szukalem i szukalem podobnego problemu jednak jakos nie moge znalesc... Mianowicie: w 730 (m30) mojej zony czasem automat nie zalancza 3-go biegu tylko poprostu zachowuje sie jakby wskoczyl "N", a czasami wszystkie 4 biegi + lock wchodza bez problemu. Najdziwniejsze jest ze jak skrzynia zaczyna "swirowac" to po przejechaniu od kilkuset metrow do gdzies ok. 1,5-2km wszystko wraca do normy. Odrazu zaznaczam ze olej i filtr jest praktycznie nowy (ok. 1500km), poziom oleju OK i nie czuc zadnej spalenizny. Z tego co dowiedzialem sie z innych zrodel w tych skrzyniach (4hp22/24) jest tzw. "governor" czyli "osrodkowy regulator cisnienia" ktory tez w jakims stopniu odpowiada za zmiane biegow. Czy ktos z Was mial moze podobne problemy i co bylo przyczyna??
  7. 735Pawel

    problem z silnikiem

    Najlepszy sprzet do komputerowej diagnostyki BMW to MODIC II, wiec postaraj znalesc mechanika ktory dysponuje wlasnie takim urzadzeniem. Sprawdz jeszcze szczelnosc dolotu gdyz kazde "lewe" powietrze powoduje obciecie czasow wtryskow co w efekcie moze spowodowac iz jedna strona silnika jest martwa. Szczegolnie zwrocuwage na uszczelki przy polaczeniu kolektorow z glowicami.
  8. 735Pawel

    Otwieranie drzwi

    Tez robilem tak jak napisal xsilver i metoda ta dziala. Wazne jest tylko zeby nie pomylic + z masa!!!
  9. 735Pawel

    świece do V12?

    Ja tez jestem tego zdania. Dobra jest seria NGK V-line (z tego co pamietam to do V12 sa V-line'y nr. 30)
  10. 735Pawel

    Nie wyłącza zapłonu

    Przypuszczam ze uszkodzony masz stycznik stacyjki. Musisz zdjac plastiki owkol kolumny kierowniczej (mocowane sa na 3 srubkach od dolu). Stycznik znajdziesz po przeciwnej stronie od kluczyka mocowany jest na 2 zatrzaskach.
  11. 735Pawel

    Nakładki na progi w e32

    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB81&mospid=47352&btnr=51_0761&hg=51&fg=20 Odkrecasz nakretke (nr 16), nastepnie zdejmujesz kolki (nr 14) oraz zatrzaski (nr 18). Gdy elementy ye bedziesz mial juz zdjete to poprostu pociagasz za prog i wypinasz go z "gornych kolkow". Tylna czesc progu montowana jest dokladnie tak samo. Uwazaj na zatrzaski (nr 18) gdyz lubia pekac... Powodzenia
  12. Niestety skrzynia do regeneracji lub wymiany. Jest to normalny objaw w ASB przy przebiegu ok. 300 000km. Regeneracja takiej skrzyni to koszt 1500 - 2500 zl w zaleznosci od firmy, kupno uzywanej skrzyni to 800 - 1500 zl. jednak w przypadku uzywanej skrzyni to troche jak loteria bo nie bedziesz wiedzial z jakiego samochodu (przebieg) ona pochodzi.
  13. Zgadzam sie z kolega. Moze tarcze sprzegla przykrecili odwrotnie...
  14. Prawdopodobnie masz uszkodzony potencjometr od regulacji jasnosci podswietlania. Jezeli masz mozliwosc to podmien z innej i sprawdz czy zadziala.
  15. Na 100% padl Ci alternator. Prawdopodobie zuzyly sie w nim szczotki, jednak moglo pasc cos innego w nim. Kup szczotki z regulatorem napiecia i bedzie OK.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.